محصولات سایپا در اولین نمایشگاه خودرو باکو

محصولات سایپا در اولین نمایشگاه خودرو باکو

گروه خودرو سازی سایپا با هدف توسعه مبادلات فنی مهندسی و تکنولوژی، احیا و توسعه سهم بازارهای صادراتی خود در کشورهای آسیای مرکزی، مجموعه ای از آخرین دستاوردها و محصولات خود را در اولین نمایشگاه خودرو باکو در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد. در این نمایشگاه ،خودرو تیبا۲ ، آریو و وانت۱۵۱ سه محصول گروه خودروسازی سایپا بود که در نمایشگاه باکو مورد توجه متخصصین و علاقه مندان صنعت خودرو قرار گرفت.

اولین نمایشگاه خودرو باکو

در نمایشگاه تخصصی خودرو باکو، توانمندی های تولیدی گروه خودروسازی سایپا به مدت ۴ روز در شهر باکو، جمهوری آذربایجان به نمایش قرار گرفت. گفتنی است غرفه گروه خودر سازی سایپا با به نمایش گذاشتن محصولات اقتصادی و رقابتی خود در اولین نمایشگاه خودرو باکو با استقبال خوبی از طرف بازدیدکنندگان روبرو شد.

بر اساس این گزارش ، حضور گروه خودروسازی سایپا به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه خودرو باکو شرایطی را فراهم کرد تا توانمندی های متخصصین گروه سایپا و پیشرفت روز افزون صنعت خودرو سازی داخلی، در کشورهای آسیای مرکزی به نمایش گذاشته شود.

اخبار خودرواولین نمایشگاه خودرو باکوبررسی محصولات سایپامحصولات سایپامحصولات سایپا در اولین نمایشگاه خودرو باکومحصولات سایپا در نمایشگاه خودرو باکونمایشگاه خودرو باکو
نظرات (0)
ارسال نظر