بی ام و i8 فیس لیفت با قدرت بیشتر در سال آینده (BMW i8 facelift coming next year)

بی ام و i8 در سال ۲۰۱۷ فیس لیفت جدیدش را وارد بازار های جهانی بخصوص کشور های حاشیه خلیج فارس خواهد کرد.بی ام و i8 در مدل جدیدش بسیار جذاب و دارای رنگ بندی متعدد است که می تواند سلیقه هر مشتری را به خود جلب کند.

بی ام و i8 را باید بزرگترین و برترین خودروی هیبرید در دنیا دانست.جایی که می توانید مفهوم طراحی و فناوری را در کنار نام برند معتبر بی ام و حس کنید.خودرویی ورزشی  و اسپرت که دارای ۲ موتور برقی و احتراق داخلی است و مجموعا ۳۶۵ اسب بخار قدرت را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

در نسل جدید این خودرو شما با طراحی جدید بدنه ،طراحی جدید کابین ،افزایش قدرت ،افزایش گشتاور مواجه خواهید شد. این خودرو طبق گفته های سایت های خودرویی در آلمان دارای یک موتور الکتریکی بسیار قوی تر از آنچه در نسل کنونی مشاهده کرده اید است.نسل کنونی ۱۲۹ اسب بخار نیرو تولید می کند.با اضافه شدن این مجموعه موتور الکتریکی جدید راندمان خودرو ۱۰ درصد بیشتر خواهد شد.

موتور بنزینی  با ۳ سیلندر و دو موتور جدید برقی می توانند به صورت ترکیبی قدرتی معادل ۴۲۰ اسب بخار تولید کنند.گیربکس در این خودرو بروز شده ولی همانند نسل قبل ۶ سرعته خواهد بود اما با سرعت شیفت بالاتر.

شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودرو طبق اطلاعات درز کرده در حدود ۴.۲ ثانیه خواهد بود.در قسمت باتری شارژر این خودرو باید بدانید نسل جدید شارژر های این شرکت با نام هالو  {Halo} با همکاری شرکت با گذشته موفق کوالکام ساخته می شود که قرار است سرعت شارژ شدن باتری به میزان نصف کاهش پیدا کند.

بدنه بی ام و i8 فیس لیفت در بسیاری از اجزا با قطعات باز طراحی شده با جنس فیبر کربن جایگزین شده است که سبب افزایش راندمان می شود.باید تا انتشار رسمی اطلاعات این خودرو کمی صبر داشت.

تصاویر بی ام و i8 فیس لیفت 

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

BMW i8 2017BMW i8 faceliftBMW i8 newبی ام‌ و i8بی ام و i8 جدیدبی ام و i8 فیس لیفتبی ام و i8 مدل 2017
نظرات (0)
ارسال نظر