توضیحات سایپا در خصوص دریافت مدارک مازاد در طرح تسهیلات 25 میلیون تومانی

معاون بازار یابی و فروش سایپا با اشاره دریافت مدارک مازاد در طرح تسهیلات ۲۵ میلیونی خرید خودرو گفت: بنا به درخواست مراجع نظارتی و بازرسی شرکت تکلیف گردید که نسبت به اخذ فرم فک پلاک و چک یا سفته به منظور ضمانت وجه اقدام لازم بعمل آید.
رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: با هدف کاهش بروکراسی و تسهیل در ثبت نام و اخذ نظرات متعدد حقوقدان های شرکت مقرر گشته بود که از اخذ چک تضمین و وکالت فک پلاک خودداری شود.
وی افزود: ولی پس از اتمام مهلت ثبت نام و بنا به درخواست مراجع نظارتی و بازرسی شرکت تکلیف شد تا نسبت به اخذ فرم فک پلاک و چک یا سفته به منظور ضمانت وجه اقدام لازم بعمل آید.
معاون بازاریابی و فروش سایپا ضمن عذر خواهی از مشتریان خواست که در مهلت مقرر با حضور در نمایندگی ها نسبت به تکمیل پرونده تحویل خودروی خود اقدام نمایند.
وی ادامه داد: در همین راستا تصمیم گرفته شده است مبلغ سیصد هزار ریال مستقیماً از طریق شبکه نمایندگی ها جهت تهیه و تکمیل مدارک مورد نیاز پرونده به مشتریان پرداخت شود .
تقی زاده گفت: سعی خواهیم کرد با تسریع در صدور فاکتور و تحویل خودرو رضایت بیشتر مشتریان را جلب کنیم.
معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا در پایان از تمامی نمایندگی های فروش سایپا به جهت اطلاع رسانی به موقع و تلاش در تکمیل پرونده و تحویل به موقع خودروها پیشآپیش قدردانی کرد.

تحويل ماشين قسطي ساپا به شرط دريافت چك يا سفتهتسهیلات 25 میلیون تومانی توضیحات سایپا در خصوص تسهیلات 25 میلیون تومانیتوضیحات سایپا در خصوص دریافت مدارک مازاد در طرح تسهیلات 25 میلیون تومانیدریافت مدارک مازاد در طرح تسهیلات 25 میلیون تومانی
نظرات (0)
ارسال نظر