سرمایه گذاری بزرگ‌ترین شرکت خودروسازی در خمین

سرمایه گذاری بزرگ‌ترین شرکت خودروسازی در خمین

 

محمد ابراهیم رضایی نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: فیات، بزرگ‌ترین شرکت خودروسازی ایتالیا، برای سرمایه گذاری در این شهرستان اعلام آمادگی کرده است.

همچنین افزود: در صورت احداث و راه اندازی کارخانه خودروسازی فیات در خمین زمینه اشتغال برای یک هزار نفر افراد جویای کار فراهم و تحول بزرگی در بخش صنعت و اقتصاد این شهرستان ایجاد می‌شود.

 

سرمایه گذاری بزرگ‌ترین شرکت خودروسازی در خمین

وی بیان کرد: تمهیدات لازم برای هر گونه سرمایه گذاری داخلی و خارجی در شهرستان خمین از سوی مسوولان ارشد استان مرکزی و شهرستان اندیشیده شده و همه دستگاه‌های اجرایی نیز نهایت پشتیبانی و همکاری را با سرمایه گذاران خواهند داشت.
وی اظهارکرد: یکی از علل استقبال این شرکت خارجی از سرمایه گذاری در خمین، برخورداری از مزایای مناطق کمتر توسعه یافته و موقعیت جغرافیایی ممتاز این شهرستان است.
نماینده خمین در مجلس شورای اسلامی افزود: خمین در فهرست مناطق کمتر توسعه یافته کشور قرار دارد و براساس ماده ۳۱ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور هر سرمایه گذاری که بخواهد در بخش‌های تولیدی و معدنی شهرستان خمین فعالیت کند تا ۱۳ سال از معافیت مالیاتی برخوردار خواهد بود.
وی ادامه داد: این مزایا و معافیت به صنعتگرانی که در شهرک و نواحی صنعتی سرمایه گذاری کنند تعلق می‌گیرد و سرمایه گذاری در دیگر نقاط شهرستان نیز مشمول معافیت مالیاتی تا ۱۰ سال است.
نمایده مردم خمین گفت: توافق هسته ای اثرات مطلوبی در حوزه روابط بین المللی و اقتصاد داخلی بر جا گذاشته و خیزش توسعه اقتصادی در کشور ملموس است.
وی افزود: زمینه تحول بنیادی در بخش صنعت کشور ایجاد شده و فعالان اقتصادی بستر مناسب برای سرمایه گذاری و استفاده از فناوری اروپایی پیدا کرده‌اند.
شهرستان خمین در جنوب استان مرکزی ۱۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

 

 

اخبار خودروبررسی محصولات فیاتبزرگ‌ترین شرکت خودروسازیسرمایه گذاری بزرگ‌ترین شرکت خودروسازی در خمینسرمایه گذاری شرکت ایتالیایی در خمینشرکت خودروسازیفیاتمحصولات فیات
نظرات (0)
ارسال نظر