فروش اقساطی رانا و محصولات خانواده ۲۰۶

فروش اقساطی رانا و محصولات خانواده ۲۰۶

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو از فروش اقساطی رانا و محصولات خانواده ۲۰۶ توسط این شرکت خبر داد. مصطفی خان کرمی اظهار کرد: گروه صنعتی ایران خودرو با بهره گیری از روش های متنوع فروش در تلاش است تا پاسخ گوی نیازهای طیف گسترده ای از مشتریان باشد.

rana 1024x769 300x225 - فروش اقساطی رانا و محصولات خانواده ۲۰۶
فروش اقساطی رانا و محصولات خانواده ۲۰۶

 

وی افزود: این بار برای رسیدن به هدف تامین نیاز اقشار با درآمد کمتر، طرح «فروش فوری اقساطی» خانواده  ۲۰۶ و رانا  با پیش پرداخت ۵۰ درصد از قیمت خودرو و موعد تحویل ۲۰ روزه را ارائه کرده ایم.

مصطفی خان کرمی گفت: در این طرح، مابه التفاوت مبلغ خودرو به صورت اقساط و در چهار یا شش فقره چک از مشتری دریافت خواهد شد. ضمنا مراحل انجام کار از قبیل پیش ثبت نام، اعتبار سنجی و  واریزها از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی می شود.

به گفته معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، ثبت نام طرح مذکور در تمام نمایندگی ها در حال انجام است و هموطنان می توانند برای بهره مندی از مزایای این طرح، به نمایندگی های مجاز ایران خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.

بر اساس اطلاعات گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که مربوط به کیفیت خودرو‌ها در بهمن سال ۱۳۹۳ است، رانا ۲۴ نمره منفی دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.