عضو هیات علمی دانشگاه: دولت تکلیفش را با صنعت خودرو روشن کند

به اعتقاد عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی دولت باید در سال جدید منافع مصرف‌کنندگان خودرو را اصل قرار داده و سیاست‌گذاری صنعت خودرو را براساس نیاز مصرف‌کنندگان انجام دهد.

علی خاکساری در گفت‌وگو با خبرنگار  با بیان اینکه در سیاست‌گذاری صنعت خودرو باید افزایش تولید و واردات خودروهای با کیفیت مبنا قرار گیرد، خاطرنشان کرد: همچنین سیاست‌گذاری به‌گونه‌ای باید صورت گیرد که خودرو با قیمت متناسب با درآمد مردم، تولید و عرضه شود.

عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه در سال جدید دولت یک بار برای همیشه تکلیف خودش و مصرف‌کنندگان را با صنعت خودرو روشن کند ادامه داد: در سال جدید دولت باید اجازه دهد که خودروسازان خارجی به صورت مستقل از ایران خودرو و سایپا به تولید خودرو در کشور بپردازند.

وی افزود: اگر این اتفاق بیفتد امسال شاهد برداشته شدن انحصار از صنعت خودرو و تولید خودروهای با کیفیت و با قیمت مناسب و واقعی در داخل کشور خواهیم بود.

خاکساری با بیان اینکه خودروسازان داخلی باید خود را با این تغییرات هماهنگ کرده و رقابت‌پذیر شوند، تصریح کرد:‌ اگر خودروسازان داخلی نمی‌توانند به اصلاح عملکرد خود بپردازند باید از بازار خارج شوند.

وی خاطرنشان کرد: اگر در سال جدید این اتفاقات نیفتد و سیاست‌گذاری صنعت خودرو همچنان به روال سال‌های گذشته صورت گیرد همچنان شاهد تضییع حقوق مصرف‌کنندگان و سودجویی تعدادی خودروساز و قطعه‌ساز خواهیم بود.

آینده صنعت خودروسازی ایراناخبار صنعت خودرو ایرانتاریخچه صنعت خودروسازی ایرانتاریخچه صنعت خودروسازی در ایرانتاریخچه صنعت خودروسازی در ژاپنتاریخچه صنعت خودروسازی کره جنوبیجایگاه صنعت خودرو ایران در جهانجایگاه صنعت خودروسازی ایران در جهانصنايع خودروسازي ايرانصنعت خودروصنعت خودرو ايرانصنعت خودرو ایرانصنعت خودرو ایران و جهانصنعت خودرو ترکیهصنعت خودرو در ایرانصنعت خودرو در ترکیهصنعت خودرو سازی در ترکیهصنعت خودروسازي تركيهصنعت خودروسازیصنعت خودروسازی آلمانصنعت خودروسازی ایرانصنعت خودروسازی ایران Pdfصنعت خودروسازی ایران و کرهصنعت خودروسازی ترکیهصنعت خودروسازی چینصنعت خودروسازی در آلمانصنعت خودروسازی در ترکیهصنعت خودروسازی در جهانصنعت خودروسازی در ژاپنصنعت خودروسازی روسیهصنعت خودروسازی ژاپنصنعت خودروسازی کرهصنعت خودروسازی کره جنوبیصنعت خودروي ايرانصنعت خودروی ایرانصنعت خودروی ترکیهکتاب جامع صنعت خودروسازی ایرانمقایسه صنعت خودروسازی ایران و کرههمایش صنعت خودرو ایرانوضعیت صنعت خودرو ایران
نظرات (0)
ارسال نظر