میزان جریمه توقف روی خط کشی عابر پیاده

 با نصب دوربین در چهاراه برخی کلان‌شهرها از جمله اهواز ، رانندگانی که روی خط عابر پیاده توقف کنند ۶۰ هزار تومان جریمه می شوند . (توقف روی خط کشی عابر پیاده)

همایون یزدان پناه اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۳۳۰ تقاطع چراغ دار در سطح شهر اصفهان وجود دارد که ۱۷۰ مورد آن کنترل هوشمند می شوند و مشخص می کند که کدام منطقه از سطح شهر ترافیک روان و کدام منطقه از شهر دارای ترافیک سنگین تری می باشد.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان ادامه داد: ۱۷۰ دوربین نظارت تصویری نیز در تقاطع های مختلف سطح شهر به کار گرفته شده و همچنین ۴۰ دوربین ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز در حال عملیاتی شدن می باشد.

توقف روی خط کشی عابر پیاده

وی با اشاره به راه اندازی دوربین های ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز افزود: با به کارگیری این دوربین ها رانندگانی که بر روی خطوط عابر پیاده ایست کنند مشمول جریمه ۶۰ هزار تومانی خواهد شد.

یزدان پناه تصریح کرد: مهمترین وظیفه این مرکز نظارت لحظه ای بر ترافیک شهر با استفاده از ابزارهای نوین، کمک به رفع حوادث ترافیکی و غیر ترافیکی و همچنین جمع آوری داده ها و اطلاعات ترافیکی از طریق حس گرهای سطح شهر به صورت تصویری – القایی و مغناطیسی است.

وی با اشاره به اینکه زمانبندی چراغ های راهنمایی و رانندگی توسط کنترل کننده های هوشمند انجام می شود، گفت: زمان این چراغ ها متناسب با میزان ترافیک تغییر می کند.

توقف روی خط کشی عابر پیاده

توقف روی خط کشی عابر پیادهجریمه توقف روی خط کشیجمله اهوازخط کشی عابر پیادهدوربینمیزان جریمه
نظرات (0)
ارسال نظر