استون مارتین DBS سوپرلگرا 2020 نسخه OHMSS ادیشن

استون مارتین DBS سوپرلگرا ۲۰۲۰ نسخه OHMSS  در اصل به خودروی معروف اشاره می کند که در فیلم زیبای جیمز باند در سال‌های ۱۹۶۹  مورد استفاده قرار می گرفت و آن زمان فقط در دنیا به تعداد ۵۰ دستگاه از این خودرو تولید شد.

شرکت اساس مارتین با تولید این خودرو در تلاش است تا بتواند خودروی افسانه ای خود در فیلم جیمز باند که در آن زمان به شدت محبوب بود را احیا کند.

در آن زمان فیلم جیمز باند با نام  ۰۰۷  تولید شد که در آن شام کانری به عنوان یک مامور مخفی نقش بازی می کرد  و  خودروی استون مارتین DBS   خودروی شگفت آوری بود که در زیر پای نقش اول این فیلم قرار گرفت تا بتواند ماموریت های غیرممکن را با کمک این خودرو ممکن کند.

با وجود این که بیش از ۵۰ سال از تولید این فیلم و حضور استون مارتین در مجموعه فیلم های جیمز باند ۰۰۷ میگذرد حالا شرکت  سازنده این خودرو اقدام به رونمایی مدل به‌روز شده اما با همان ذات و همان رنگ کرده است.

 سقفی شیب دار و  هود های ورود هوایی که همه ما را یاد همان خودرویی ۵۰ سال پیش می اندازد اما کاملا مدرن و به روز که می تواند هر چشمی را به خود جلب کند.

موتور مورد استفاده برای این خودرو یک موتور پر قدرت ۵۲۰۰d ۱۲ سیلندر و دارای خروجی قدرت ۶۵۰ اسب بخار است، موتور خودرو از نوع توربو شارژ بوده و می تواند به راننده شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت را در مدت فقط ۳.۴ ثانیه بدهد.

قیمت خودرو در حدود ۳۹۰ هزار دلار تعیین شده است.

استون مارتیناستون مارتین dbsاستون مارتین DBS سوپرلگرااستون مارتین DBS سوپرلگرا 2020تازه هاي خودروتازه های خودروتازه های خودرو برقیتازه های خودرو جهانتازه های خودروهای برقیتازه های خودروییمجله خودرومجله خودرو امروزمجله خودرو ایرانمجله خودروهامجله خودروییمجله خودرویی ایران
نظرات (0)
ارسال نظر