فولکس واگن آماروک مدل 2017 و بروزرسانی های آن

در طرح اولیه  فولکس واگن آماروک  نشان داد که این شرکت در طراحی این خودرو تجدید نظر کرده است و قرار است شاهد یک طراحی کاملا جدید باشیم.

طراحی مجدد با ریزه کاری های زیاد  در قسمت های کلیدی خودرو  مانند فیس جلو و به روز رسانی داخل کابین با مواد با کیفیت بهتر، تکنولوژی و طراحی جدید و بسیاری دیگر .گرچه این شرکت در مورد جزئیات زیاد صحبت نکرده و ما باید به  انتظار نمایشگاه های خودروی پکن و لندن باشیم تا به این اطلاعات دست پیدا کنیم

در فولکس واگن آماروک مدل ۲۰۱۷ قرار است از ترمز اضطراری و سیستم مانیتورینگ تشخیص عابر پیاده استفاده شود.سپر  جلو و جلوپنجره همگی بروز شده اند و همچنینی دارای گلگیر های گسترده تر و چراغ های ال ای دی با طراحی جدید است.

فولکس واگن اعلام کرده است که قرارا است از یک موتور جدید با راندمان و بهره وری بالا تر در آن استفاده کند.گفته ها حاکی از استفاده از موتور ۲ لیتری بیتوربو دیزل با قدرت ۴۲۰ نیتون بر متر و است که از گیربکس ۸ سرعته با انتقال اتوماتیک است که بصورت AWD  با قابلیت تنظیم نسبت ۵۰ – ۵۰ عقب و جلوست.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

 

\Cvolkswagen 2017volkswagen amarokvolkswagen amarok 2017فولکس واگن 2017فولکس واگن آماروکفولکس واگن آماروک 2017فولکس واگن آماروک مدل 2017
نظرات (0)
ارسال نظر