رنو کجار 2019

رنو کجار ۲۰۱۹ که در زبان اصلی Renault Kadjar  نامیده می شود.این خودرو که در مدل جدید خود ری استالینگ شده است از بدنه ای کاملا بروز شده برخوردار است.یک شاسی بلند خوش استایل که می تواند هر کس را به خودش جذب کند.

رنو کجار دارای موتور ۱۳۰۰ سی سی است که به توربو شارژ مجهز شده .این موتور می تواند خروجی ۱۶۰ اسب بخار را تولید  و توسط گیربکس دوکلاچه‌‌ی اتوماتیک به هر چهار چرخ  منتقل کند.

این خودرو در کشور فرانسه رونمایی شد .رنو کجار از نظر ما اروندپلاک یک خودروی کراس اور است که در سایز جمع جور است.از فیس جلوی خودرو شروع می کنیم جایی کهه رنو کجار ۲۰۱۹ ما از چراغ های جدید جلو استفاده می کند.دارای طراحی سی شکل یا به عبارتی شبیه به حرف C در زبان انگلیسی،در کنار آن هم از ردیف چراغ های ال ای دی برای دی لایت استفاده شده است که به آن چراغ روشنایی در روز یا دی تایم هم می گویند.

در سپر خودرو از مه شکن های ال ای دی مربعی شکل استفاده شده است که خوب این نوع طراحی را بیشتر در خودرو های قیمت بالا و لوکس می بینیم.این هایی که در قبل گفتیم در کنار بخش های متعدد کروم کاری شده و سپر کاملا جدید این خودرو موجب مدرن تر شدن و لوکس به نظر آمدن فیس جلوی این خودرو می شود.

در بخش پشتی رنو کجار ۲۰۱۹ سپر بازطراحی شده و جدید است که از چراغ های عقب جدید ال ای دی،مه شکن های ال ای دی و قطعات کرومی استفاده می کند.در بخش لاستیک رنو کجار از رینگ هایی با سایز های ۱۸ ،۱۹ و ۲۰ اینچ استفاده خواهد کرد که در تایپ های مختلف خودرو می تواند متفاوت باشد.

کابین خودرو کاملا بروز است.طراحی داشبورد و کنسول خودرو همگی از نو و جدید صورت گرفته  و از نمایشگر ۷ اینچ در وسط داشبورد استفاده شده است.نمایشگری که دارای سیستم سرگرمی و قابلیت بهرمند شدن از اتصال اندروید اتو و اپل کارپلی را داراست.

منبع : netcarshow

Renault KadjarRenault Kadjar 2019renault kadjar 2019 colorsrenault kadjar 2019 contact carsrenault kadjar 2019 egyptrenault kadjar 2019 faceliftrenault kadjar 2019 interiorrenault kadjar 2019 price in egyptrenault kadjar 2019 release daterenault kadjar 2019 restylingبررسی رنوبررسی رنو ایرانتازه های خودروتازه های خودروی ایرانتازه های خودروی جهانخودرو ایرانرنورنو 2019رنو ایرانرنو شرایطیرنو کجاررنو کجار 2019رنو کجار آپاراترنو کجار جدیدرنو کجار قیمتسایت خودروسایت رنو ایرانسایت ماشینفروش خودروی رنوکجار
نظرات (0)
ارسال نظر