مرسدس بنز E-Class مدل L جدید در نمایشگاه خودروی پکن در چین

مرسدس بنز  جدید در کلاس E مدل L  در نمایشگاه خودروی پکن در چین پرده برداری شد و آن را تبدیل به یک ماشین بسیار زیبا و دارای طراحی  کشیده از نوع E کلاس کرده است .اما  چیزی که کاملا متفاوت است این است که به طور کامل از قسمت  ستون B به بعد دوباره طراحی شده است و با اضافه کردن   فاصله ی دو محور به مقدار ۴ سانتی متر خودرو را حسابی پهن و گسترده کرده است و با اضافه کردن یک پنجره سوم در سمت  در خودرو در قسمت ستون  D و همچنین اتصالات درب عقب نیز همگی جدید شده اند.

مرسدس بنز  E-Class جدید در کلاس L خواهد بود  و در بازار خودرو چین در نیمه دوم سالتولید و وارد بازار می شود. در ابتدا آن را تنها  به عنوان مدل E320در بازار می توانید خریداری کنید   .موتور این خودرو از نوع   ۴MATIC با  حجم  ۳۰۰۰ سی سی با   ۲۷۲ اسب بخار از نوع   توربو دار و همچنین شش سیلندر خواهد بود که به به یک گیربکس نه سرعته اتوماتیکمجهز شده است.

فضای اضافی در قسمت عقب و یک کابین بزرگ، بسیار لوکس و تریم زیبای چوب، چرم و آلومینیوم در این خودرو آن را حسابی لوکس کرده است.پد لمسی کنترل برای سیستم صوتی  استریو و تهویه مطبوع و وجود شارژ بی سیم در داخل از جمله امکانات دیگر این خودرو است.

درب یک اثر هنری به خودی خود است. چوب، چرم، ALU، و سخنرانان از برمستر سیستم صدای فراگیر، نام تجاری همان است که در مرسدس میباخ S کلاس استفاده می شود.جالب است که شرکت بنز  برای بدست آوردن بازار نیز همانند سایر خودرو سازان دست به نسب نشان پکن در پایین درب خودرو می کند.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

Beijing Auto ShowE-Class LMercedes-Benz E-Classمرسدس بنز E-Classمرسدس بنز E-Class مدل Lمرسدس بنز جدیدنمایشگاه خودرو چیننمایشگاه خودروی پکننمایشگاه خودروی پکن در چین
نظرات (0)
ارسال نظر