لامبورگینی اوراکان در نسخه LP580-2 به طور خاص طراحی و مهندسی شده است برای سیستم محور عقب .لامبورگینی اوراکان مدل محور عقب چرخ عقب کاملا متناسب برای خانوادهو کسانی هستند که دوست دارند تجربه رانندگی با محور را در یک لامبورگینی تجربه کنند است.
مدل لامبورگینی اوراکان LP580-2 در سال ۲۰۱۷ دارای طراحیجدید بعلاوه استفاده از موتور جدید با حجم V10 لیتر از نوع ۱۰ سیلندر است که می تواند ۴۲۶ کیلو وات / ۵۸۰ اسب بخار قدرت به محور عقب منتقل کنند و دارای وزن خالص ۱۳۸۹ کیلوگرم است، در نتیجه ۳۳ کیلوگرم سبک تر از نسخه چهار چرخ است که می توان انتظار کاهش مصرف را داشت.
توزیع وزن ۴۰ درصد در جلو / ۶۰٪ در عقب متفکرانه است .کاهش اینرسی در محور جلودقیقا سبب مدیریت انرژی وتنظیم توان خودرو در قسمت های تعلیق – فرمان- کشش و پایداری خودرو در جاده ها یم شود.
در لامبورگینی جدید ما شما می توانید تا حالت رانندگی خود را از میان حالت های STRADA، و CORSA و oversteering انتخاب که به ترتیب مناسب برای جاده – مسابقه و افزایش قدرت در محور می باشند.
لامبورگینی اوراکان LP580 مدل ۲۰۱۷ دارای رینگ جدید ۱۹ ” مدل کری است که سبب افزایش پویایی خودرو شده است که به همراه تایرهای پیرلی PZero که به طور انحصاری برای این ماشینسخته شده اند می باشد.ترمز فولادی با کالیپر ترمز دیسکی آلومینیومی که سبب کاهش وزن و بهبود خنک کنندی می شوند.
در هوراکان LP580-2 دارای ویژگی های غیر فعال سازی سیلندر برای بهبود بهره وری موتور است به نحوی که هنگامی که ظرفیت استفاده از موتور به شکل کامل الزامی نیست، پنج عدد از ده سیلندر به طور موقت با قطع یک بانک سیلندر غیرفعال شده و هنگامی که راننده شتاب می گیرد سیستم سوئیچی بلافاصله به حالت ده سیلندر می رود و اصلا برای راننده قابل تشخیص نیست که این ویژگی سبب کاهش مصرف سوخت به ۱۱.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و کاهش انتشار دی اکسید کربن به ۲۷۸ گرم / کیلومترمی شود.
لامبورگینی اوراکان LP580 مدل ۲۰۱۷در داخل خود دارای تریم نارنجی رنگ و همچنین سیستم برنامه شخصی Personam است.این خودرو در داشبورد خودر دارای یک مانیتور ۱۲.۳ اینچی است. لامبورگینی اوراکان LP580 قرار است با قیمت ۱۵۰.۰۰۰ یوروبفروش برسد.
مشخصات فنی لامبورگینی اوراکان LP580 مدل ۲۰۱۷
-
- شاسی: شاسی ترکیبی ساخته شده از آلومینیوم و فیبر کربن
- bodyshell: پوست بیرونی ساخته شده از آلومینیوم و مواد کامپوزیت.
- سیستم تعلیق: آلومینیومی و دو جناق
- فنرها و کمک ها: فلزی و دامپر هیدرولیک. “MagneRide” کنترل دمپر الکترومغناطیسی
- ترمز : ویژگی های ESC / ABS
- ترمز: سیستم ترمز هیدرولیک و کالیپر ۸ پیستون در جلو، کالیپر ۴ پیستون در عقب
- دیسک های ترمز: دیسک های فولاد
- فرمان: فرمان الکترومکانیکی فرمان LDS
- لاستیک (استاندارد): پیرلی ۲۴۵/۳۵ R19 (جلو) – ۳۰۵/۳۵ R19 (عقب)
- چرخ (استاندارد): ۸.۵J X 19 “(جلو) – ۱۱J * 19” (عقب)
- آینه: آینه های بیرونی برقی
- موتور
- نوع: V10، ، IDS + MPI تزریق دوگانه
- حجم: ۵۲۰۴ سانتی متر
- حجم سیلندر : Ø ۸۴،۵ میلی متر × ۹۲،۸ میلی متر
- شیر کنترل: ورودی و خروجی میل بادامک با تنظیم به طور مستمر متغیر
- فشرده سازی: ۱۲.۷: ۱
- حداکثر. قدرت: ۵۸۰ اسب بخار (۴۲۶ کیلو وات) @ ۸۰۰۰ دور در دقیقه
- حداکثر. گشتاور: ۵۴۰ نیوتن متر @ ۶۵۰۰ دور در دقیقه
- کلاس تولید گازهای گلخانه ای: EURO 6
- اگزوز: چهار کاتالیزور با تنظیم لامبدا
- سیستم خنک کننده: آب و سیستم های خنک کننده روغن
- مدیریت موتور: بوش MED 17
نوع سیستم انتقال قدرت
-
- نوع: محور عقب
- انتقال: ۷ سرعته LDF کلاچ دوگانه،
- کارایی
- بیشترین سرعت : ۳۲۰ کیلومتر / ساعت
- ۰-۱۰۰ کیلومتر / ساعت: ۳.۴ ثانیه
- ۰-۲۰۰ کیلومتر / ساعت: ۱۰.۱ ثانیه
- ابعاد
- فاصله بین دو محور: ۲۶۲۰ میلی متر
- طول: ۴۴۵۹ میلی متر
- عرض: ۱۹۲۴ میلی متر
- عرض (شامل آینه های بیرونی): ۲۲۳۶ میلی متر
- ارتفاع: ۱۱۶۵ میلی متر
- وزن (خالص): ۱۳۸۹ کیلوگرم
- توزیع وزن: ۴۰٪ (جلو) – ۶۰٪ (عقب)
- ظرفیت
- سوخت: ۸۰ لیتر
- مصرف سوخت
- شهری: ۱۷.۲ l / 100 کیلومتر
- برون شهری: ۸.۹ l / 100 کیلومتر
- ترکیبی: ۱۱.۹ l / 100 کیلومتر
- انتشار گاز CO2: 278 گرم / کیلومتر