بررسی تخصصی جیپ گرند چروکی تریل هاوک مدل 2017 (Jeep Grand Cherokee Trailhawk )

جیپ گرند چروکی تریل هاوک را باید برادر خوش قیمت تر سامیت دانست.خودرویی جادار با چهره ای خشن و عضلانی مناسب برای آفرود که در سال ۲۰۱۷ قرار است با قیمت ۵۰،۱۲۵  دلار به رقابت با خودرو هایی همانند جیپ گرند چروکی، فورد ایج ،کیا سورنتو و حتی هیوندای سانتافه اسپرت ببپردازد. جیپ گرند چروکی تریل هاوک خودرویی از نوع موتور جلو، ۴ چرخ محرک با قابلیت حمل ۵ مسافر است و بدنه آن ۴ درب و هاچ بک می باشد.

امکانات و بروز رسانی های جدید در جیپ گرند چروکی تریل هاوک مدل ۲۰۱۷ را باید در اضافه شدن امکان سیستم ۴ در ۴ و دیفرانسیل لغزش محدود دانست.سیستم تعلیق خودرو از نوع بادی و قابل تنظیم است.این خودرو به فناوری کمک هیل یا سعود از تپه مجهز شده است.در بخش طراحی جلوپنجره ی مختص به جیب استفاده شده است با ۷ خط عمودی و استفاده از مش های لانه زنبوری در بین این خطوط که این طرح دقیقا در نمای پشتی خودرو استفاده شده است.با دقت به دور و اطراف خودرو مشاهده می کنید به دفعات از لوگو های قرمز رنگ با کلمه تریل هاواک استفاده شده است.

نمای داخلی مشکی به همراه چرم و صندلی‌های پرفورمنس، تریم پیانوبلک و نشان تریل هاوک در غربیلک فرمان را می توان از بروز رسانی های اصلی در کابین جیپ گرند چروکی تریل هاوک دانست ،علاوه بر آنها سیستم سرگرمی و اطلاعات لمسی ۸.۴ اینچی نیز به‌صورت استاندارد وجود دارد و وضعیت سیستم‌های حیاتی آفرود نظیر وضعیت چرخ‌ها، ارتفاع سیستم تعلیق و جزئیات دیگر را نمایش می‌دهد. رنگ‌های منحصربه‌فرد جیپ گرند چروکی تریل هاوک عبارتند از قرمز، قرمز مخملی، سفید درخشان، نقره‌ای، کریستال گرانیت و کریستال سیاه.

  • کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
  • ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک
Jeep Grand Cherokee TrailhawkJeep Grand Cherokee Trailhawk 2017آفرودبررسی تخصصی جیپ گرند چروکیجیپ گرند چروکیجیپ گرند چروکی 2017جیپ گرند چروکی تریل هاوکجیپ گرند چروکی تریل هاوک 2017جیپ گرند چروکی تریل هاوک مدل 2017
نظرات (0)
ارسال نظر