بررسی فولکس واگن تیگوان مدل 2018 (volkswagen tiguan )

فولکس واگن تیگوان رونمایی شده در این نمایشگاه گرچه با مدل ۲۰۱۸ یاد شده اما بر اساس آخرین فیس لیفت از نسل دوم این خودرو در سال ۲۰۱۷ است و در بخش فنی و امکانات بروز شده است.البته از نظر ابعاد این خودرو کشیده تر نیز شده است .

فولکس واگن تیگوان مدل ۲۰۱۸ دارای فضای کابین بیشتر و در نتیجه بر خوردار از ۷ صندلی برای سرنشین هاست که همانگونه که اشاره کردیم این بدلیل افزایش سایز خودرو به میزان ۱۱۲ میلی متر است.

در بخش طراحی نیز فولکس واگن تیگوان دارای سپر عقب بروز شده و باز طراحی شده است،علاوه بر آن اگزوز ها از مدل معمولی به شکل دو خروجی در آمده و در زیر سپر یک دیفیوزر قرار دارد.

موتور استفاده شده در خودروی فولکس واگن تیگوان جدید از نوع های موتور بنزینی با چهار سیلندر  و موتور دیزلی با ۶ سیلندر است و بسته به مدل خریداری شده می توانند از سیستم انتقال ۴ MOTION یا AWD  استفاده کنند.موتور ۲۰۰۰ سی سی آن می تواند خروجی ۱۸۵ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن بر متر را تولید کند.گیربکس متصل به هر دو مدل از نوع ۸ سرعته اتوماتیک است.

در اتاق فولکس واگن تیگوان صندلی ها ردیف دوم از نوع کشویی هستند تا براحنی به ردیف سوم از صندلی ها دسترسی داشته باشید.

این خودرو دارای امکانات ایمنی نظیر کروز کنترل هوشمند،ایست و حرکت به صورت کاملا اتوماتیک ،ترمز پیش گیرنده از برخورد ،تشخیص نقطه کور ،تشخیص عابر پیاده ، و کمک به حرکت در بین خطوط است.

در بحص امکانات رفاهی نیز فولکس واگن تیگوان  دارای سیستم اندروید اتو ،اپل کارپلی،سانروف پانوراما،صندوق پران برقی  و بسیاری دیگر از امکانات است.

گالری تصاویر فولکس واگن تیگوان مدل ۲۰۱۸

Volkswagen Tiguanvolkswagen tiguan 2018فولکس واگن تیگوان 2018فولکس واگن تیگوان مدل 2018
نظرات (0)
ارسال نظر