دوج چارجر 2019 با وزن کمتر و موتور توربو turbo power

دوج چارجر  قرار است با  پلت فرم هایاستفاده شده در  ۱۰ سال گذشته خداحافظی کند و  به گفته منابع معتبر نسل بعدی دوج چارجر بر روی یک نسخه توسعه یافته از پلت فرم جورجیو که اساس آن خودروی آلفا رومئو جولیا ست ساخته شود. این خودرو انتظار می رود که در همان اندازه به قبلی خود باقی بماند که به یک ظاهر جدید   ورزشی یادآور مدل سال ۱۹۹۹ طراحی شود.

تغییر پلت فرم در این خودرو  پ می تواند حدود ۴۶۰ پوند از وزن دوج چارجر کم  کند که این به معنی کاهش وزن به   حدود ۳۵۰۰ پوند.حسابش را کنید با این قدرت آزاد شده ناشی از کاهش وزن چه می خواهید بکنید.گزینه موتور تایید نشده باقی می ماند اما بنا به گزارش ها موتور  ۲.۰ لیتری چهار سیلندر موتور Hurricane  توربوشارژ قرار است بر روی این خودرو بکار برده شود که در موتور  ۲۰۱۸ اولین جیپ رنگلر بکار می رود و انتظار ما تولید  ۳۰۰ اسب بخار نیرو است.چهره این خودرو قرار است به شکل کامل تغیر یابد که باید در نمایشگاه های سال ۲۰۱۷ یا ۲۰۱۸ منتظر اولین دیدار با این خودرو باشیم.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

دوج چارجردوج چارجر 2019
نظرات (0)
ارسال نظر