معرفی جک اس 5 مدل 2016

جک اس ۵ خودروی ساخت  JAC و البته ساخت کشور چین است که با همکاری شرکت کرمان موتور وارد بازار ایران شده.اس فایو  در  جلوی خود،  طراحی داخلی و کنسول  بسیار نزدیک به طراحی    توسان (IX35) می باشد. البته ناگفته نباشد که  ظاهر عقب اس فایو  نیز بسیارشبیه سری اول  سانتافه  است.این خودرو که با نام اصلی JAC Refine S5 در بازار جهانی شناخته می شود از نوع خودروهای SUV بوده که در مدل های  ۲.۰ Elite, 2.0 Premium, 1.8T MT 1, 1.8T MT 2 ,1.8T MT 3  در بازار موجود است البته اینکه شرکت کرمان موتور کدام مدل را برای ایرانی های عزیز قرار است به مرحله فروش بگذارد را باید کمی صبر داشت تا با مقایسه با مدل های زیر متوجه شویم.جگ اس ۵ را اگر بخواهیم در بازار داخلی صاحب رقیبانی بدانیم بد نیست به ام وی ام ایکس ۳۳  البته از نظر ابعاد و اسپورتیج و توسان مقایسه کرد.گرچه در دنیای خودرو گاهی یک نام یا برند می تواند براحتی برگ برنده یک محصول باشد.(اشاره به هیوندای و کیا ). قیمت این خودرو را ۸۸ میلیون تومان اعلام کرده اند.البته در منطقه آزاد های کشور با این قیمت گزینه های خیلی بهتری برای علاقه مندان به خودرو مثل سانتافه می باشد.

جک اس ۵ دارای حجم موتور (۱۹۹۷  سی سی) نو و از نوع موتور بنزین سوز و از نوع توربو شارژر با استاندارد آلایندگی Euro V (یورو ۵) و مجهز به سیستم EOBD  با تعداد ۴ سیلندر است که دارای ۱۶  سوپاپ با زمان بندی از نوع DOHC  است.موتور جک اس ۵ می تواند حداکثر گشتاور ۲۳۵ نیوتن در  دور موتور ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ دور در دقیقه و قدرتی معادل  ۱۳۰ (HP/RPM) کیلووات در دور موتور ۵۲۰۰ دور در دقیقه تولید کند که این قدرت توسط جعبه دنده ۶ سرعته دستی و یا   گیربکس اتوماتیک دو کلاچه به محور ها منتقل می شود که می توانند تا   سرعت۱۸۰  (کیلومتر بر ساعت)  افزایش سرعت به این خودرو بدهند. سیستم جلوبندی خودرو جک اس ۵ توسط یک فرمان چرخ دنده ای  شانه ا ی از نوع راک پنیون با کمک برقی سیستم ترمز چهار چرخ دیسک است که دارای ترمزی مجهز به سیستم ضد قفل برای هر چهار چرخ(ABS چهار کاناله) است .لازم به ذکر است جک اس ۵ دارای سیستم تعلیق جلو از نوع  فنر حلقوی با ستون مک فرسون و دارای سیستم تعلیق عقب از نوع تعلیق مستقل  است .حجم مخزن سوخت  آن  ۵۵  لیتر است.

در مورد تغیرات ظاهری جک اس ۵ باید گفت در مدل جدید در نمای جلو آپشن چراغ‌های LED روشنایی در روزبه بالای مه شکن اضافه‌شده که موجب تغییر ظاهر این قسمت از دماغه خودرو شده است.دو خروجی اگزوز ، آینه‌های مجهز به راهنمای LED باقابلیت جمع‌شوندگی دستی نیز مانند مدل دنده‌ای در این خودرو به چشم می‌خورند اما رینگ‌ها از سایز ۱۷ روی مدل دنده‌ای یک اینچ بزرگ‌تر شده و روی تایر‌های ۲۲۵/۵۵ R18 جلوه ظاهری متفاوتی به S5 اتوماتیک داده است.وزن S5 اتوماتیک نیز با افزایش ۴۰ کیلوگرمی در مقایسه با نسخه دنده‌ای به ۱۵۴۵ کیلوگرم رسیده است.همچنین در داخل کابین آپشن هایی نظیر تنظیم برقی صندلی راننده و ترمز برقی به‌جای اهرم ترمزدستی دستخوش تغییر شده‌اند.

خودروی جک اس ۵ از نظر امکانات و رفاهیات دارای امکانات زیر است که در انتهای مطلب به صورت کامل به آنها اشاره شده است.امکاناتی نظیر پیشرانه مجهز به توربوشارژ – سیستم فرمان چرخ دنده شانه ای با کمک برقی – رینگ‌های ۱۷ اینچی آلومینیومی – تریم مشکی – مجهز به سیستم ISOFIX – قفل ایمنی کودک – کنسول جلو و عقب – آنتن شیشه ای – خروجی پاور ۱۲ ولت – سنسور دنده عقب – تهویه مطبوع – قابلیت تنظیم غربیلک فرمان در ۲ جهت – فرمان الکترونیکی + Servomotor – اخطار دهنده فشار باد چرخ ها – سیستم ضد سرقت – تنظیم صندلی راننده در ۶ جهت و کمک راننده در ۴ جهت – کاور موتور – پوشش چرمی فرمان – صندلی چرمی – کامپیوتر سفری – دارای دیمر (تنظیم کننده نور صفحه کیلومتر) – چراغ راهنما روی آینه – تنظیم ارتفاع نور – چراغ های جلو برقی – چراغ های عقب LED – چراغ ترمز سوم – چراغ های مه شکن جلو و عقب – روشن شدن اتوماتیک چراغ های جلو – آینه های جانبی برقی تاشونده همراه با گرمکن – سان روف می باشد.

جک S5 توانسته است با موفقیت آزمون‌های مربوط به سازمان‌های NCAP، موسسه ایمنی برزگراه‌ها (IIHS)، موسسه فدرال ایمنی خودروها (FMVSS) و مرکز پژوهش‌های حمل و نقل آمریکا (TRC) را با موفقیت پشت سر بگذارد. طول، عرض و ارتفاع این شاسی‌بلند زیبا و قوی به ترتیب ۴,۴۷۵، ۱,۸۴۰ و ۱,۶۷۰ میلی‌متر است و فاصله بین دو محور نیز به ۲,۶۴۵ میلی‌متر می‌رسد.

در بحث ایمنی خودروی باید به شکل خلاصه گفت  این خودرو دارای امکاناتی نظیر چهارچرخ دیسک و مجهز به سیستم ضدقفل برای هر چهارچرخ (ABS چهار کاناله) – سیستم کنترل ایستایی در سر بالایی HAC – سیستم کنترل سرعت خودرو در سر پایینی HDC – سیستم پایداری الکترونیکی ESP – سیستم کنترل کشش TCS – سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD – سیستم ترمز اضطراری EBA – سیستم ترمز ضد قفل ABS می باشد که در زیر به تک تک آن ها اشاره داشته ایم

سیستم TPMS در خودروی جک اس ۵ 

وظیفه اصلی این سیستم اندازه گیری لحظه به لحظه فشار باد هر کدام از تایرها بطور مجزا و اخطار کم بادی تایر به راننده می باشد • سیستم مونیتورینگ فشار تایر (tpms) سیستمی است که فشار باد تایرهای پنوماتیکی را اشکار می سازد این سیستم معمولا از نوع سیستم های مونیتورینگ فشار باد تایر کنترل از راه دور می باشد.

سیستم ایمنی ABS در خودروی جک اس ۵ 

پردازنده مرکزی خودرو با کمک سنسور های موجود در هر چرخ سرعت دوران چرخ ها را در حالت ترمز گیری بررسی می کند. در صورتی که سرعت دوران یکی از چرخ ها نسبت به سایر چرخ ها متفاوت باشد پردازنده با فرمان لازم به سوپاپ الکتریکی سیلندرترمز، میزان فشار درون سیلندر را تغییر می دهد که با این کار میزان نیروی ترمز وارده به چرخ تغییر می کند و چرخ از حالت بحرانی خارج می شود پس احتمال قفل شدن آن نیز کم می شود. روند بالا به صورت مداوم و با سرعت زیاد انجام می شود به طوری که در هر دقیقه بین ۱۵ تا ۲۰ مرتبه این روند تکرار می شود.

سیستم ایمنی EBD در خودروی جک اس ۵ 

سیس

سیستم EBD به عنوان مکمل سیستم ABS فعالیت می کند و خودرویی وجود ندارد که تنها دارای این سیستم باشد. حال سوال این است که چرا سیستم EBD مکمل ABS است یا به عبارت دیگر چه عملکردی را به سیستم ترمز و ایمنی خودرو اضافه می کند که نیاز به ABS دارد. با رجوع به نام سیستم EBD می توان به عمکرد این سیستم تا حدودی پی برد. عملکرد EBD یا همان Electronic Brakeforce Distribution تقسیم نیروی ترمز بین چرخ های ماشین است

سیستم ایمنی  ESC در خودروی جک اس ۵ 

این سیستم به طور دائم جهت حرکت و فرمان پذیری خودرو را طی رانندگی کنترل می کند و همواره در حال مقایسه مسیر مقصد راننده با مسیر واقعی خودروست. وقتی که میزان قابل ملاحظه ای از عدم فرمان پذیری توسط سیستم کنترل پایداری تشخیص داده شود، این سیستم وارد عمل می شود.وقتی که این سیستم، عدم فرمان پذیری مناسب را در خودرو تشخیص می دهد، به طور هوشمندانه، خودرو را با استفاده از ترمزها کنترل می کند. در این سیستم، ترمزها به صورت مجزا به چرخ ها اعمال می شوند. در برخی انواع پیشرفته تر، کنترل پایداری خودرو با کاهش موقت نیروی موتور نیز انجام می شود. البته باید توجه داشت که این سیستم تأثیری بر توانایی و عملکرد خودرو در پیچ ندارد و فقط کنترل پایداری اتومبیل سر پیچ های تند را کنترل می کند.

سیستم ایمنی در خودروی جک اس ۵ 

سیستم کنترل کشش (Traction Control System) که با علامت اختصاری (TCS) شناخته می شود، هنگام پیچیدن و حرکت روی سطوح لغزنده به ویژه در شرایط آب و هوای بارانی و برف ی و نیز جاده های خاکی، بیش از اندازه گاز داده شود، چرخ های محرک شروع به هرزگردی می کنند و باعث سرخوردن و از دست رفتن کنترل اتومبیل می شود. اما در خودروهای مجهز به سیستم کنترل EPS  کشش، چنان چه بیش از اندازه گاز داده شود و یکی از چرخ های محرک اتومبیل بیش از اندازه بچرخد و شروع به هرزگردی کند، این سیستم به صورت اتوماتیک فعال می شود. بدین صورت که با کاهش میزان گاز، قدرت موتور را به صورت مرحله ای تا میزان مطلوب و لازم کاهش می دهد و از هرزگردی چرخ محرک جلوگیری می کند. ازاین رو، میزان چسبندگی و تماس لاستیک ها با سطح زمین بیش تر می شود و اتومبیل به شکل ایمن تری به حرکت خود ادامه می دهد

سیستم ایمنی HBA در خودروی جک اس ۵ 

سیستم HBA و سیستم کنترل خودرو در سربالایی (Hill Holder) (سیستم هیدرولیک کمکی ترمز) و همچنین سیستم کنترل خودرو در سربالایی (Hill Holder) به نوعی تکمیل می شود، سیستم HBA بصورت اتوماتیک میزان فشار در مدار ترمز را در شرایط ترمزگیری اضطراری، افزایش می دهد و سیستم کنترل خودرو در سربالایی، یک عملکرد اتوماتیک است که توقف و شروع به حرکت از حالت توقف را در سربالایی‌ها بدون کمک و استفاده از اهرم ترمز دستی، برای راننده ممکن می‌سازد.

سیستم ایمنی HSA در خودروی جک اس ۵ 

سیستم HSA یا همان HILL START ASSIST به “کمک به شروع حرکت در شیب” اطلاق می‌شود.زمانی که خودرو در شیب شدیدی قرار دارد، تا شما بخواهید شروع به حرکت کنید یعنی ترمز دستی را رها کنید یا پا از روی ترمز بردارید و پا روی گاز خودرو بگذارید و اقدام به گاز دادن کنید، خودرو مقداری به عقب می‌رود یا در خودروهای دنده دستی اگر عکس‌العمل شما در نیم کلاچ کردن ضعیف باشد، خودرو مقداری به عقب می‌رود که اگر خودرویی پشت سر شما باشد یا عابری پشت سر شما در حال عبور باشد، با عقب رفتن خودرو، امکان برخود با آن‌ها را دارید که باعث ایجاد خسارت می‌شود. حال این مشکل با HSA کاملا برطرف می‌شود. این سیستم به کمک شما می‌آید تا از طریق چند سنسور، شیب را تشخیص داده و وقتی که شما پدال ترمز را رها می‌کنید خودرو (بر خلاف خودروهایی که به این سیستم مجهز نیستند) به عقب نمی‌رود و سر جای خود می‌ایستد. اگرچه شما پدال ترمز را رها کردید و حتی از ترمز دستی هم استفاده نمی‌کنید اما هنوز این سیستم از نیروی ترمز استفاده می‌کند و اجازه نمی‌دهد خودرو به سمت عقب برود تا زمانی که شما اقدام به فشار دادن پدال گاز نکنید خودرو تکان نمی‌‌خورد، اما با فشار دادن پدال گاز خودرو بدون حرکت به عقب، شروع به حرکت می‌کند.

سیستم ایمنی HDC در خودروی جک اس ۵ 

HDC (Hill descent control) یا کنترل حرکت در سرازیری. HDC در پائین آمدن از سرازیری ها سرعت را ثابت میکند و بدین ترتیب بدون احتیاج به ترمز میتوان سرازیری های طولانی را طی کرد.

کاتالوگ  خودروی جک اس ۵

 

JAC S5 SUV ۲.۰Elite ۲.۰Premium ۱.۸T MT 1 ۱.۸T MT 2 ۱.۸T MT 3
قیمت جک اس ۵ : (یوان چین) ۸۹،۸۰۰ ۹۹،۸۰۰ ۱۰۹۸۰۰ ۱۱۴۸۰۰ ۱۳۵۸۰۰
تاریخ تاریخ اولین تولید
۲۰۱۳ مارس ۱۹
انتقال قدرت جک اس ۵
موتور
۲.۰L DOHC 16V بنزین L4
۱.۸L بنزین توربو شارژ (۱۷۹۵cc) (HFC4GA5.1D-1.8T)
قدرت (کیلو وات / دور در دقیقه)
۱۰۰/۵۵۰۰
۱۲۰/۵۲۰۰
 گشتاور (نیوتن متر / دور در دقیقه)
۱۸۰ / ۳۰۰۰-۴۵۰۰
۲۳۵ / ۲۰۰۰-۴۰۰۰
انتقال
۶ سرعته دستی
۶ سرعته اتوماتیک
سیستم تعلیق جلو
فنر حلقوی با ستون مک فرسون
سیستم تعلیق عقب
 تعلیق مستقل
پیشرانه
موتور جلو،محور جلو
ترمز (جلو / عقب)
دیسک / دیسک از نوع  بادی
بیشترین سرعت (کیلومتر / ساعت)
۱۸۰
۱۹۰
فرمان
الکتریکی حساس به سرعت
تولید گازهای گلخانه ای در جک اس ۵
مصرف سوخت ترکیبی در  (L / 100km )
۷.۷
۷.۸
ظرفیت مخزن (L)  ۵۵
سطح آلاینده ها
یورو IV
ابعاد
طول  (میلی متر)
۴۴۷۵
 عرض (میلی متر)
۱۸۴۰
ارتفاع (میلی متر)
۱۶۸۰ (۱۶۷۰)
فاصله دو محور (میلی متر)
۲۶۴۵
ارتفاع از زمین (mm)
۲۱۰
شعاع چرخش (M)
۵.۵
وزن (کیلوگرم)
۱۴۴۵
۱۵۰۵
گنجایش – نفر
۵
۲.۰LElite ۲.۰LPremium ۱.۸T MT 1 ۱.۸T MT 2 ۱.۸T MT 3
امکانات خارجی جک اس ۵
لاستیک
۲۱۵/۷۰ R16
۲۲۵/۶۰ R17
چرخ آلیاژی N S S S S
چراغ روشنای پارکینگ در هنگام خروج S S S S S
چراغهای جلو اتوماتیک S S S S S
 چراغ های مه شکن جلو و عقب S S S S S
 آینه برقی با گرم کن N S S S S
پور ویندوز N N N N S
سانروف آلیاژ N S S S S
اگزوز  دو لوله کروم S S S S S
سانروف برقی N N N S S
 برف پاک کن اتوماتیک S S S S S
حسگر باران N N N S S
امکانات داخلی جک اس ۵
ECU S S S S S
پنجره های برقی S S S S S
قفل درب برقی S S S S S
گرمکن پنجره عقب S S S S S
آینه ضد تابش N N N N S
فرمان چند  کنترلی N S S S S
صندلی های چرم N S S S S
صندلی برقی  راننده N N N N S
تعداد بلندگو ۶ ۶ ۶ ۶ ۶
رادیو، MP3 S S S S S
GPS، اتصال به بلو لینک N S S S S
سی دی پلیر N S S S S
تهویه مطبوع هوا S S S S S
کنترل آب و هوا دوگانه N N N N S
امنیت در خودروی جک اس ۵
دو ایربگ جلو S S S S S
دو کیسه هوای جانبی N N N S S
ABS، EBD S S S S S
ESC، TCS، HBA، HSA، HDC N N S S S
 کمربند جلو پیش کشنده S S S S S
 کمربند عقب پیش کشنده N N N N S
TMPS N S S S S
ایمنی کودک قفل S S S S S
سیستم  ضد سرقت هوشمند S S S S S
کلید از راه دور S S S S S
دوربین دید عقب، سنسورهای پارک جلو N N N S S

S = استاندارد، O = اختیاری، N = در دسترس نیست

تصاویر خودروی جک اس ۵

[; hs 5[; hs 5 سیستم تعلیق[; hs 5 مدل 2015[; hs 5 مدل 2016[; hs 5 مدل 2017[; hs 5 ویژگی های آسایش ویژگی های ایمنی [; hs 5[; hs 5مدل 2014[; hs 5مدل 20162015 [; hs 520162015 jac s520162015 جک s520162015 جک اس 52016arvandpelakjac s5jac s5 سیستم تعلیقjac s5 مدل 2015jac s5 مدل 2016jac s5 مدل 2017jac s5 ویژگی های آسایش ویژگی های ایمنی jac s5jac s5مدل 2014jac s5مدل 2016آپشن های خودروی [; hs 5آپشن های خودروی jac s5آپشن های خودروی جک s5آپشن های خودروی جک اس 5آخرين اخبار [; hs 5آخرين اخبار jac s5آخرين اخبار جک s5آخرين اخبار جک اس 5آخرين خبر [; hs 5آخرين خبر jac s5آخرين خبر جک s5آخرين خبر جک اس 5آخرين خبر درباره [; hs 5آخرين خبر درباره jac s5آخرين خبر درباره جک s5آخرين خبر درباره جک اس 5آشنایی با خودروی [; hs 5آشنایی با خودروی jac s5آشنایی با خودروی جک s5آشنایی با خودروی جک اس 5آینه های خودروی [; hs 5آینه های خودروی jac s5آینه های خودروی جک s5آینه های خودروی جک اس 5ابعاد خودروی [; hs 5ابعاد خودروی jac s5ابعاد خودروی جک s5ابعاد خودروی جک اس 5اخبار [; hs 5اخبار jac s5اخبار جديد [; hs 5اخبار جديد jac s5اخبار جديد جک s5اخبار جديد جک اس 5اخبار جديد در باره [; hs 5اخبار جديد در باره jac s5اخبار جديد در باره جک s5اخبار جديد در باره جک اس 5اخبار جک s5اخبار جک اس 5اخبار خودروی [; hs 5اخبار خودروی jac s5اخبار خودروی جک s5اخبار خودروی جک اس 5امکانات بیرونی [; hs 5امکانات بیرونی jac s5امکانات بیرونی جک s5امکانات بیرونی جک اس 5امکانات خودروی [; hs 5امکانات خودروی jac s5امکانات خودروی جک S۵امکانات خودروی جک اس 5امکانات داخلی [; hs 5امکانات داخلی jac s5امکانات داخلی جک s5امکانات داخلی جک اس 5امکانات داخلی خودروی [; hs 5امکانات داخلی خودروی jac s5امکانات داخلی خودروی جک s5امکانات داخلی خودروی جک اس 5امکانات رفاهی [; hs 5امکانات رفاهی jac s5امکانات رفاهی جک s5امکانات رفاهی جک اس 5اندازه فضای بار خودروی [; hs 5اندازه فضای بار خودروی jac s5اندازه فضای بار خودروی جک s5اندازه فضای بار خودروی جک اس 5ایمنی خودروی [; hs 5ایمنی خودروی jac s5ایمنی خودروی جک s5ایمنی خودروی جک اس 5بازار خودرو خودروی [; hs 5بازار خودرو خودروی jac s5بازار خودرو خودروی جک s5بازار خودرو خودروی جک اس 5بررسی تخصصی خودروی [; hs 5بررسی تخصصی خودروی jac s5بررسی تخصصی خودروی جک s5بررسی تخصصی خودروی جک اس 5بررسی خودروی [; hs 5بررسی خودروی jac s5بررسی خودروی جک S۵بررسی خودروی جک اس 5بررسی کامل خودروی [; hs 5بررسی کامل خودروی jac s5بررسی کامل خودروی جک s5بررسی کامل خودروی جک اس 5بهترين اخبار [; hs 5بهترين اخبار jac s5بهترين اخبار جک s5بهترين اخبار جک اس 5بهترين تصوير [; hs 5بهترين تصوير jac s5بهترين تصوير جک s5بهترين تصوير جک اس 5بیشترین سرعت خودروی [; hs 5بیشترین سرعت خودروی jac s5بیشترین سرعت خودروی جک s5بیشترین سرعت خودروی جک اس 5پیش فروش خودروی [; hs 5پیش فروش خودروی jac s5پیش فروش خودروی جک s5پیش فروش خودروی جک اس 5تجهیزات رفاهی [; hs 5تجهیزات رفاهی jac s5تجهیزات رفاهی جک s5تجهیزات رفاهی جک اس 5تجهیزات رفاهی خودروی [; hs 5تجهیزات رفاهی خودروی jac s5تجهیزات رفاهی خودروی جک s5تجهیزات رفاهی خودروی جک اس 5تصاویر [; hs 5تصاویر jac s5تصاویر جک s5تصاویر جک اس 5تصاویر خودرو [; hs 5تصاویر خودرو jac s5تصاویر خودرو جک s5تصاویر خودرو جک اس 5تصاویر خودروی [; hs 5تصاویر خودروی jac s5تصاویر خودروی جک s5تصاویر خودروی جک اس 5تصوير [; hs 5تصوير jac s5تصوير اين ماه [; hs 5تصوير اين ماه jac s5تصوير اين ماه جک s5تصوير اين ماه جک اس 5تصوير جديد [; hs 5تصوير جديد jac s5تصوير جديد جک s5تصوير جديد جک اس 5تصوير جک s5تصوير جک اس 5تصوير کيفيت دار [; hs 5تصوير کيفيت دار jac s5تصوير کيفيت دار جک s5تصوير کيفيت دار جک اس 5تصوير مينياتوري [; hs 5تصوير مينياتوري jac s5تصوير مينياتوري جک s5تصوير مينياتوري جک اس 5تیونینگ خودروی [; hs 5تیونینگ خودروی jac s5تیونینگ خودروی جک s5تیونینگ خودروی جک اس 5جديدترين تصوير [; hs 5جديدترين تصوير jac s5جديدترين تصوير جک s5جديدترين تصوير جک اس 5جک S5جک s5 سیستم تعلیقجک s5 مدل 2015جک s5 مدل 2016جک s5 مدل 2017جک s5 ویژگی های آسایش ویژگی های ایمنی جک s5جک s5مدل 2014جک s5مدل 2016جک اس 5جک اس 5 سیستم تعلیقجک اس 5 مدل 2015جک اس 5 مدل 2016جک اس 5 مدل 2017جک اس 5 ویژگی های آسایش ویژگی های ایمنی جک اس 5جک اس 5مدل 2014جک اس 5مدل 2016جلوبندی خودروی [; hs 5جلوبندی خودروی jac s5جلوبندی خودروی جک s5جلوبندی خودروی جک اس 5حجم موتور [; hs 5حجم موتور jac s5حجم موتور جک s5حجم موتور جک اس 5حجم موتور خودرویخبر تازه [; hs 5خبر تازه jac s5خبر تازه جک s5خبر تازه جک اس 5خبر جديد درباره [; hs 5خبر جديد درباره jac s5خبر جديد درباره جک s5خبر جديد درباره جک اس 5خرید خودروی [; hs 5خرید خودروی jac s5خرید خودروی جک s5خرید خودروی جک اس 5خودرو بنزینی [; hs 5خودرو بنزینی jac s5خودرو بنزینی جک s5خودرو بنزینی جک اس 5خودروی [; hs 5خودروی jac s5خودروی برقی [; hs 5خودروی برقی jac s5خودروی برقی جک s5خودروی برقی جک اس 5خودروی جک S۵خودروی جک اس 5خودروی زیبای [; hs 5خودروی زیبای jac s5خودروی زیبای جک s5خودروی زیبای جک اس 5خودروی گازویلی [; hs 5خودروی گازویلی jac s5خودروی گازویلی جک s5خودروی گازویلی جک اس 5خودروی مقاوم [; hs 5خودروی مقاوم jac s5خودروی مقاوم جک s5خودروی مقاوم جک اس 5خودروی هیبریدی [; hs 5خودروی هیبریدی jac s5خودروی هیبریدی جک s5خودروی هیبریدی جک اس 5دانستنی های در مورد خودروی [; hs 5دانستنی های در مورد خودروی jac s5دانستنی های در مورد خودروی جک s5دانستنی های در مورد خودروی جک اس 5دانلود تصوير [; hs 5دانلود تصوير jac s5دانلود تصوير جک s5دانلود تصوير جک اس 5دانلود تصوير هاي [; hs 5دانلود تصوير هاي jac s5دانلود تصوير هاي جک s5دانلود تصوير هاي جک اس 5دانلود جديد ترين اخبار [; hs 5دانلود جديد ترين اخبار jac s5دانلود جديد ترين اخبار جک s5دانلود جديد ترين اخبار جک اس 5درب های خودروی [; hs 5درب های خودروی jac s5درب های خودروی جک s5درب های خودروی جک اس 5درباره خبر [; hs 5درباره خبر jac s5درباره خبر جک s5درباره خبر جک اس 5رنگ خودروی [; hs 5رنگ خودروی jac s5رنگ خودروی جک s5رنگ خودروی جک اس 5سايت اخبار [; hs 5سايت اخبار jac s5سايت اخبار جک s5سايت اخبار جک اس 5سایز چرخ خودروی [; hs 5سایز چرخ خودروی jac s5سایز چرخ خودروی جک s5سایز چرخ خودروی جک اس 5سیستم تعلیق خودروی [; hs 5سیستم تعلیق خودروی jac s5سیستم تعلیق خودروی جک s5سیستم تعلیق خودروی جک اس 5سیستم های ایمنی خودروی [; hs 5سیستم های ایمنی خودروی jac s5سیستم های ایمنی خودروی جک s5سیستم های ایمنی خودروی جک اس 5شاسی خودروی [; hs 5شاسی خودروی jac s5شاسی خودروی جک s5شاسی خودروی جک اس 5شتاب [; hs 5شتاب jac s5شتاب جک s5شتاب جک اس 5شرایط فروش خودروی [; hs 5شرایط فروش خودروی jac s5شرایط فروش خودروی جک S۵شرایط فروش خودروی جک اس 5ظاهر جدید خودروی [; hs 5ظاهر جدید خودروی jac s5ظاهر جدید خودروی جک s5ظاهر جدید خودروی جک اس 5عکس [; hs 5عکس jac s5عکس جک s5عکس جک اس 5عملکرد خودروی [; hs 5عملکرد خودروی jac s5عملکرد خودروی جک s5عملکرد خودروی جک اس 5فروش خودروی [; hs 5فروش خودروی jac s5فروش خودروی جک S۵فروش خودروی جک اس 5فیس لیفت [; hs 5فیس لیفت jac s5فیس لیفت جدید خودروی [; hs 5فیس لیفت جدید خودروی jac s5فیس لیفت جدید خودروی جک s5فیس لیفت جدید خودروی جک اس 5فیس لیفت جک s5فیس لیفت جک اس 5فیس لیفت خودروی [; hs 5فیس لیفت خودروی jac s5فیس لیفت خودروی جک s5فیس لیفت خودروی جک اس 5فیلم خودروی [; hs 5فیلم خودروی jac s5فیلم خودروی جک s5فیلم خودروی جک اس 5قابلیت‌های مدرن خودروی [; hs 5قابلیت‌های مدرن خودروی jac s5قابلیت‌های مدرن خودروی جک s5قابلیت‌های مدرن خودروی جک اس 5قیمت [; hs 5قیمت JAC S5قیمت جک S5قیمت جک اس 5قیمت خودروی [; hs 5قیمت خودروی jac s5قیمت خودروی جک S۵قیمت خودروی جک اس 5کارخانه سازنده [; hs 5کارخانه سازنده jac s5کارخانه سازنده جک s5کارخانه سازنده جک اس 5کاريکاتور [; hs 5کاريکاتور jac s5کاريکاتور جک s5کاريکاتور جک اس 5گلگیر های خودروی [; hs 5گلگیر های خودروی jac s5گلگیر های خودروی جک s5گلگیر های خودروی جک اس 5مشاهده جديد ترين تصوير [; hs 5مشاهده جديد ترين تصوير jac s5مشاهده جديد ترين تصوير جک s5مشاهده جديد ترين تصوير جک اس 5مشخصات [; hs 5مشخصات jac s5مشخصات جک S۵مشخصات جک اس 5مشخصات خودروی [; hs 5مشخصات خودروی jac s5مشخصات خودروی جک S۵مشخصات خودروی جک اس 5مشخصات فنی خودروی [; hs 5مشخصات فنی خودروی jac s5مشخصات فنی خودروی جک S۵مشخصات فنی خودروی جک اس 5مصرف سوخت [; hs 5مصرف سوخت jac s5مصرف سوخت جک s5مصرف سوخت جک اس 5معرفی خودروی [; hs 5معرفی خودروی jac s5معرفی خودروی جک s5معرفی خودروی جک اس 5نسل جدید [; hs 5نسل جدید jac s5نسل جدید جک s5نسل جدید جک اس 5نسل جدید خودروی [; hs 5نسل جدید خودروی jac s5نسل جدید خودروی جک s5نسل جدید خودروی جک اس 5واردات [; hs 5واردات jac s5واردات جک s5واردات جک اس 5واقعه [; hs 5واقعه jac s5واقعه جک s5واقعه جک اس 5وزن [; hs 5وزن jac s5وزن جک s5وزن جک اس 5وزن خودروی [; hs 5وزن خودروی jac s5وزن خودروی جک s5وزن خودروی جک اس 5ویژگی های ایمنی [; hs 5ویژگی های ایمنی jac s5ویژگی های ایمنی جک s5ویژگی های ایمنی جک اس 5ویژگی های بیرونی [; hs 5ویژگی های بیرونی jac s5ویژگی های بیرونی جک s5ویژگی های بیرونی جک اس 5ویژگی های داخلی [; hs 5ویژگی های داخلی jac s5ویژگی های داخلی جک s5ویژگی های داخلی جک اس 5
نظرات (1)
ارسال نظر
  • ابولفضل

    من از نمایندگی حذف لینک تبلیغاتی توسط مدیر که یکی از قدیمی های کرمان موتور هستند در مورد خرید ماشین های کرمان موتور صحبت کردم ایشون به من جک اس ۵ اتومات رو پیشنهاد دادن . من هم برای استفاده میخواستم این که یکی از ماشین ها رو سوار شم . و یکی رو هم بفروشم. من دوتا ثبت نام کردم اقای حذف لینک تبلیغاتی توسط مدیر یکی از ماشین ها رو با قیمت خیلی خوبی برای من فروخت. من پیشنهاد میکنم این ماشین رو برای کسانی که قصد سرمایه گذاری دارن تو ۶ ماه واقعا سود خوبی میکنید.در ضمن اقای حذف لینک تبلیغاتی توسط مدیر خودشون ادم پیگیر و منظم هستن و به حرفاشون متعهد هستن . میتونید تماس بگیرید با آقای حذف لینک تبلیغاتی توسط مدیر یا کارشناسشون اقای منتظر صحبت کنید در مورد جک هر سوالی دارین بپرسید . حذف لینک تبلیغاتی توسط مدیر