معرفی کامل خودروی تیگو 5 مدل 2015

همکاری‌های بلند مدت دو شرکت مدیران خودرو و چری به تولید خودروهای لوکس چری با برند‌ MVM طی سالهای متمادی در کشور شده است؛ در این راستا قرار است برخی از خودروهای لوکس شرکت چری در کارخانه مدیران خودرو تولید و با برند چری از طریق شبکه نمایندگی های فروش شرکت مدیران خودرو به بازار عرضه شوند. خودروی تیگو ۵ یک خودروی لوکس و حاصل کار تیم طراحی و مهندسی بین‌المللی چری است که عمدتا از مهندسین بنام اروپایی هستند؛ این SUV پیشرفته دارای گیربکس اتوماتیک CVT و تجهیزات به روز رفاهی و همچنین آپشن‌های متنوع در سطح بسیار بالا است که از مشخصه‌های این خودروی لوکس فول آپشن است.با توجه به  تحقیقات صورت گرفته در سالهای اخیر، سگمنت خودروهای لوکس شاسی بلند در ایران از تقاضای بالایی برخوردارو  با توجه به ویژگیهای بارز این محصول و کیفیت و آپشن های آن‌، انتظار فروش موفقیت آمیز آن در بازار وجود دارد.تیگو ۵ را می توان به عنوان بزرگترین و لوکس شاسی بلند چری  نام برد که در سال ۲۰۱۴ رونمایی شد. چری سعی کرده برای طراحی این خودرو از مهندسین بین الملی خود که اکثرا طراحان بنام اروپایی می باشند استفاده کند.از همین رو تیگو ۵ از نظر طراحی خارجی چهره ای به مراتب بروز تر و مدرن تری نسبت به محصولات قبلی خود دارد.

طراحی خارجی خودروی تیگو ۵ مدل ۲۰۱۵

ابعاد خارجی تیگو ۵ (Tiggo 5) برابر با  ۴۵۰۶ میلیمتر طول، ۱۸۴۱ میلیمتر عرض و ۱۷۴۰ میلیمتر می باشد .نمای جلو خودرو متشکل شده از چراغهایی که کمی بزرگ به نظرمی سد و جلو پنجره مشبکی که لوگوی چری را در میان خودرو با دو بال کرومی در اختیار دارد. پرژکتور های مدور کوچک در میان قاب کرومی رنگ در طرفین سپر قرار گرفته و جلوه ای خاص به مجموعه سپر خودرو داده است.طراحی نمای عقب خودرو قابل قبولتر از نمای جلو خودرو می باشد .چراغهای عقب خودر که مجهز به LED بوده  و پرژکتور های باریک که بر روی سپر جانمایی شده است به همراه سر اگزوز ها ، نمایی عقب خودرو را دلنشین تر کرده است.نکته مهم در طراحی خودرو تیگو ۵ (Tiggo 5) این است که این خودرو بطور کلی و جزئی از هیچ خودرویی کپی برداری نشده است .

 

طراحی کابین خودروی تیگو ۵ مدل ۲۰۱۵

طراحی داخل کابین تیگو ۵(Tiggo 5) در نوع خود و در بین دیگر محصولات چری منحصر به فرد و در حد استاندارد یک خودرو لوکس می باشد. تریم های بکار رفته داخل کابین بصورت دو رنگ می باشد. صفحه دیجیتال بین کیلومتر شمار و دور سنج زیبایی خاصی به پشت آمپر تیگو ۵ داده است.اداوات مربوطبه تهیویه مطبوع بصورت اتوماتیک و از چینش مناسبی بر خوردار می باشد.چری برای تیگو یک صفحه نمایش لمسی در نظر گرفته که دارای نویگشین هم نیز می باشد.قطعات کرومی رنگ که در اخل کابین و قسمتهای نظیر فرمان ،دورخروجی های هوا و روی درب ها کار شده نمایی لوکس به داخل این خودروی چینی داده است.

مشخصات موتوری  خودروی تیگو ۵ مدل ۲۰۱۵

پیشرانه ای که چری برای تیگو ۵ (Tiggo 5) در نظر گرفته است یک موتور ۱۹۷۱ لیتری با تنفس طبیعی بوده و  توان خروجی این موتور برابر با حداکثر ۱۳۶ اسب‌بخار در ۵۷۵۰ دور در دقیقه و گشتاور آن ۱۸۲ نیوتن‌متر در ۴۵۴۰ دور در دقیقه می باشد.این خودرو در دو نوع جعبه دنده دستی ۵ سرعته  و اتوماتیک ۷ سرعته عرضه می گردد.مصرف سوخت تیگو ۵ با جعبه دنده دستی ۸.۵ لیتر و با جعبه دنده  اتوماتیک ۸.۹ لیتر در سیکل شهری می باشد.طبق اعلام چری این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ می باشد.

تجهیزات ایمنی و رفاهی خودروی تیگو ۵ مدل ۲۰۱۵

تیگو ۵ از نظر تجهیزات رفاهی و ایمنی در سه مدل تولید می شود که کاملترین آنها مجهز به رینگ‌های ۱۷ اینچی، چراغ‌های زنون، گرمکن صندلی، چراغ‌های مخصوص روز، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید و دکمه استارت، روکش چرمی صندلی‌ها و غربالک فرمان، سیستم صوتی مجهز به ۶ بلندگو و با قابلیت پخش DVD، صفحه نمایش ۷ اینچی، سیستم‌های ترمز و پایداری ABS، EBD، ASR، HHC، EBA، سیستم نشان‌دهنده باد لاستیک‌ها (TPMS)، سنسور دنده عقب و دوربین عقب و ایربگ برای کلیه سرنشین می باشد.

جمع بندی کلی در مورد خودروی تیگو ۵ مدل ۲۰۱۵

خودروی تیگو ۵ از نظر ظاهری دارای استاندارهای لازم بوده ولی مانند دیگر خودروی های برند چری ضعف های عمده ای دارد که محصولات این شرکت را در مقابل برندهای هموطن خود دچار مشکل می کند.باید توجه داشت شرکتهای دیگر چینی از قبیل جک و برلیانس با کمک شرکهای تجاری اروپایی و آمریکایی خود از نظر طراحی ظاهری بسیار خوب در حال پیشرفت هستند و نمونه بازر آن جک اس ۵ می باشد که در بازار ایران هم با استقبال خوبی روبرو شده است.از نظر پیشرانه هم باید گفت حجم ۲۰۰۰ سی سی برای این خودرو مقداری کم می باشد ولی در بین خودروهای چینی حجم پایین داشتن نشانه بدی نیست و اکثر محصولات چینی در همین حدود می باشند.گزینه که  باید شرکت مدیران خودرو باید به آن توجه داشته قیمت تیگو ۵ (Tiggo 5) می باشد. در حال حاضر بازار ایران پر شده از خودرو های شاسی بلند چینی و غیر چینی که هر کدام برای پایین تر بودن قیمت با یکدیگر در جدال هستند . پس گزینه قیمت در موفقیت و یا عدم موفقیت این خودرو می تواند نقش بسزایی داشته باشد.در حال حاضر نزدیکترین رقیب به این خودرو در بازار داخلی که دارای همین مشخصات می باشد برلیانس و جیلی می باشند که قیمتی بالای ۱۰۰ میلیون را دارند. پس قاعدتا تیگو ۵ هم قیمتی در این حدود خواهد داشت.

مشخصات فنی خودروی تیگو ۵ مدل ۲۰۱۵

   اتوماتیک  دستی
 حجم موتور  ۱۹۷۱ سی سی  ۱۹۷۱ سی سی
 تعداد سیلندر  ۴  ۴
 قدرت  ۱۳۷  ۱۳۷
 گشتاور (نیوتون متر)  ۱۸۲  ۱۸۲
مصرف سوخت  ۸٫۹۶  ۸٫۵
 نوع سوخت بنزین  بنزین
 حجم باک بنزین  ۵۵ ۵۵
 نحوه انتقال قدرت  چرخ های جلو  چرخ های جلو
 حداکثر سرعت  ۱۷۵  ۱۶۵
 طول mm  ۴۵۰۶  ۴۵۰۶
 عرض mm  ۱۸۴۱  ۱۸۴۱
 ارتفاع mm  ۱۷۴۰  ۱۷۴۰
 فاصله بین محورها mm  ۲۶۱۰  ۲۶۱۰
 حجم فضای بار (لیتر)  ۳۷۰  ۳۷۰
 وزن  ۱۵۷۳  ۱۴۹۵
 ترمز جلو  دیسکی خنک شونده  دیسکی خنک شونده
 ترمز عقب  دیسکی  دیسکی

تصاویر خودروی تیگو ۵ مدل ۲۰۱۵

اخبار جديد در باره تيگو 5امکانات تیگوبررسی تیگو x33بهترين تصوير تيگو 5پیش فروش تیگوتست تصادف تیگوتصاویر تیگوتصاویر خودرو تیگوتصاویر خودروی تیگو 5تصوير اين ماه تيگو 5تصوير تيگو 5تصوير جديد تيگو 5تصوير کيفيت دار تيگو 5تصوير مينياتوري تيگو 5تيگو چريتیگو _ x33تیگو 5تیگو 5 اتوماتتیگو 5 چریتیگو 5 قیمتتیگو اتوماتتیگو اتوماتیکتیگو ایکس 33تیگو بخرمتیگو پنجتیگو جدیدتیگو جدید اتوماتتیگو چریتیگو دست دومتیگو دنده اتوماتیکتیگو سیلواتیگو شاسی بلندتیگو قیمتتیگو مسیتیگو مشکیتیگو+عکستیگوانثبت نام تیگوجديدترين تصوير تيگو 5جری تیگوجلو پنجره تیگوجهیزات ایمنی و رفاهی خودروی تیگو 5جیمز مک تیگوچری تیگو 1389چری تیگو 5چری تیگو x33چری تیگو x33 قیمتچری تیگو جدیدچری تیگو فیس لیفتچری تیگو قیمتخريد تيگوخودرو تیگوخودرو چری تیگوخودروی تیگوخودروی تیگو 5دانلود تصوير تيگو 5دانلود تصوير هاي تيگو 5رنگ بندی تیگوشرایط فروش تیگوطراحی خارجی خودروی تیگو 5طراحی کابین خودروی تیگو 5عکس تيگو 5عکس تیگو x33عکس تیگو ایکس 33عکس تیگو جدیدعکس تیگو سفیدعکس خودرو تیگو x33عکس ماشین تیگوعکس های تیگوعماد تیگوفروش اقساطی تیگوفروش اینترنتی تیگوفروش تیگوفروش خودرو تیگوفروش قسطی تیگوفیس لیفت تیگوقيمت چري تيگوقیمت تیگو 90قیمت تیگو x33قیمت تیگو ایکس 33قیمت تیگو چریقیمت تیگو دست دومقیمت تیگو شاسی بلندقیمت جدید تیگوقیمت خودرو تیگوقیمت خودرو تیگو چریقیمت خودروی تیگوقیمت روز تیگوقیمت روز تیگو چریقیمت ماشین تیگوکیفیت تیگوماشین تیگوماشین تیگو x33ماشین چری تیگومدیران خودرو تیگومشاهده جديد ترين تصوير تيگو 5مشخصات تیگومشخصات تیگو x33مشخصات فنی تیگومشخصات فنی تیگو x33مشخصات فنی خودروی تیگومشخصات موتوری خودروی تیگو 5معایب تیگومقایسه تیگو و ویتارانمایندگی تیگونمایندگی چری تیگونیو تیگو
نظرات (108)
ارسال نظر
  • مقدم کوهی

    سلام .دوستان من که خریدم راضی هم هستم .خوشگلی که از همه خوشگلتره .فنی هم در حد خودش خوبه .اینقدر هم چینی چینی نگید گوشی دستتان لباس تنتان ظروف غذایتان هم چینی است .مگر چین محصول با کیفیت تولید نمیکنه

  • محمدخان

    سلام دوستان /اگه قرار باشه ۱۰۰میلیون تومن به ماشین چینی بددم ۵۰میزارم روش یه ماشین بیسار عالی ساخت آلمان میخرم . آخه برادر من این ماشین که شما وارد میکنید واقعا” قیمتش اینه ؟ تورا خدا انصاف داشته باشید از قیمت تموم شده اش کمی سود بگیرید شاید بیشتر بفروشید .
    اصلا” چرا ماشین خوب اروپایی وارد نمیکنید ؟ تو عراق همسایه دیوار بدیوارمون که هنوز درگیر جنگه ببینید چه ماشینهای لوکس و مدرنی سوار میشن. یعنی ما از اونا خیلی کمتریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • کامران

    واقعا چطوری دل مردم میاد ۸۶ میلیون بدن ماشینی بخرن که طرحش کپی یه ماشینه
    موتورش کپی یه ماشین
    گیربکس کپی یه ماشین
    ۸۶ میلیون پول بدی بگن عشق شاستی بلند بود نداشته اینو خریده
    واقعا جای تاسف داره….

  • امید

    از دوستانی که حتی درب تیگو۵ رو هم باز نکرده‌اند خواهشمندم نظرات بیخود ندهند تا دیگران بتوانند از نظرات ارزنده و سازنده استفاده نمایید

  • سید حسین قلعه بندی

    با سلام- خواندن اظهارات موافق و مخالف دوستانی که برند های خارجی می خرند واقعا مفیده. دستشون درد نکنه من که قصد خرید خودرو خارجی دارم دیدم روشنتر شده. با تشکر

  • علیرضا

    در مورد تیگو ۵ اگر اطلاعات جدیدی دارید بگذارید .

  • كوروش

    سلام
    دوستانی که تیگو ۵ دارند یا قصد خرید جهت تبادل اطلاعات در تلگرام به ما بپیوندید به شماره ٠٩١٢١۴٨١٣۶٩ پیام بدهید

  • مجيد

    سلام ،دوست عزیز با هر ماشینی میشه سفر رفت موضوع اینه که چرا شرکتها تو برنامه های تبلیغاتیشون در سایت های مختلف راجع به خودرواشون کلی تعریف وتمجید میکنن اما زمان تحویل یکی یکی ابشن ها رو حذف میکنن ومتاسفانه متاسفانه با قیمتی بالا میفروشن برا شؤن مهم نیست وپاسخگو هم نیستند وطیفه بنده وجنابعالی هست که اطلاع رسانی کنیم تا اوناییکه قصد خرید دارن با دید بازتری خودرو مورد علاقه شؤن رو بخرند متاسفانه نمیدونم کجا شکایتم رو از شرکت مدیران خودرو إعلام کنم همه شؤن دستشون تو یه کاسه هست ، اینها هزینه های ابشن هارو محاسبه کردند اما نصب نکردند من مدل اکسلنت خریدم وصادقانه بگم در انتخاب وخرید عجله ،و کاملا پشیمون ، شرکت مدیران خودرو صادقانه عمل نکرد ،

  • س

    من تیگو ۵ اکسلنت دارم. قبل از عید تحویل گرفتم و عید نوروز با آن ۲۵۰۰ کیلومتر رفتم.
    –گرمکن و سرد کن صندلی را از روی مدل های تحویلی برداشته اند و ندارد.
    –آیینه ها با دست تاشونده هستند.
    –کلیه شیشه ها و سانروف با ریموت ، در زمان قفل کردن درها بسته می شوند. پاور ویندوز دارد.
    –نشانگر باد لاستیک ها TPMS را نیز از روی مدل های تحویلی برداشته اند. ولی همه اینها قابلیت نصب دارد.
    در ضمن این ماشین چند خصوصیت دارد که تعجب می کنم چرا سازنده اعلام نمی کند»
    — علاوه بر ایموبلایزر ، دزدگیر هم دارد.
    — موقع ترمز ناگهانی، فلاشرها فعال می شوند.
    — زیر صندلی های جلو، دریچه تهویه مطبوع سرنشین عقب وجود دارد.
    — چراغ های جلو حالت مشایعت دارد. یعنی بنابر تنظیم تا ۳۰ ثانیه شما را تا باز کردن درب منزل از حالت تاریکی خارج می کند
    — چهار مرتبه (یعنی دوبار رفت و برگشت) فاصله اصفهان تا تهران را طی کردم. مصرف آن با سرعت متوسط ۱۱۰ کیلومتر ۷/۷ در اتوبان بود. در شهر و زمان پر ترافیک بطور متوسط و بسته به نوع ترافیک بین ۱۰ تا ۱۲ لیتر است.
    — شتاب خودرو طبق همان کلیپی که روی سایت آپارات گذاشته ام می باشد. خوب و قابل قبول است. هماهنگی بسیار خوبی بین موتور (که همه فکر می کنند ضعیف است ولی عملا اینطور نیست) و گیربکس CVT آن وجود دارد. بخوبی کفاف یک رانندگی نرم و راحت و البته با قابلیت مانور خوب را در جاده می دهد. در مانور جاده ای و در شرایط متعارف، از ماشین های معمول جاده ها مثل پژو و سمند ، عقب نمی مانید. هرچند نباید از آن شتاب مثل ماشین های بالاتر از ۱۵۰ میلیونی داشته باشید.

    • ابوالفضل نوری

      تجربیاتتون رو عالی در اختیار گذاشتین.ممنون

  • رامین

    سلام دوستان. به نظر من بخرید. ماشین خوبیه. این ماشین های چینی مثل پیرزن بزک کرده میمونه.
    اخه مگه ما لیاقت ماشین خوب رو داریم؟!
    اگه ۸۶ میلیون ندیم سوار لگن بشیم جم میکنن و میرن ۴ تا ماشین باکیفیت میارن
    اخه ینی چی
    فقط شاسی بلند باشه حالا الاغ هم باشه باهاش کلاس میذاریم.
    والا بخدا این ماشین های چینی فقط مارو زود به ابدیت میرسونه.
    اخه کجای دنیا مثل ما هستن؟!

  • مجيد

    سلام ،عزیزانی که قصد خرید تیگو ۵ را دارند این خودرو را به هیچ وجه با خودروهای کره ای وژاپنی مقایسه نکنید چون با خود خودروهای چینی هم که مقایسه کنید مشکل داره ،من مدل اکسلنت را خریداری کردم متاسفانه متاسفانه با کاتالوگ مغایرت داره گرم کن صندلی و ایینه نداره GPSنداره ایینه ها بصورت دستی جمع میشه سیستم صوتی با تاخیر کار میکنه وقاطی میکنه صادقانه بگم من که از خریدم کاملا پشیمونم به کفته کارشناسان نمایندگی امکان برقی کردن ایینه ها نیست چون سیستم برق خودرو مشکل به هم میزنه متاسفانه شرکت هزینه های ابشنها رو محاسبه کرده ولی در مورد نصب کوتاهی حال خود دانید با این هزینای که میخواهید کنید کمی بیشتر تحقیق کنید ،ممنون از توجه تان

  • احسان

    من اکسلنت گرفتم ولی توی سند نوشته ۲ایربگ.گرمکن صندلی آینه برقی و فرمان برقیشم برداشتن.کلا شرکت ۲نوع کاتولوگ منتشر کرد که باهم تو آپشن اختلاف دارن

  • حامد

    سلام به دوستانی که این ماشین و تهیه کردند…
    به گروه تلگرام تیگو ۵ سواران بپیوندید
    ۰۹۱۲۳۲۴۰۴۰۹

  • احمد

    سلام دوستان بجای اینکه پول به ماشین های بی ویفیت چینی بدید ب موقع فروش هم مجبور بشید ۲۰ تومن زیر قیمت بدید با این پول ی هیوندای ازرا ۲۰۰۸ یا سونااا کارکرده بگیرید

  • مرتضی

    به نظر من تو ماشینای چینی s5 اتوماتیک از همه بهتره چون اسب بخار بالا در حد توسان داره -۱۷۴اسب-و گشتاور ۱۵ نیوتون متر بیشتر از توسان . تعداد آپشن ها شم ۱۱ تا بیشتر از s5 دنده ای هستش. قیافشم بسیار امروزی تر از همه چینی هاست . با قیمت ۸۸ میلیون و ۲ میلیون تخفیف کرمان موتور یعنی ۸۶ میلیون وا قعا بهترین چینی توی بازاره . من سوار دنده ایش شدم هم تاحد قابل قبولی نرمه هم شتاب فوق العاده ای داره.

  • DE

    دوستان من ، متاسفم برای اینهمه احمقیت،
    ما اینجا با پولی که شما بابت ماشین چینی میدید بنز کلاس E میخریم با ۱۰ سال گارانتی یا ۲۰۰ هزار کیلومتر.
    لینک زیر سایت مزدا توآلمان
    من مطمئنم که این خودرو بی اصالت چینی فقط تو ایران وارد میشه اونم با گمرک مسخره ایران

    http://www.mazda.de/angebote/aktuelle-finanzierungsangebote/

  • علیرضا

    فکر کنم با این پولی که مردم شریف ایران به این ماشین میدن دارن پولشونو اتیش میدن با این پول میشه بهترین ماشین کره ای خرید چرا مردم ما به این ماشینا پول میدن تازه در موقع فروش ۲۰ تومان زیر قیمت باید فروخت اخه چرا خواهشن اول فکر بعد عمل یا علی…..

  • علیرضا

    دوستان من سلام..اگه قصد خرید تو رنج قیمت تیگو رو دارید حتما مطالعه ایی در مورد خودرو جدید گروه سانگ یانگ (تیوولی) داشته باشید ،خودتون فرق کره و چین رو متوجه میشید…

  • رصا

    زمانی که ۲ سال پیش از شرکت دزدان خودرو یک ۳۱۵ خریدم و بعد از یکماه کلاچ سوزوند (مشکلی که همه ۳۱۵ ها داشتند) این شرکت آنرا شامل گارانتی ندانست و ۴۰۰ هزار تومان از من پول گرفتند برای تعویض کلاچ. این که میخونم دوستان برای لگن جدید این شرکت غش کردن تو کامنتاشون باعث میشه یاید این جمله طلایی بیفتم که از ماست که بر ماست.

  • فری

    اشغالهای چینی رو فقط ما باید بخریم تیگوه ۵ تازه چینیی که توی کرمان درست میشه

  • شکربیگی

    تیگو ۵ ماشین خوبیه منتها قیمتش خیلی بالاست

  • علی

    اصلا ماشین خوبی نیست

  • علی

    با سلام
    من امروز نمایندگی رفتم برای خرید تیگو۵
    ماشین بدی نیست و اپشن هاهش خوبه اما دو مشکل اساسی داره اول قیمتش که ۸۸ ۰۰۰ ۰۰۰ برااش خیلی زیاده و دوم قدرت موتورش پایینه مخصوصا در مقایسه با جک۵

  • sadegh

    سلام
    یعنی برای این ماشین پول میدید ؟؟
    واقعا ملت قهرمانی داریم
    واقعا رفتید پول دادید این و خریدید ?????????

  • ناشناس

    سلام دوستان تیگو ماشین خوبیه اماقیمت ان بیش ازان چیزی است که مردم تصورش رودارن چون ماشین چینی هست قیمتش بین ۶۰تا۷۰تومن خوبه ولی بعضی از دوستان میگن این ازجک بهتره درحالی که چنین نیست جک S5خودرویی است که امتحانش رو پس داده وهمه شناخت و ازهمه مهم تر دیدگاه خوبی نسبت به جکS5دارند از لحاظ آپشن تیگو۵چند آپشن بیشتر داره اما ازلحاظ موتوری جکS5ازتیگو کشندگیش بهتره چون ۱۷۴اسب بخار داره اما تیگو ۱۳۷اسب بخار داره واین یعنی تیگو درسربالایی ها باوزنی که داره کم میاره اگه قدرت اسب بخارش رو بیشتر کنن حرف نداره

  • مجید

    طراحی جک شاسی بلند اشکال داره به نظر من. یه جور نپختگی توشه ولی خداییش تیگو رنگ نقره ایش فوق العادس. من که پسندیدم.

  • احمد52

    بنظرمن این ماشین با این قیمتهای بالای ۹۰ میلیون خیلی گران هستش.حداکپر این ماشین ۷۵ میلیون بیشتر نمی ارزه…صندلیهای غقب براحتی صندلیهای ماشین اسپورتیج ۲۰۰۹ هم نیست .حجم صندوقش خیلی کمه …
    با این پول و حتی چند ملیون کمترهم میشه ی اسپورتیج ۲۰۱۰ خیلی تمییز خریید که از نظر راحتی و اپشن و وکیفیت خیلی سرتره….ازماست که برماست….

  • امیرعلی

    سلام.اقایون چرا اینقدر تهمت میزنید من خودم این ماشین رو خریدم اینو به عنوان یه دوست میگم واقعا ماشین خوبیه /من دوستم هیونداi35داره با هم مقایسه کنید واقعا تیگو به اندازه هیوندا خوبی داره من خودم از شرایط ویژه خریدم این چیزهایی که میگین بخدا دروغه/

  • وحید

    سلام .اگر ماشین خوبی هم باشه با مدیریت و سامانه افتضاح و اشغال این شرکت ادم از خرید ان منصرف میشه .چرا .چون از لحظه ورود به نمایندگی دروغ تحویلت میدهند تا حتی تحویل خودرو .بنده بعد از دوماه ثبت نام الان ماشینی باید تحویل بگیرم که زیر پای مدیر نمایندگی و کارکنان نمایندگی. بوده .واقعا این درسته .
    من که انرا تحویل نمیگیرم حتی شده دوماه دیگه صبر میکنم تا پولم را پس بگیرم ولی حیف که این شرکت قدم اول را با دروغ شروع میکنه .

  • مجید

    یه دزد به تمام معناست این شرکت.در زمان ثبت نام کلی اپشن گفتن داره زمانه تحویلش میگن گرمکن صندلی و ۲ ایر بگ حذف شده جاش اپشنایه دیگه گذاشتیم روش.مثلا ظبطشو بولوتوث دار کردیم یا اینکه چراغاشم سر پیچ میپیچه.خدایی مملکته خنده داری داریم.قضاوت با خودتون اگه میخواین بخرین.سگه شرکت تویوتا و هیوندا شرف داره به بنزه چینی

  • محمد

    فکر کنم صفر تا صدش، یه روزه.به نظر من هایما اس ٧ ایران خودرو خیلی بهتره

  • حسن پراید

    بر جد و آباد رواج دهندگان ماشین و سایر وسایل چینی لعنت. بگو بیش بار

  • محمد

    به نظر من ماشینهای چینی همش اشقاله همشون بعده یه مدت موتور میسوزونه مخصوصا جک۵

  • Kio

    با. این اسب بخار پایین به قیمت ۸۰ اصلا نمی ارزه بیشتر ۶۵ تا ۶۰

  • Kiano

    با. این اسب بخار پایین به قیمت ۸۰ اصلا نمی ارزه بیشتر ۶۵ تا ۶۰

  • حسین

    با سلام چنانچه این خودرو تیگو۵ چنانچه قیمتی بین ۸۰ میلیون تا حداکثر ۸۷ میلیون قیمت نهایی جهت نوع اتوماتیک داشته باشد احنمالا شانس کسب درصد زیادی از شاسی های ایران را ازآن خود میکند چراکه خودرو جی ای سی اس ۵ کرمان موتورز با قیمت ۷۴ میلیون عرضه کرده است حال باتوجه به اینکه تیگو اتومات و ابشنهایی بیشتر دارد در صورت قیمت ی که در ابتدای متن گفتم شانس بالایی دارد چون خودروهای کره ای کیا و هیوندا شاسی هایی باقیمت ۱۴۰میلیون دارند رنج قیمت این خودرو بسیار حیاتی است و مدیران خودرو در قیمت گذاری بایستی دقت بالایی داشته یاشد ضمنا توضیحات اقای شهاب بسیار عالی و بنده با ایشان هم عقیده هستم

  • کورش

    قیمتهای بالای خودروهای چینی قطعا در بازار جای خوبی ندارداگر شرکتی می خواهد موفق شود باید قیمت را متناسب با بازار نمایید تا بتواند فروش خوبی داشته باشد بطور مثال خودروی جک J5 که ۸۰درصد بین مردم محبوبیت دارد

  • پدرام

    به نظرمن تمام شاسی ها رو بدن یه شرکت داخلی مدیریت کنه و از توشون دو مدل توپ درآره
    یکی اتومات و یکی دستی……این هم تنوع تو کشور ما که هممون دم دمی هستیم فقط مشکل تامین قطعات و پیدا نکردن بعداز مدتی را در پی خواهد داشت —-یه کاری نکنیم که بعداز ده سال در اس ۵ رو به تیگو بچسبونیم یا جلوپنجره چانگان رو به جیلی….

  • نیما

    اسم مزدا ۳ بهترین خودروی ژاپن تو امریکا رو با چین نیار چین وجود نداشت مزدا دنده پشت فرمون . چراغ شورو هندلینگ بهتر از بی ام و داشت گردش نور سر بیج و نمیگم

  • شهاب

    باسلام به نظر بنده این ماشین مشخصات خوبی داره ولی چندتا آپشن خیلی خوب داره که S5 نداره ازجمله استارت لمسی گیربکس اتومات ۷ دنده کلید هوشمند و ۴ ایربک دی لایت یا چراغ روز تا شونده بودن صندلی های عقب ولی رنج قیمتی این خودرو اگر میخواد به فروش برسه بین ۷۸ الی ۸۲ بیشترنشه . باید خدمت دوستان عرض کنم که S 5 نیز برتریهایی داره که قابل چشم پوشی نیست . ازجمله موتور ۲۰۰۰ توربو که با توجه به قدرت موتور به قدرتی معادل ۱۷۴ اسب بخاربازده داره ( بهتره کلیپ کورس اس ۵ رابا مزدا ۳ ازطریق جستجوی اینترنت ببینید) کنترل کشش کنترل درسربالایی و کنترل درشیبهای خطرناک وجاده های برفی وبی متاسفانه دنده این ماشین دستی است که فقط مورد علاقه تعداد معدودی است ولی قیمت مناسبش که ارزانترین su v لقب گرفته . به نظر این حقیر بایستی مدیران خودرو هرچه سریعتر با یک قیمت مناسب وارد بازارکنه چون کرمان موتور درصدده وارد کردن جک اس ۵ اتوماته اگر با مشخصات بالا یک گیربکس اتومات واردکنه تیگو ۵ گزینه دوم میشه وکرمان موتور تا کنون ازنظرقیمتی خودش نشون داده تا الان توانسته ارزانترین سدان اتومات تیپ ترونیگ. J5 را به همراه ارزانترین suv یا شاسی بلند دربازار واردکنه وفروش واستقبال خوبی هم شده ازش. موفق باشید.

    • ابوالفضل نوری

      سلام شهاب عزیز واقعا عالی بود توضیحات شما