پنج خودروی برتر نمایشگاه ژنو

چرا در اینجا قرار گرفته است؟ به دو دلیل: جعبه‌دنده دستی و تنفس طبیعی. در دوره‌ای که اغلب سازندگان سوپرخودروها در حال عرضه خودروهایی با موتورهای توربوشارژر هستند که تنها دو پدال دارند، پورشه تنها خودروسازی است که با در نظر گرفتن گازهای خروجی و بهره‌وری، همچنان به رانندگان چیزی را پیشنهاد می‌کند که واقعاً آن را می‌خواهند: سه پدال و یک دسته‌دنده که باید با سرعت و دقت جابه‌جا شود تا بهترین خروجی از یک موتور تنفس طبیعی دور بالا حاصل گردد. زنده‌باد به این ترکیب!

۴. تویوتا C-HR

چرا در اینجا قرار گرفته است؟ در زمانه‌ای که کراس‌اوورهای کوچک در حال بلوغ و معقول شدن هستند، تویوتا C-HR به خودرویی برگشته است که تمامی این قضایا را آغاز کرده است: نیسان جوک! البته ممکن است C-HR از برخی زوایا زشت به نظر برسد، اما از جهات دیگر به‌طور زیبایی تهاجمی به نظر می‌رسد و مهم‌تر از همه اینکه این خودرو قصد ندارد نسخه‌ای ورم کرده از یاریس باشد.

۳. آلفا رومئو جولیا

چرا در اینجا قرار گرفته است؟ ممکن است شما در گذشته مدل دیوانه‌وار جولیای Quadrifoglio پانصد اسبی را دیده باشید، اما این اولین بار است که نسخه نهایی بدون استتار دیده می‌شود و چیزی که می‌بینیم بسیار مورد پسند ماست. در زمانه‌ای که بازار سایز متوسط‌های لوکس به‌طور فزاینده‌ای در حال دوقطبی شدن بین شایسته بودن قابل پیش‌بینی (مرسدس بنز کلاس C، BMW سری ۳، آئودی A4) و به‌طور غیرمنصفانه‌ای نامتعارف بودن (اینفینیتی Q50، لکسس IS) می‌باشد، جولیا به‌طور زیبایی حد وسط را بین افراط و تفریط برگزیده است.

۲- ولوو V90 و کیا اپتیما اسپرتس واگن

چرا در اینجا قرار گرفته‌اند؟ این دو خودرو مثال‌های بارزی از سگمنت های جذابی هستند که پایه‌ای ثابت در نبرد مقابل کراس اورها می‌باشند. هر چه خانواده‌های بیشتر و بیشتری از سگمنت های امتحان پس داده به سمت کراس اورهای مد روز می‌روند، این خودروهایی مانند V90 و اپتیما اسپرتس واگن هستند که به ما یادآور می‌شوند که هر کدام چه میزان قابلیت‌های بیشتری را در برابر خواهرهای حجیمشان یعنی XC90 و سورنتو ارائه می‌کنند؛ هر دو سبک‌تر، بهینه‌تر و خوش‌قیافه‌تر از خواهرانشان، که آن‌ها نیز حرف‌هایی برای گفتن دارند، هستند.

(توضیح مترجم: خودروهای استیشن واگن از محبوبیت بسیار بالایی در اروپا برخوردار هستند و بسیاری از مدل‌هایی که تنها با نسخه سدان یا هاچ‌بک آن‌ها آشنا هستیم مانند فولکس‌واگن گلف، مرسدس بنز کلاس E و BMW سری پنج، در اروپا در نسخه استیشن واگن نیز عرضه می‌شوند. با این وجود در سال‌های اخیر کراس اورها به‌عنوان تهدیدی برای گسترش استیشن واگن‌ها مطرح شده‌اند و به‌سرعت در حال افزایش سهم خود از بازار هستند.)

۱. رنو سنیک

چرا در اینجا قرار گرفته است؟ این مدل که از نسل جدید MPV های جذاب است، نبرد در برابر کراس‌اوورها را رهبری می‌کند. این ایده که یک MPV می‌تواند جذاب و با اصالت باشد و از ساختار جعبه‌ای پیروی نکند، در مدل‌هایی مانند سیتروئن پیکاسو و رنو اسکیپ با موفقیت‌هایی روبرو شد. اما سنیک با ظاهر یکدست عالی، کاربری بالا و استفاده بهینه از فضا، مصمم‌ترین گزینه برای کسب موفقیت است.

محصولات قابل احترام:

۱- بوگاتی شیرون

چرا در اینجا قرار گرفته است؟ شیرون یک شاهکار مهندسی است، پیروزی اراده راسخ در برابر نیروهای فیزیکی درزمینهٔ سرعت. علاوه بر این، این خودرو به‌طور زیبایی واقع‌گراست، چراکه استایل و راحتی را در اولویت بالاتری نسبت به آنچه ویرون قبلاً ارائه می‌کرد، قرار داده است. نتیجه همه این‌ها خودرویی است که حقیقتاً لیاقت نام بوگاتی را دارد. اگر وزن دو تنی این خودرو نبود، می‌توانست در بین ۵ خودروی برتر قرار بگیرد.

۲. لامبورگینی سنتناریو

چرا در اینجا قرار گرفته است؟ به دلیل اینکه ثابت می‌کند که این سازنده سوپرخودروهای گران‌قیمت پس از معرفی اوراکان که مورد تمجید رانندگان قرار گرفت و اونتادور با انگیزه، بیکار ننشسته است. این خودرو یک پوستر قهرمانانه عالی برای پسران جوان در هرکجا که قرار دارند، می‌باشد.

2016نمایشگاه ژنو
نظرات (0)
ارسال نظر