هوندا سیویک اسپرت 2019 با نسخه های کوپه و سدان

هوندا سیویک ۲۰۱۹ خوب می شناسیم بخصوص در مناطق آزاد اروند و انزلی.خودرویی با کیفیت و ظاهری جوان پسند و اسپرت که حالا در سال ۲۰۱۹ از مدل اسپرت با تایپ های سدان و کوپه رونمایی کرد.

هوندا طی سه سال گذشته سیویک را دائما بروز رسانی کرده است . با مدل  سدان و کوپه  و حتی تایپ R . در حال حاضر، این سازنده ژاپنی اقدام به ساخت مدل های جدیدی از این خودرو کرده است که هوندا سیویک اسپرت را در کلاس بدنه ی کوپه و سدان با یک تازه سازی زیبا تر کرده است. هوندا سیویک اسپرتجدید دارای سیستم تعلیق و ترمز جدید ورزشی بهرمند شده است.

فیس جلوی هوندا سیویک کاملا  بروز شده است و در عقب هم از اسپویلر و سپر جدید استفاده کرده است در خود سر اگزوز کروم   از نوع چند ضلعی کرومی را جای داده است.

هوندا سیویک ۲۰۱۹ دارای چرخ های ۱۸ اینچی جدید است و در زیر کاپوتش از موتور  ۲.۰ لیتری چهار سیلندر با گیربکس دستی شش سرعت استفاده می کند.چراغهای هالوژن و  دی لایت خودرو کاملا بروز شده اند.

در داخل هوندا سیویک از سیستم سرگرمی ۷ اینچی  اندروید اتو  و اپل کارپلی استفاده شده است تا بتوانید تمام نیاز های مولتی مدیای خود را بر آورده کنید.

هوندا سیویک اسپرت سدان  از قیمت  ۱۹،۸۳۵ دلار  و کوپه از قیمت ۲۰،۲۴۵ دلار شروع می شود. انتظار می رود قیمت ها در سال ۲۰۱۹ کمی بیشتر شود.

 

منبع: هوندا

2019 Honda Civicتازه های خودروهوندا 2019هوندا سیویک 2019هوندا سیویک اسپرتهوندا سیویک اسپرت 2019هوندا سیویک اسپرت سدانهوندا سیویک اسپرت کوپههوندا سیویک سدانهوندا سیویک سدان 2019هوندا سیویک کوپههوندا سیویک کوپه 2019
نظرات (0)
ارسال نظر