فروش اقساطی رانا و محصولات خانواده ۲۰۶

فروش اقساطی رانا و محصولات خانواده ۲۰۶

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو از فروش اقساطی رانا و محصولات خانواده ۲۰۶ توسط این شرکت خبر داد. مصطفی خان کرمی اظهار کرد: گروه صنعتی ایران خودرو با بهره گیری از روش های متنوع فروش در تلاش است تا پاسخ گوی نیازهای طیف گسترده ای از مشتریان باشد.

فروش اقساطی رانا و محصولات خانواده ۲۰۶

 

وی افزود: این بار برای رسیدن به هدف تامین نیاز اقشار با درآمد کمتر، طرح «فروش فوری اقساطی» خانواده  ۲۰۶ و رانا  با پیش پرداخت ۵۰ درصد از قیمت خودرو و موعد تحویل ۲۰ روزه را ارائه کرده ایم.

مصطفی خان کرمی گفت: در این طرح، مابه التفاوت مبلغ خودرو به صورت اقساط و در چهار یا شش فقره چک از مشتری دریافت خواهد شد. ضمنا مراحل انجام کار از قبیل پیش ثبت نام، اعتبار سنجی و  واریزها از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی می شود.

به گفته معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، ثبت نام طرح مذکور در تمام نمایندگی ها در حال انجام است و هموطنان می توانند برای بهره مندی از مزایای این طرح، به نمایندگی های مجاز ایران خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.

بر اساس اطلاعات گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که مربوط به کیفیت خودرو‌ها در بهمن سال ۱۳۹۳ است، رانا ۲۴ نمره منفی دارد.

ایران خودروخودروی داخلیشرایط فروش خودروشرایط فروش خودرو های داخلیفروش اقساطیفروش اقساطی رانافروش اقساطی رانا ۲۰۶فروش اقساطی رانا و محصولات خانواده ۲۰۶فروش اقساطی محصولات خانواده ۲۰۶فروش خودروفروش خودروی داخلیفروش فوری اقساطی ۲۰۶فروش فوری اقساطی خانواده ۲۰۶فروش فوری اقساطی خانواده ۲۰۶ و رانافروش فوری اقساطی رانافروش فوری رانا
نظرات (0)
ارسال نظر