فورد F-150 رپتور در کنار جنگنده F-22

یک نسخه خاص و زیبا از فورد F-150 رپتور مربوط به شرکت حمل و نقل هوایی (EAA) در تاریخ ۲۷ جولای در حراج سالانه EAA در ایگلز به فروش گذاشته شد. انجام کارهای متفاوت بر روی این فورد F-150 رپتور که این خودرو را از آنچه در قبل بوده متفاوت کده است و ظاهر آن از جنگند   F-22  الهام گرفته شده است.البته این خودرو مشخصات فنی و موتور بالایی دارد.

بیشتر از ظاهر این فورد F-150 رپتور تغییرات فنی داشته است.موتور ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر  دارای اینترکولر ویپل که نسبت به مدل استاندارد این خودرو می تواند ۹۵ اسب بخار بیشتر یعنی در حدود ۵۴۵ اسب بخار خروجی قدرت داشته باشد. سیستم تعلیق و ترمز  بروز شده و دارای ریل سقفی و رینگ جدید است.

 

عکس داخلی رپتور ارائه نشده است ، اما  EAA می گوید کابین F-150 نیز بروز شده که از جمله ی آنها می توان به دارا بودن یک سیستم صوتی قدرتمدن اشاره کرد که می توان از شر صدای زیاد موتور قدرتمند این خودرو در امان باشید.

در این  حراجی این خودرو با قیمت  ۴۹،۵۲۰ دلار شروع قیمت زده شده است اما پیش بینی می شود تا  ۷۲۹۶۵ نیز پیش برود.به عنوان نکته آخر، این فورد F-150 رپتور برای موسسه خیریه حراج گذاشته شده است و بارت جکسون صاحب آن تمام درآمد حاصل از فروش این خودرو را برای مبارزه با دیابت نوع ۱ به سازمان جهانی JDRF اهدا می کند.

جنگنده F-22فورد F-150 رپتور
نظرات (0)
ارسال نظر