گران‌فروشی واردکنندگان خودرو

یک کارشناس صنعت خودرو گفت: شرکت‌های واردکننده خودرو این محصولات را به قیمتی گران‌تر از قیمت‌های واقعی به مصرف‌کنندگان عرضه‌ می‌کنند.

امیرحسن کاکایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سود شرکت‌های واردکننده خودرو در ایران بسیار بالا و بیشتر از حد معمول این تجارت در دنیاست.

وی با بیان اینکه قیمت خودروهای وارداتی در کشور به طور میانگین حداقل ۱۰ درصد باید کاهش یابد، خاطرنشان کرد:‌ شرکت‌های واردکننده خودرو علاوه بر گران‌فروشی در حوزه خدمات پس از فروش نیز هزینه‌های اضافی زیادی را به مصرف‌کنندگان تحمیل می‌کنند.

عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: هزینه خدمات ارائه شده در شبکه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش شرکت‌های واردکننده خودرو بیشتر از حد معمول و بالا است.

وی افزود: نمایندگی‌های خدمات پس از فروش شرکت‌های واردکننده خودرو در برخی موارد مراجعه‌کنندگان را فریب داده و آنها را ترغیب به تعویض برخی قطعات و مواد مصرفی خودرو می‌کنند در حالی‌که لزومی به این کار وجود ندارد.

کاکایی با بیان اینکه سازمان‌های مسئول باید به تخلفات شرکت‌های واردکننده خودرو رسیدگی کنند، تصریح کرد:‌ هزینه خدمات ارائه شده در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش واردکنندگان خودرو در مواردی دو برابر هزینه معمول این خدمات است.

خودروقیمت خودروهای وارداتیگران‌فروشی واردکنندگان خودرووارد‌کنندگان خودرو
نظرات (0)
ارسال نظر