سوبارو BRZ مدل 2019

سوبارو بی آر زد  (subaru brz) برای سال ۲۰۱۹ نسخه ای بروز شده ارائه کرد.این خودرو که ساخت کشور ژاپن است به مناسبت ۷ ساله شدنش یک نسخه بروز شده را روانه بازار کرد.سوبارو BRZ در سال گذشته نتوانسته است که از فروش خوبی برخوردار باشد.

 subaru brz 3 - سوبارو BRZ مدل 2019

این خودرو یعنی سوبارو BRZ در بازار های بین المللی دارای هواداران خاص خود است.خودرویی با سبک سدان و اسپرت با قابلیت مانور بالا در تیون که  می تواند یک گزینه عالی و کم هزینه تر نسبت به سایر رقبا برای رقابت های خیابانی هم باشد.

subaru brz 2 - سوبارو BRZ مدل 2019

سوبارو BRZ جدید در بخش طراحی به دنبال بهبود آئرودینامیک بوده است و از هود ها و انحناهای خیلی  کم جدید استفاده کرده تا بتواند هوای اختشاش دار را در پشت خود یکنواخت کند.

subaru brz 1 - سوبارو BRZ مدل 2019

موتور خودرو ۲۰۰۰ سی سی ۴ سیلندر با خروجی ۲۰۴  اسب و ۲۱۲ نیوتن بر متر است که نیروی خود را توسط گیربکس شش دنده دستی یا خودکار به به چرخ های منتقل می کند.

subaru brz 2 - سوبارو BRZ مدل 2019

این خودرو دارای قیمت جدید ۲۳۰۰۰ دلار است که از امکاناتی نظیر ترمزهای های ورزشی برمبو، دامپرهای SACHS  رینگ و لاستیک  ۱۸ اینچی و  میشلین پایلوت اسپورت ۴ را در خود می بیند.

این مطلب توسط ابوالفضل نوری نوشته شده است و فقط با درج نام اروندپلاک مجاز است.در غیر این صورت ما می توانیم شما را مورد پیگرد قانونی قرار دهیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.