پرفروش‌ترین خودروها در 5 ماهه ابتدایی سال 2016

تقریباً نیمی از سال گذشته و خودروهای جدید زیادی در نمایشگاه‌ها به چشم می‌خورند. آیا سال ۲۰۱۶ نیز می‌تواند رکورد دیگری برای صنعت خودروی ایالات‌متحده خلق کند؟ این مهم ممکن است اما برای الآن، ۱۳ خودروی پرفروش این بازار تا بدین جا را با هم مرور می‌کنیم.

  1. کیا سول – ۵۸۲۹۹ دستگاه

این خودرو نه تنها خودرویی محبوب در سگمنت خودروهای کوچک است بلکه پرفروش‌ترین خودروی کیا تا ماه می نیز به حساب می‌آید. با فروش ۵۸۲۹۹ دستگاهی ثبت شده تا به امروز، سول از پس نیسان ورسای سدان و هاچبک با فروش ۵۷۷۷۸ دستگاهی برآمده است.

  1. شورولت کروز – ۶۸۰۶۵ دستگاه

جنرال موتورز یک مأموریت ویژه دارد و آن کم کردن وزن خودروهایش است و کروز ۲۰۱۶ جدید نیز ثابت‌کننده‌ی این موضوع است. شورولت ادعا می‌کند که کروز جدید ۱۱۵ کیلوگرم سبک‌تر از نسل پیشین است که این موضوع به بهبود هندلینگ و مصرف سوخت خودرو کمک می‌کند. کروز جدید تنها به مدت چند ماه است که در بازار حضور دارد بنابراین می‌تواند در پایان سال رتبه‌ی خوب‌تری نیز داشته باشد.

  1. هیوندای الانترا – ۷۳۸۹۲ دستگاه

الانترا ۲۰۱۷ جدید ادامه دهنده‌ی مشق جدید هیوندای در زمینه‌ی لوکس بودن بیشتر و استفاده از تکنولوژی‌های جدیدتر و فراتر از انتظارات شما است. برخی از تجهیزات برجسته‌ی این خودرو عبارت‌اند از صندلی‌های عقب گرم شونده، کروز کنترل تطبیق شونده و چراغ‌های زنون که در سر پیچ‌ها می‌چرخند.

  1. فورد فوکوس – ۸۳۶۵۳ دستگاه

فوکوس ST و RS سوپراستارهای فورد هستند اما مدل‌های مجهز به پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری فروش بهتری دارند. در مجموع، فورد فوکوس تا ماه می ۲۰۱۶ فروش ۸۳۶۵۳ دستگاهی را تجربه نموده که آن را به چهارمین خودروی پرفروش این سگمنت بدل کرده است.

  1. هیوندای سوناتا – ۹۲۵۴۷ دستگاه

شاسی بلندها و کراس اوورها جزو پرفروش‌ترین ساخته‌های برخی خودروسازها هستند اما در مورد هیوندای این موضوع صدق نمی‌کند. سدان میدسایز سوناتا با فروش ۹۲۵۴۷ دستگاهی، در مجموع پرفروش‌ترین ساخته‌ی هیوندای در ۵ ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ بوده است.

  1. نیسان سنترا – ۱۰۲۲۹۳ دستگاه
۲۰۱۶ Nissan Sentra

به لطف بازبینی وسیع، نیسان سنترا رشد فروش ۱۵.۳ درصدی را تا ماه می تجربه کرده و این خودرو را به رتبه‌ی سوم سگمنت سوق داده است. تکنولوژی ایمنی فعال هم‌اکنون در سنترا ۲۰۱۶ در دسترس است که کاملاً نسبت به گذشته شما را راضی می‌کند.

  1. شورولت مالیبو – ۱۰۴۱۸۷ دستگاه

مالیبو ۲۰۱۶ جدید به‌طور قابل‌توجهی از نسل قبلی خود بهتر است. نه‌تنها این خودرو سبک‌تر است بلکه فضای جادارتر، پیشرانه‌های جدید و کارا و تجهیزات ایمنی قابلی چون سیستم هشدار عبور عابران پیاده را ارائه می‌دهد.

  1. فورد فیوژن – ۱۲۰۳۱۳ دستگاه

فورد فیوژن بسیار خوب عمل می‌کند و در بحث فروش رقبای قدری چون شورلت مالیبو و هیوندای سوناتا را پشت سر گذاشته است. این به کنار، به زودی فورد فیوژن ۲۰۱۷ که در تصویر می‌بینید از راه می‌رسد و در آن شاهد نمای کابین بهبودیافته و تکنولوژی‌های بیشتر خواهیم بود.

  1. هوندا آکورد – ۱۴۰۵۴۸ دستگاه

آلتیما تنها سدان میدسایزی نیست که برای سال ۲۰۱۶ بازطراحی شده است. هوندا آکورد ۲۰۱۶ نیز بهبود یافته و از تکنولوژی‌های بیشتر همچون پکیج تجهیزات ایمنی فعال سود می‌برد. استایل ظاهری خودرو نیز با استفاده از رینگ‌های ۱۹ اینچی بهبود یافته است.

  1. نیسان آلتیما – ۱۴۲۲۲۰ دستگاه

برای سال ۲۰۱۶، نیسان آلتیما فیس لیفتی جدید، تجهیزات استاندارد بیشتر و مدل اسپورت SR را دریافت کرده که از سیستم تعلیق اسپورت و ارتقاهای ظاهری همچون اسپویلر عقب سود می‌برد. به نظر می‌رسد که این تغییرات مثمر ثمر بوده و آلتیما هم‌اکنون دومین سدان میدسایز پرفروش پس از کمری است.

  1. تویوتا کرولا – ۱۵۱۲۴۳ دستگاه

مدل‌های تولیدی کرولا شاید عمق مدل‌های رقبایی چون سیویک و فوکوس را نداشته باشد اما این سدان به فروش خوب خود ادامه می‌دهد. به زودی ما شاهد عرضه‌ی مدل تازه شده‌ی ۲۰۱۷ خواهیم بود و این مهم شاید به نزدیک شدن کرولا به رقیب همیشگی خود یعنی سیویک کمک کند.

  1. هوندا سیویک – ۱۵۸۰۳۰ دستگاه

استایل خودرو برجسته‌تر شده و پیشرانه‌ها نیز جدید هستند و ترکیب این موارد باعث رشد ۲۲ درصدی فروش سیویک شده است. دهمین نسل سیویک دوران خوشی را سپری می‌کند و با معرفی نسخه‌ی هاچبک و نسخه‌های اسپورت تر مثل سیویک Si می‌توان به رشد فروش آن امیدوار بود.

  1. تویوتا کمری – ۱۶۷۱۹۹ دستگاه

کمری به مدت بیش از یک دهه حاکم بلامنازع سگمنت سدان های میدسایز است و نشانی از تغییر این رویه در سال ۲۰۱۶ دیده نمی‌شود. کمری فروش ۱۶۷۱۹۹ دستگاهی تا به این جای سال داشته که در واقع کاهش ۶.۳ درصدی را نشان می‌دهد اما بااین‌وجود باز هم فروش آن بیش از آلتیما و آکورد است.

2016آمار فروشاخبارپرفروش‌ترین خودروهانمایشگاه‌ها
نظرات (0)
ارسال نظر