معرفی خودروی برلیانس H330 همراه با تصاویر

با اروند پلاک همراه باشید با معرفی خودروی H330  از محصولات جدید شرکت پارس خودرو و متعلق به برند برلیانس کشور چین به عنوان یکی از پنچ شرکت برتر خودروساز چین است.این خودرو از نظر کیفیت، فضای داخلی، قدرت پیشرانه (۱۰۵ اسب بخار) و طراحی ظاهری به راحتی می تواند با محصولات ایران خودرو به خصوص دناکه از لحاظ قیمت در یک رده هستن  رقابت کند

که ما شمارابا این خودرو آشنا میکنیم .
[review]

قیمت برلیانس H330

  • H330 اتوماتیک …. ۵۳.۵۰۰.۰۰۰ تومان
  • H330 دنده ای …. ۴۳.۸۰۰.۰۰۰ تومان

آپشنهای برلیانس H330

گیربکس اتوماتیک مجهز به تیپ ترونیک
سیستم فرمان الکترونیکی هوشمند EPS
سیستم ترمز تمام دیسکی (جلو و عقب ) مجهز به ABS,EBD
سانروف برقی
سیستم تهویه اتوماتیک
استاندارد آلایندگی یورو ۵ +سیستم IUPR+EOBD

مشخصات فنی برلیانس H330

  • حجم موتور:۱۴۹۸ سی سی
  • قدرت:۷۷ کیلو وات برابر با ۱۰۳ اسب بخار
  • گشتاور:۱۴۳ نیوتون متر
  • گیربکس:۵ سرعته دستی-۴ سرعته اتوماتیک
  • انتقال قدرت:چرخ های جلو
  • ترمز:چرخ های جلو دیسکی خنک شونده-چرخ های عقب کاسه ای
  • حداکثر سرعت:۱۷۵ کیلومتر در ساعت با گیربکس دستی-۱۷۰ کیلومتر در ساعت با گیربکس اتوماتیک
  • مصرف سوخت ترکیبی:۶.۳ لیتر در صد کیلومتر (مدل دنده ای)-۶.۶ لیتر در صد کیلومت(مدل اتوماتیک)
  • حجم باک:۵۵ لیتر
  • استاندارد آلایندگی:یورو ۵
  • طول:۴۵۱۰ میلیمتر
  • عرض:۱۷۵۵ میلیمتر
  • ارتفاع:۱۴۶۰ میلیمتر
  • اندازه چرخ ها:۱۹۵/۶۵R15
  • فاصله بین دو محور:۲۵۸۰ میلیمتر
  • وزن:۱۲۵۰کیلوگرم مدل دنده ای-۱۲۷۰ کیلوگرم مدل اتوماتیک
  • حجم صندوق عقب:۴۶۰ لیتر

تفاوت دو مدل دستی و اوتوماتیک برلیانس H330

تصاویر برلیانس H330

 

2015arvand pelakarvandpelakH330آپشن هااروند خودروبرلیانس H330پارس خودروتصاویرسایپاقیمت برلیانس H330مشخصات
نظرات (47)
ارسال نظر
  • Parsa

    سلام.
    به نظر من خودرو های چینی باتوجه به کیفیت بسیار بد خودرو های داخلی خودشون رو بین مردم جا کرده اند.
    البته از حق نگذریم این ماشین ها با توجه به قیمتی که دارن واقعا امکانات خوبی رو ارائه میدن. من منظورم با این ماشین نیست کلا ماشین های چینی رو میگم. مثل ماشین های mvm و لیفان. محصولات این دوتا کارخونه واقعا دارن با برند های اروپایی رقابت میکنن و روز به رورز دارن پیشرفت میکنن و سطح کیفی محصولاتشونو بالا میبرن. ولی خب خودروساز های داخلی خودمون…

    • ابوالفضل نوری

      پارسا جان شما درست می گویید اما افت قیمت شدیدی دارند در بازار

  • Sajjad

    این ماشین عالیه گیربکس قوی داره و گیربکس با موتور بسیار هماهنگه من بهتون پیشنهاد میدم پشیمون نمیشید

  • بیژن

    من۸روز برلیانس دستی گرفتم قبلش پراید داشتم واقعا دختر کشه

  • علیرضا

    سلام
    اینهایی که میگن هر چه باشه چینی هست طوری صحبت می کنن انگار ماشینهای ایرانی بدون عیبن خدا شاهده من هم از سایبا هم از ایران خودرو خرید کردم هنوز چند ماهی از تجویلشون نگذشت که چند تا ایراد ازش در اومد با اینکه گرانتی داشت ولی نمایندگی طوری باهامون بازی کرد که اخر بیرون درستش کردیم و هیچ کی جوابگو نیست

  • حمید حبیب زاده

    سلام – حدود یک سالی برای خرید یک خودرو تا ۶۰ میلیون وقت گذاشتم
    بسیاری از خودروهایی که دوستانم خریده بودم سوار شدم و امتحان کردم
    بعد به دلایل ذیل برلیانس h330 اتومات رو گرفتم و بی نهایت راضی ام
    دوستان عزیز خودرو اتومات اصول رانندگی خودشو داره
    تا کیلومتر ۷۰۰ دور موتور رو به ۳۰۰۰ نرسونید
    سرعت گیر ها رو خیلی با ارامش عبور کنید
    با حوصله شتاب بگیرید
    تا ۷۰۰ از تمام ظرفیت ماشین استفاده نکنید مخصوصا تو سربالایی و سرپایینی و گردنه ها
    پشت چراغ قرمز زیر ۳ دقیقه دنده رو در حالت d قرار بدین و از اون حالت خارج نکنید
    حتما موقع پارک اول خلاص – بعد دستی – بعد p
    این اصوصلو رعایت کنید تا ببینید برلیانس چقدر عالی و چه خودرو با کییتیه
    طرف ماشینو صفر گرفته دور موتورو رسونده به ۵۰۰۰ هزار میگه موتور صدا میده !!!!
    با اون فشار هر چی باشه صدا میده موتور که جای خود داره !!!

  • احسان

    من تجربه ۲۴ ساعت رانندگی با دنده ایش رو براتون میگم:
    از نظر موتوری خوبه کم نیوورد همه ش هم با کولر استفاده کردم مصرفش هم کم بود به طور کل از موتور و گیربکس نتونستم خیلی ایراد دربیارم،اما
    یه جورایی من تناسب بین بدنه و موتور ندیدم هندلینگ ضعیفه،توی مسافت زیاد به علت فرم نادرست فرمون واقعا خسته میکنه آدمو حس خوب رانندگیو نمیده به آدم کابین راننده بنظرم برای آدمی با قد ۱۸۰ مناسب نیست کوچیکه چون پای سمت راست دائم با داشبورد برخورد میکنه و خیلی حس بدی میده تا بخوایی عادت کنی،ظاهرش خوبه ولی ز نظر آپشن در حد یه پرایده هیچ چیز خاصی نداره حتی یه سنسور دنده عقب یا یه پرژکتور روی سپر جنس مواد کار رفته توش واقعا بی کیفیته به راحتی خراب میشه فضای داخلی کابین خیلی ساده ست من اتوماتشو سوار نشدم ولی در کل بخوام جمع بندی کنم از نمره ۱۰ بهش ۶ میدم حتما اگه قصد خرید دارید یبار یه دوساعت پشتش بشینید من که به هیچ وجه نمیخرم پشیمون شدم

  • محمد

    فقط دنا من تجربه هردو رو دارم اصلا با هم قابل مقایسه نیستن طرح چوب و مخمل داخل دنا می ارزه به کل هیکل برلیانس با بی کیفیت ترین و آشغال ترین متریال داخلی خواهش میکنم سرتون کلاه نره با دنا لذت یک خودروی لوکس رو خواهید داشت به نسبت پولی که پرداخت می کنید

  • محمدق

    بچه ها ببخشید دنده ایش بهتره با دستیش؟؟

  • الناز

    منم خیلی از زیباییش خوشم اومده،موندم ۲۰۶یابرلیانس.اماامروز دیگه میرم برلیانس رو برمیدادم.

  • ‌mahdi

    سلام ب همه
    من میخوام برلیانس مدل H330بخرم حالا نمیدونم هم ازلحاظ اپشن وهم قدرت موتوراتومات بهتره یا دستی
    اول که اگه بتونین شرایط دوتاییشو بهم بدین
    بعدشم تفاوتهاشو دقیق
    ممنون

  • پویا

    سلام مدل دستیش اصلا آپشن نداره باز اتوماتش بهتره…

  • موسی

    ۲۰روزی دنده دستی اش راخریده ام از اپشن خبری نیست مشکل روغن ریزی گیربکس داشت که هنوز حل نشده دوهفته اسیر نمایندگیها در تهران برای تعمیر بوده ام که درست نشد خدمات پس از فروش صفر تولید جدید ایرانیها توش دست بردهاندگیربکس دنده ای اصلا جواب نمیده کمک ها یش خیلی خشک هر کسی بخره ضرر کرده واقعیت گفتم امیدوارم در خرید دقت کنید مثل من سرتان کلاه نره .انشا ءالله

  • reza

    سلام. دوستان من رو در مورد اینکه دنده اتوماتیک شتاب نداره و باید مدل دستی بخرم به شک انداختند. ممکن هست کسی راهنماییم کنه؟ سربالایی با دنده اتوماتیک به چه صورت هست

  • علی

    سلام. دوستانی که H330 دستی دارن لطفا عکس از داخل ماشین یعنی تفاوت هاش با مدل اتوماتیک رو برام بفرستید.
    مثل صندلی راننده ، سقف ، آینه ها ، سوئیچ و … که خودتون بهتر میدونید.
    آخه هر عکسی از این ماشین هست مدل اتوماتیکش رو نشون داده.
    با تشکر از شما.

  • اسقف

    بابا ماشین چینی رو با چی مقایسه می کنید که میگین بده
    آره اگه با لامبورگینی مقایسه کنید بدرد نمیخورد
    ولی با این ماشین های بی کیفیت ایرانی که همه سوار میش و دیگه از قیافهاشون خسته شدیم مقایسه کنیم طلاس طلا

  • ماهان

    من h330رو ثبت نام کردم و بی صبرانه منتظرم تحویلم بدن

  • محمد

    دوستان بنده تازه ثبت نام دستیh330 داشتم خواستم ببینم امکان سفارش آپشن برای این مدل قبل تحویل داره مثل سانروف و صندلی راننده ممنون میشم

  • محمد

    سلام از حالت اتومات به دستی میره یاخیر؟

  • محسن

    سلام دوستان لطفا راهنمایی کنید کدام رنگش تک هست و دنده ایش بهتره یا اتومات

  • علی

    من ۲۰۶ صندوقدار ۱۶۰۰ سالها داشتم،ماشینی که در سربالایی کم نمیاره،در شتاب هم عالیه،اما کمکهای یه مقدار خشک اون عذاب میده آدم رو،الان یه مدت هست h330 at گرفتم،هنوز ۲۰۶ هم دارم که داره خاک میخوره،حاظر نیستم خدایی دیگه پشت ۲۰۶ بشینم،واقعا h330 به موقع دنده رو عوض میکنه و این عوض شدن دنده رو حس نمیکنی،در کل گیربکس با شعوری داره خخخ،از نرمی که از ماشینهای ایرانی یه سرو گردن بالاتر هست،من مسیر کوهستانی که ۲۰۶ دنده یک بیشتر نمیشد بهش بدی با h330 رفتم ،واقعا راضی کننده بود،در مسیرهایی با شیب ملایم هم چیزی از ۲۰۶ کم نداشت،در شتاب تا سرعت ۱۲۰ کمی ضعیفتر از ۲۰۶ هست اما از سمند و اینا بهتره،بعد از ۱۳۰ شتابش کم میشه و حداکثر ۱۷۰ تا سرعت میاد،بهتون قول میدم از خریدش پشیمون که نمیشید هیچی،خیلی هم راضی خواهید بود،در مورد هندلینگش ، چون من پشت ۲۰۶ زیاد نشستم نمیتونم با خودروهای دیگه مقایسه کنم، چون ۲۰۶ کنترل خیلی بعدی در پیچ داره و کوچکترین اشتباهی باعث از دست دادن ماشین میشه،اما وقتی با h330 به پیچ میرسیدم اینقدر راحت پیچ رو رد میکرد که از اینکه سرعتم رو قبل پیچ کم کردم پشیمون میشدم،واقعا در پیچ عالی هست،البته بازم میگم من زیاد سوار ۲۰۶ شدم که در پیچ ضعیفتر از پارس و سمند هست و نمیشه باهاش سرعت بالا پیچ رو رد کرد،سوار سمند و پارس کم شدم اما فکر میکنم h330 از اونا هم خیلی بهتر بود در پیچ،فرمونش هم با توجه به پهن بودن لاستیکش خیلی نرم و راحت میچرخه و در سرعت بالا اتومات سفت میشه، واقعا از خرید h330 پشیمون نمیشید ،شک نکنید به حرفام،الان ۲۰۶ و h330 رو به زور داخل پارکینک جا دادم و باید ۲۰۶ رو رد کنم بره

  • اﻓﺸﻴﻦ

    ﺳﻼﻡ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ
    ﻣﻤﻨﻮﻥ اﺯ ﺭاﻫﻨﻤﺎﻳﻴﺘﻮﻥ.ﺗﻮ ﺷﻴﺮاﺯ ﺷﺮاﻳﻂﻴﺸﻮ ﻣﻴﮕﻦ ۲۰ ﺗﻮﻣﻦ ﻧﻘﺪﻱ ﻭاﺳﻪ اﺗﻮﻣﺎﺗﺶ و ۲۵ ﻫﻢ ﺗﺴﻬﻴﻼﺕ ﺗﻮ ۴ ﺗﺎ ﭼﻚ ۶ ﻣﺎﻫﻪ.ﺑﻨﻆﺮﺗﻮﻥ ﺧﻮﺑﻪ?
    و اﻳﻨﻜﻪ ﺗﻔﺎﻭﺕ ﺩﻧﺪﻩ اﻳﺶ ﺑﺎ اﺗﻮﻣﺎﺗﺶ ﺧﻴﻠﻲ ﺯﻳﺎﺩﻩ?

    • ابوالفضل نوری

      افشین جان در خصوص برلیانس ۳۳۰ باید عرض کنم در کشور مبدا این خودور در ۴ مدل
      ۱.۵ MT Comfort
      ۱.۵ AT Comfort
      ۱.۵ MT Deluxe
      ۱.۵ AT Deluxe
      ارائه میشود.بین دو مدل اول زیاد فرقی ندارد.یعنی بین دنده دستی و اتومات این خودرو فرقی ندارد ولی فرق عمده آنها در مدل Comfort و Deluxe بودن آنهاست.که خیلی از آپشن ها رو مدل Comfort چه در مدل دستی و چه اتوماتیکش ندارد.
      ولی در ایران کمی قضیه فرق دارد.
      من برای راحتی خیال شما کاربران مجدد این صفحه رو ویرایش کردم و تفکیک کردم بحث اوتو ودستی رو.مطلب رو مجدد مطالعه کنید

  • رسول

    سلام دوستان من سه ماهه این خودرو رو خریدم واز انتخابم بسیار راضی هستم ظاهر زیبا، موتور وگیربکس بسیار هماهنگ، تو سربالایی و کفی امتحان کردم هم قدرت و هم شتابش عالیه برخلاف نظر برخی که این ماشینو سوار نشدن و فقط چون چینی هست الکی سمپاشی میکنند اصلا کم نمیاره از سمند و پارس و ال نود ی سر و گردن بالاتره، خلاصه هرروز بیشتر عاشقش میشم و خداییش خوشحالم از اینکه از اعتمادی که به پارس خودرو کردم ضرر نکردم. پیروز و پایدار باشید

  • hossein

    من می خواهم این ماشین رو بخرم .نظر شما چه ؟ بخرم یا نه ؟!!!

  • حامد

    مادنبال چی هستیم میریم ۴۰ میلیون پول میدیم پرشیا بعد این ماشین بااین همه آپشن و ظاهرزیباش و میگیم ارزش خریدن داره؟؟؟بیاین یه خورده دیدگاهتونوعوض کنین.شماتو ایران بااین پول چی میخواین بخرین بهتراز این یاجک یاام وی ام؟؟؟

  • محمد

    من پدرم میخواد این ماشین را بخرد به نظر شما ها پدرم بخره تو شک اینه که سر بالایی گیر نمیکنه لطفا توضیح بدید اینو با تشکر

    • ابوالفضل نوری

      خودروی برلیانس H330 با توجه به حجم کم موتور خودرویی مناسب جهت تردد در سطح شهر می باشد ولی این خودرو برای جاده های برون شهری و بخصوص کوهستانی کمی ضعیف می باشد.طراحی این خودرو در این سطح زیبا و مهیج می باشد ولی کیفیت متریال بکار رفته در داخل و خارج این خودرو مانند همتایان چینی خود بی کیفیت می باشد.

      امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو به شرح ذیل می باشد:

      گیربکی دستی:

      ترمز های جلو دیسکی و ترمز های عقب کاسه ای از نوع ABS , EBD،کیسه هوا برای سرنشنان جلو ، تهویه مطبوع بصورت دستی، بالابر شیشه ها بصورت برقی ،تنظیم آینه ها جانبی بصورت دستی

      گیربکس اتوماتیک :

      ترمز های جلو عقب دیسکی از نوع ABS , EBD، کیسه هوا برای کلیه سرنشنان ،تهویه مطبوع اتواتیک ،سانروف،صندلی برقی راننده،سنسور پارک دنده عقب ،بسته شدن پجره بوسیله ریموت،دکمه استارت،سیستم صورت حرفه ای با ۶ بلند گو

      H330 در زمینه امکانات ایمنی و رفاهی نیز چیزی کم نگذاشته است. سیستم‌های ترمز abs و ebd، به همراه دیگر سیستم‌های الکترونیکی ایمنی، دکمه استارت و همچنین انبوه امکانات رفاهی در این خودرو همه چیز را برای آسایش و آرامش سرنشینان مهیا ساخته است. سانروف، سیستم فرمان الکتریکی، بسته شدن پنجره‌ها با استفاده از ریموت کنترل، استاندارد آلایندگی یورو۵ به همراه سیستم EOBD و سیستم ورود بدون کلید از جمله مشخصه‌های این خودرو است.

      در کل اگر به دنبال کم نیاوردن در سر بالایی هستی به دنبال موتور بالای ۲۰۰۰ باشید.ولی در این رنج قیمت با توجه به امکاناتش خوب است.

  • محمد

    من پدرم میخواد این ماشین را بخرد به نظر شما ها پدرم بخره تو شک اینه که سر بالایی گیر نمیکنه لطفا توضیح بدید اینو

  • علی

    سلام
    من این ماشین رو دارم واقعا عالیه با اینکه موتورش ۱۵۰۰ اما پرشیا رو سوسک میکنه چون گشتاورش بالاست.فوق العاده بی صدا
    فرمان بسیار نرم .در کل بخری پشیمون نمیشی نسبت به تمامی رقیبای خودش مثل جک جیلی ام وی ام لیفان خیلی سرتره

  • پرهام

    ماشین خوبی ولی هرچی باشه چینی !

  • پرهام

    منم باهات موافق ام

  • پرهام

    به نظر ماشین خوبی میاد ولی هرچی باشه چینی!

  • کیوان

    من این ماشین و تازه گرفتم ماشین خیلی خوبییه. نسبت ماشین های هم قیمتش مثل ال۹۰ و پرشیا خیلی عالیه

  • حسن رفیعی

    یه سوال دیگه:سایپا تو شرایطش زده ۱- تسهیلات ۲۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال با بازپرداخت طی ۳ فقره چک شخصی ۴ماهه
    میخواستم بپرسم منظورش چیه از سه فقره چک ۴ ماهه؟یعنی هر چهار ماه باید یه چک پاس شه یا اینکه کلا باید توی ۴ ماه هر سه تا چک رو پاس کرد؟

  • حسن رفیعی

    سلام.عزیزانی که این ماشین رو دارن لطفا راجب فضای داخلیش هم بگن.برای خانواده هایی که ۵ نفرن ایا صندلی عقیش ظرفیت سه نفر رو داره.حس میکنم صندلی وسطش برای نفر سوم مناسب نیست

  • محسن

    سلام دوستان من دو هفته هست که خریدم ازش راضیم فقط چند تا ایراد کوچولو داره ۱-کمکهای عقبش وقتی سرنشیناش کامل باشه میکوبه ۲-یه خورده شتابش ضعیفه ۳-سیستم صوتیشم مشکل داره اما نسبت به پولی که دادم ناراضی نیستم نکات مثبتشم سروصدای کم ظاهر واقا زیباشه

    • ابوالفضل نوری

      سلام.عالی بود دوست عزیز.اگر برای شما مقدور است توضیحات بیشتر رو بنا بر تجربه خودتان با کاربران در میان بگذارید

    • ابوالفضل نوری

      محسن جان عالی بود.ممنون از به اشتراک گذاشتن اطلاعات و تجربیات.اگر بیشتر هم توضیح می دادین عالی تر بود.

  • سیامند

    سلام دوستان.
    جدیدا ما این ماشین رو خریدیم.ولی از نمایندگی تحویل فوری ۵۷ میلیون قیمت خورد برامون.
    واقعا تا الان که یه ماهی دستمونه واقعا راضی هستیم.جدا از دنده اتومات،دنده دستی هم داره.اپشن هاش واقعا خوبه.خیلی هم لوکسه.اصلا صدای سینه درو اینا نداره.چون بلاهای از ماشین صفر تولید ایران کشیدم که فک نکم تو قیامت منو محاکمه کنن برای جهنم،مستقیم میرم بهشت.
    با این قیمت تمام خودرو های ایران فدای لاستیکش.
    فقط کاش این دکمه های رو فرمونش رو میذاشتن،مثل کروس ،ج دادن تماس تلفن اینا.جاش هست اما دکوری گذاشتن.

  • m. a. b

    به نظر من بهترین گزینه هست سوخت و قیمت کم اپشن و زیبایی زیاد به به به

    خداییش من عاشقشم

  • محمد

    اقا از حق نگذریم این ماشین هر چی باشه از پرشیا بهتره که من برج دوازده یه پرشیا
    خریدم سفارش مدیران با قیمت چهل و سیصد به خاطر یه سری اپشن مسخره
    که کل ماشین به لعنت خدا نمی ارزه
    اما این ماشین برلیانس واقعا از نظر ظاهر که کم نداره
    اپشن هم واقعا از ماشینای تولید ایران بهتره
    مصرف سوختش هم خوبه
    فکر نمیکنم ضرری از خریدش کسی رو تهدید کنه

  • ودکینا

    ارزش خرید داره و احتمالا افت قیمت هم نداره

  • ایران

    شرایط فروش وپیش ثروش اتوماتیک و دندهای h330 f برلیانس را اعلام عمومی فرمایید

  • saeed

    یعنی ارزش خریدن را داره؟