معرفی بی ام و M4 CS مدل 2018 (BMW M4 CS )

بی ام و M4 CS خودرویی با کلاس بدنه کوپه است که شاید اگر بخواهید میزان محبوبیت این خودرو را بدانید باید بدانید که از میان تمامی مدل های بی ام و بی ام و M4 بیشترین جستوجو در فضای مجازی را در چند سال گذشته توسط کاربران داشته است.

بی ام و M4 CS دارای امکانات خاص همانند کاهش وزن،افزایش قدرت و راندمان موتور،سیستم فرمان جدید و افزایش قدرت سیستم تعلیق و قوی تر شدن فنر  بندی آناست.

بی ام و M4 CS دارای موتور پرقدرت ۳۰۰۰ سی سی با خروجی قدرت ۴۹۳ اسب بخار و گشتاور ۳۱۰ کیلومتر بر ساعت سات که منجر به تولید شتاب ۰ تا ۱۰۰ فقط ۳.۴ می شود.

سیستم ترمز  در این مدل بی ام و جدید و از نوع سرامیک ۶ پیستون است که همانگونه که اطلاع دارید این مدل ترمز های کربن سرامیک، بسیار کم‌صداتر هستند و برای رانندگی روزانه و کنترل قدرت این خودرو مناسب  می باشند.

در طراحی بیرونی بی ام و M4 CS دارای خطوط حجم داده شده است و در کل نمایی کاملا حجومی دارد.جنس کاپوت خودرو از نوع فیبر کربن است ولی به رنگ بدنه و در پاین سپر نیز از باله های کوچک فیبر کربن استفاده شده است.

سپر عقب و دیفیوزر نیز همانند بخش های جلویی باز طراحی شده و با جنس فیبر کربن ساخته شده است.در نمای کناری خودرو نیز رینگ های طلایی رمنگ خود نمایی می کنند.

کابین خودرو نیز همانند بخش بیرونی باز طراحی شده است. صندلی ها از جنس چرم  درجه یک آلکانترا هستند.فرمان نیز جدید و اسپرت است اجزا پلاستیکی درب ها جای خودر را به فیبر کربن داده اند.

گالری تصاویر بی ام و M4 CS مدل ۲۰۱۸

بی ام و M4 CSبی ام و M4 CS 2018بی ام و M4 CS مدل 2018
نظرات (0)
ارسال نظر