فورد F-150 رپتور در کنار جنگنده F-22

یک نسخه خاص و زیبا از فورد F-150 رپتور مربوط به شرکت حمل و نقل هوایی (EAA) در تاریخ ۲۷ جولای در حراج سالانه EAA در ایگلز به فروش گذاشته شد. انجام کارهای متفاوت بر روی این فورد F-150 رپتور که این خودرو را از آنچه در قبل بوده متفاوت کده است و ظاهر آن از جنگند   F-22  الهام گرفته شده است.البته این خودرو مشخصات فنی و موتور بالایی دارد.

ford f 22 raptor f 150 raptor 1 - فورد F-150 رپتور در کنار جنگنده F-22

بیشتر از ظاهر این فورد F-150 رپتور تغییرات فنی داشته است.موتور ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر  دارای اینترکولر ویپل که نسبت به مدل استاندارد این خودرو می تواند ۹۵ اسب بخار بیشتر یعنی در حدود ۵۴۵ اسب بخار خروجی قدرت داشته باشد. سیستم تعلیق و ترمز  بروز شده و دارای ریل سقفی و رینگ جدید است.

 ford f 22 raptor f 150 raptor 3 - فورد F-150 رپتور در کنار جنگنده F-22

عکس داخلی رپتور ارائه نشده است ، اما  EAA می گوید کابین F-150 نیز بروز شده که از جمله ی آنها می توان به دارا بودن یک سیستم صوتی قدرتمدن اشاره کرد که می توان از شر صدای زیاد موتور قدرتمند این خودرو در امان باشید.

ford f 22 raptor f 150 raptor 4 - فورد F-150 رپتور در کنار جنگنده F-22

در این  حراجی این خودرو با قیمت  ۴۹،۵۲۰ دلار شروع قیمت زده شده است اما پیش بینی می شود تا  ۷۲۹۶۵ نیز پیش برود.به عنوان نکته آخر، این فورد F-150 رپتور برای موسسه خیریه حراج گذاشته شده است و بارت جکسون صاحب آن تمام درآمد حاصل از فروش این خودرو را برای مبارزه با دیابت نوع ۱ به سازمان جهانی JDRF اهدا می کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.