بررسی شورلت بولت مدل 2017 (Chevrolet Bolt )

  خودرویی برقی  شورلت بولت  از  معدود  خودروهایی است که علاوه بر برقی بودن دارای فضای کافی داخلی و فضای بار مناسب است.و از  ارزان ترین خودروهای برقی است که می تواند  ۲۰۰ مایل مسافت را در حالت برقی بپیماید.البته در این رنج قیمت  و الکتریکی بودن بعد از این خودرو  شورلت اسپارک EV ،فولکس واگن گلف الکترونیکی و فورد فوکوس الکتریکی بترتیب در جایگاه بعدی قرار دارند.قیمت پایه این خودرو ۳۷،۵۰۰ دلار است.

مشخصات فنی خودروی  شورلت بولت به ترتیبی است که این خودرو از یک موتور جلو   و محور جلو است. شورلت بولت دارای ظرفیت عالی ۵ سرنشین است .البته مدل  ۴ درب هاچ بک این خودرو نیز در لیست فروش است.

 شورلت بولت موتور مغناطیس دائم سنکرون AC را در زیر کاپوت خود دارد.این موتور برقی ۲۰۰ اسب بخار قدرت و   ۲۶۶ پوند فوت گشتاور ایجاد می کند.لازم است بدانید شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودرو ۶.۹ ثانیه  و بیشترین سرعتش ۱۵۰ کیلوتر بر ساعت استوکه برای یک خودروی برقی کاملا طبیعی است بخصوص در چنین قیمتی .

ابعاد  بیرونی شورلت بولت شامل فاصله ی دو محور:۱۰۲.۴ (اینچ) طول: ۱۶۴.۰ (اینچ) عرض: ۶۹.۵ (اینچ)  ارتفاع: ۶۲.۸ (اینچ)  فضای داخل کابین برای مسافر: ۹۴ فوت مکعب  است.حجم صندوق نز : ۱۷ فوت مکعب است.شورلت بولت دارای وزن خالص  ۳۶۰۰ پوند است.

ویژگی های قابل توجه در شورلت بولت  شامل چراغ های جلو و عقب LED، صفحه نمایش  ۱۰.۲ اینچی،سیستم سرگرمی  MyLink ،بلوتوث، OnStar 4G LTE، هات اسپات وای فای،  جالیوانی ، شارژ بی سیم و دسته صندلی کشویی با جعبه ای زیر آن برای قرار گرفتن یک تبلت است.

گالری تصاویر شورلت بولت مدل ۲۰۱۷

Chevrolet BoltChevrolet Bolt 2017شورلت بولتشورلت بولت 2017شورلت بولت مدل2017
نظرات (0)
ارسال نظر