اشکودا سیتی گو e iv مدل 2020 خودرویی با آلایندگی صفر

اشکودا سیتی گو e iv مدل ۲۰۲۰  یک خودروی کلاس بدنه هاچ بک برقی مناسب برای مصرف شهری است، این  یک خودروی کاملا جدید  است که دارای آلایندگی  ۰ درصد می باشد .

دیگر خبری از موتورهای احتراق داخلی نیست و از موتور برقی با قدرت خروجی ۸۲ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ استفاده شده است،در  اولین نگاه متوجه خواهید شد که این خودرو بسیار کوچک و جمع و جور است اما شاید این یک نگاه ظاهری به این خودرو باشد با توجه به اینکه دارای ابعاد طولی معادل ۳۵۹۷ میلی متر می باشد که در نوع خود قابل ملاحظه است.

این خودرو می تواند در مدت زمان ۱۲ و ۵ ثانیه شتاب خود را از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند نکته ای که که شاید زیاد برای شما جالب نباشد این است که با این خودرو نمیتوان بیشتر از ۱۳۰ کیلومتر در ساعت سرعت رفت.

یکی از نکات مهم در خودروهای برقی این مورد است که خودرو چه مسافتی را با یک بار شارژ کامل می تواند طی کند اشکودا سیتی گو خودرویی است که با باطری ۳۷ کیلو وات ساعت می تواند شما را ۲۶۵ کیلومتر جابجا کند.

در مدت یک ساعت سطح شارژ باتری خود را به ۸۰ درصد برساند که البته این سرعت در شارژ باتری با استفاده از پکیج شارژر مخصوص خودرو انجام می پذیرد ولی اگر شما بخواهید با برق معمولی خانه این خودرو را شارژ کنید باید چیزی نزدیک به ۱۲ ساعت منتظر بمانید که اصلا رقمی جالبی نیست.

شکل و شمایل این خودرو کاملاً خاص  و منحصر به فرد برای خودش است ،استفاده از چراغ های روشنایی در روز ال ای دی در کنار چراغ های مه شکن و رینگ ۱۶ اینچی از جمله موارد مهم در طراحی آن می باشد.

اشکودااشکودا سیتیاشکودا سیتی گواشکودا سیتی گو e ivتازه های خودروخودروی برقیمجله خودرو
نظرات (0)
ارسال نظر