بررسی مرسدس بنز G650 میباخ لندولت مدل 2018 (Mercedes-Benz G650 Maybach Landaulet)

با اینکه هنوز چیزی از سال ۲۰۱۷ نگذشته است سرو کله خودرو های سال ۲۰۱۸ پیدا شده است.یکی از این خودرو ها که مخصوص آفرود و در دسته شاسی بلند ها نیز است مرسدس بنز G650 میباخ لندولت است که جزو خودرو های بسیار لوکس این شرکت است.

استفاده از نام لندولت در اسم گذاری این خودرو استفاده از نوعی پارچه در قسمت پشتی آن است که تا می شود و خودرو را به حالت کانورتیبل می برد.با استفاده از این امکان سرنشینان مرسدس بنز G650 میباخ لندولت می توانند هوای آزاد را در فصل های مختلف احساس کنند و لذت ببرند.

مرسدس بنز G650 میباخ لندولت خودرویی از نوع موتور جلو، و چهار چرخ محرک است که می تواند ۴ سرنشین را حمل کند و از نوع خودرو های ۴ درب است.قیمت مرسدس بنز G650 میباخ لندولت ۵۵۰،۰۰۰ دلار برآورد شده است که کمی زیاد است.

نوع موتور استفاده شده در مرسدس بنز G650 میباخ لندولت دو توربوشارژر و ۳۶ سوپاپ با ۱۲ سیلندر است که از زمان بندی SOHC  استفاده می کند.حجم موتور ۵۹۸۰ سی سی است و به این ترتیب می توان خروجی  قدرت: ۶۲۱ اسب بخار @ ۵۳۰۰۰ دور در دقیقه  و  گشتاور: ۷۳۸ پوند فوت @ ۲۳۰۰۰ دور در دقیقه را تولید کند و از طریق گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک با حالت تغییر دستی به چهار چرخ منتقل کند.

از نظر ابعادی مرسدس بنز G650 میباخ لندولت دارای فاصله ی دو محور:۱۳۵.۰۰  (اینچ) ،طول: ۲۱۰.۴ ، (اینچ) ،،عرض: ۸۲.۷  (اینچ) ، ارتفاع:۸۸.۰۰  (اینچ) و وزن :۷،۳۰۰ پوند است.

شتاب تا ثانیه  ۱۰۰ این خودرو ۵.۸ ثانیه است و می تواند تا ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت سرعت خودر را افزایش دهد.خودرو به امکاناتی نظیر ماساژو صندلی ،چای ساز در جالیوانی ها،گرم کن و سرد کن صندلی،نمایشگرهای بزرگ برای هر سر نشین است و بطور کل خودرویی کاملا مجهز و لوکس است.

Mercedes-Benz G650 Maybach LandauletMercedes-Benz G650 Maybach Landaulet 2018مرسدس بنز G650مرسدس بنز G650 میباخمرسدس بنز G650 میباخ لندولتمرسدس بنز لندولتمرسدس بنز میباخمرسدس بنز میباخ لندولت
نظرات (0)
ارسال نظر