مزدا CX-4 مدل 2017 با دو موتور جدید مخصوص نمایشگاه خودرو چین

شرکت مزدا پس از انتشار چند تصویر  از مزدا CX-4 به طور رسمی از پیوستن به  SUV های رو به رشد تولید کننده ژاپنی به عنوان یک کوپه SUV خبر داد که قرار است به طور انحصاری در چین بفروش برسد. این در واقع کمی بزرگتر از آنچه ما انتظار داشتیم است مزدا CX-4  جدید دارای چهار رینگ ۱۹ اینچی آلیاژی جدید است .و البته دارای ابعاد ۱۰۶.۳ اینچ (۲.۷ متر)  طول و   ارتفاع از زمین ۷.۸۷ اینچ (۲۰ سانتی متر) است که دقیقا در ابعاد خودروی مزدا   CX-5 قرار دارد.

مزدا CX-4 مدل ۲۰۱۷ در قسمت جلویی خود دارای یک جلو پنجره ذوزنقه شکل با سطح رادیاتور گسترده است  که در کنار چراغهای جلوی sweptback با تکنولوژی جدید LED با استفاده خودرو از طراحی Koeru از یک سقف روبه عقب و شیب دار استفاده کرده است .این شکل خودرو به همراه  یک اسپویلر عقبو چراغ های مه شکن بزرگ که در پایین تر از سپر قرار دارند و  همچنین یک اگزوز دوقلو کروم رنگ به شما حس خودروی  کاملا  اسپرت را می دهد.

 در داخل کابین مزدا CX-4 چینی ما   صفحه نمایش هفت اینچی برای سیستم سرگرمی در نظر گرفته شده است  و دارای  ترمز دستی معمولی به جای ترمز الکتریکی است که در مزدا   CX-5  استفاده شده است.  کنسول مرکزی با سیستم کنترل  دو منطقه ای آب و هوای اتوماتیکو یک  سوئیچ فشار دوار پشت اهرم دنده جهت کنترل سیستم سرگرمی خودرو همراه شده است.

موتور جدید مزدا CX-4 مدل ۲۰۱۷ از نوع چهار سیلندر بنزینی از تایپ موتور های  SKYACTIV-Gبا حجم   ۲.۰ لیتری که به شما می تواند  ۱۵۸ اسب بخار (۱۱۶ کیلووات) و ۱۴۹ پوند-فوت (۲۰۲ نیوتن متر) گشتاور بدهد که این قدرت را  به چرخ های جلو از طریق یک گیربکس اتوماتیک شش سرعته می فرستد. نوع محور خودرو از نوع تمام چرخ  است البته موتور دیگر ۲.۵ لیتری با توان تولید ۱۹۲ اسب بخار (۱۴۱ کیلووات) و ۱۸۶ پوند فوت (۲۵۲ نیوتن متر) برقرار است.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

Mazda CX-4Mazda CX-4 2017مزدا CX-4مزدا CX-4 مدل 2017مزدا CX-4 مزدا CX-4نمایشگاه خودرو بیجینگنمایشگاه خودرو پکننمایشگاه خودرو چین
نظرات (2)
ارسال نظر
  • طراحی وب

    اینکه کی وارد ایران میشه مهمه

    • ابوالفضل نوری

      سلام.گفته شده است که برای انتهای سال ۲۰۱۶ ولی خوب بهر حال مزدا در ایران در انحصار یک شرکت داخلی است و در لیست مجاز نیست مگر اینکه شما در منطقه آزاد باشید یا اون شرکت ذکر شده اقدام به وارد کردن این مدل کند.