سوبارو BRZ مدل 2019

سوبارو بی آر زد  (subaru brz) برای سال ۲۰۱۹ نسخه ای بروز شده ارائه کرد.این خودرو که ساخت کشور ژاپن است به مناسبت ۷ ساله شدنش یک نسخه بروز شده را روانه بازار کرد.سوبارو BRZ در سال گذشته نتوانسته است که از فروش خوبی برخوردار باشد.

 

این خودرو یعنی سوبارو BRZ در بازار های بین المللی دارای هواداران خاص خود است.خودرویی با سبک سدان و اسپرت با قابلیت مانور بالا در تیون که  می تواند یک گزینه عالی و کم هزینه تر نسبت به سایر رقبا برای رقابت های خیابانی هم باشد.

سوبارو BRZ جدید در بخش طراحی به دنبال بهبود آئرودینامیک بوده است و از هود ها و انحناهای خیلی  کم جدید استفاده کرده تا بتواند هوای اختشاش دار را در پشت خود یکنواخت کند.

موتور خودرو ۲۰۰۰ سی سی ۴ سیلندر با خروجی ۲۰۴  اسب و ۲۱۲ نیوتن بر متر است که نیروی خود را توسط گیربکس شش دنده دستی یا خودکار به به چرخ های منتقل می کند.

این خودرو دارای قیمت جدید ۲۳۰۰۰ دلار است که از امکاناتی نظیر ترمزهای های ورزشی برمبو، دامپرهای SACHS  رینگ و لاستیک  ۱۸ اینچی و  میشلین پایلوت اسپورت ۴ را در خود می بیند.

این مطلب توسط ابوالفضل نوری نوشته شده است و فقط با درج نام اروندپلاک مجاز است.در غیر این صورت ما می توانیم شما را مورد پیگرد قانونی قرار دهیم.

2019 subaru brz redesignsubaru brz 2019subaru brz 2019 pricesubaru brz 2019 reviewاخبار خودروتازه های خودروخودرو ژاپنخودروی ژاپنیدنیای خودروژاپنسوبارو BRZسوبارو BRZ 2019سوبارو brz قیمتسوبارو BRZ مدل 2019سوبارو brz مشخصاتسوبارو ایرانسوبارو بی آر زدنمایندگی سوبارو ایران
نظرات (0)
ارسال نظر