بزرگترین مافیای خودرو کشور کیست ؟

در شرایط که قوه قضاییه روزانه به معرفی سلطان های اقتصاد کشور می کند و از سلطان پیاز تا سلطان سکه را معرفی و محاکمه کرده است . مافیای خودرو کشور در روز روشن دست در جیب مردم می کند و هیچ واهمه ای از مجازات ندارد.

در روزهای پر فراز و نشیب اقتصاد کشور هیچ رسانه ای به معرفی مافیای خودرو نمی پردازد . رسانه های قدرتمند کشور که بعضا درامدهای میلیارد تومانی در ماه دارند از ورود به حوزه خودرو اجتناب می کنند. واقعیت این است که رسانه های کشور حامی مردم نیستند و سنگ چناح خود را به سینه می زنند .

بزرگترین مافیای خودرو دولت است

هر روز در خبرها دلالان را عامل بی ثباتی اقتصاد معرفی می کنند . اما هیچ وقت خبری از دستگیری دلالان شنیده نمی شود . واقعیت این است که بزرگنرین دلال خودرو خود دولت است . و سایرین ادای دلالی را در می اورند .

در سال های گذشته دولت با بستن تعرفه های ۱۰۰ درصدی به خودروهای وارداتی سود کلانی به جیب خود گذاشته است و فضا را برای تولید خودروهای بنجل فراهم کرده است . کدام دلال خورد پایی امکان سود ۱۰۰ درصدی را دارد ؟

در چنین شرایطی خیلی دور از انتظار نیست که خودروسازی که با هزار رانت و پشتیبانی و به بدترین شکل ممکن خودروهای خود را به مردم پیش فروش کرده است و به تعهدات خود نیز عمل نکرده است . قیمت خودرو را بالاتر از بازار عرضه کند

روز گذشته شرکت سایپا فروش فوری سراتو آپشنال ۲۰۰۰ را با قیمت ۲۹۵ میلیون تومان به علاوه ۸ میلیون تومان آپشن های اضافی اعلام کرده است که همین خودرو در حال حاضر در بازار ۲۹۳ میلیون تومان معامله می شود .

پس از گذشت بیش از ۲۴ ساعت از فروش فوری این خودرو همچنان امکان فروش این خودرو در وب سایت وجود دارد و برای اولین بار در دو سال گذشته یک طرح فروش به تکمیل ظرفیت نرسیده است .

افشای مافیای خودروسلطان خودرو به انگلیسیسلطان خودرو کیستسلطان خودروسازیسلطان خودروهاسلطان وارد کننده خودروسلطان واردات خودرومافیا خودروسازانمافیای خودرومافیای خودرو آقای گمافیای خودرو ایرانیمافیای خودرو چه کسانی هستندمافیای خودرو کیستمافیای خودروسازمافیای خودروسازیمافیای خودروسازی در ایرانمافیای خودروی ایرانمافیای واردات خودرو در ایرانمافیایی خودروسازیمستند مافیای خودرو
نظرات (0)
ارسال نظر