پایان راه برای هوندا CR-Z

 CR-Z هیچ‌گاه نتوانست موفقیتی در فروش بدست بیاورد. حال هوندا نسخه‌ی خاصی از این خودرو را در بازار ژاپن و با نام «آخرین برچسب آلفا» معرفی کرده است که به شایعات در خصوص توقف تولید آن قوت بخشیده است.

از امکانات ویژه‌ی این نسخه‌ از CR-Z می‌توان به رینگ‌های سبک وزن ۱۷ اینچی، پلاک‌های «آخرین نسخه‌ی آلفا» روی بدنه و داخل کابین، رنگ‌های سفارشی بدنه و طرح خاص و متفاوت داشبورد اشاره کرد. در بخش قوای محرکه نیز این خودرو از همان پیشرانه‌ی خطی چهار سیلندر ۱.۵ و متصل به موتور الکتریکی بهره می‌برد که در نهایت توانایی تولید ۱۳۰ اسب بخار توان و ۱۲۷ تا ۱۴۰ پوند فوت گشتاور، بسته به سفارش جعبه‌دنده‌ی دستی یا نمونه‌ی خودکار ضریب متغیر CVT، را دارد.

هنوز سرنوشت CR-Z در سایر بازارهای جهانی مشخص نیست. هوندا در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای عرضه‌ی نسل دوم این هاچ‌بک که در سال ۲۰۱۰ معرفی شده بود، ارایه نکرده است.

هونداهوندا CR-Z
نظرات (0)
ارسال نظر