سرمایه گذاری بزرگ‌ترین شرکت خودروسازی در خمین

سرمایه گذاری بزرگ‌ترین شرکت خودروسازی در خمین

 

محمد ابراهیم رضایی نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: فیات، بزرگ‌ترین شرکت خودروسازی ایتالیا، برای سرمایه گذاری در این شهرستان اعلام آمادگی کرده است.

همچنین افزود: در صورت احداث و راه اندازی کارخانه خودروسازی فیات در خمین زمینه اشتغال برای یک هزار نفر افراد جویای کار فراهم و تحول بزرگی در بخش صنعت و اقتصاد این شهرستان ایجاد می‌شود.

 

01 Fiat Panda 4x4 Front Profile 500x304 - سرمایه گذاری بزرگ‌ترین شرکت خودروسازی در خمین
سرمایه گذاری بزرگ‌ترین شرکت خودروسازی در خمین

وی بیان کرد: تمهیدات لازم برای هر گونه سرمایه گذاری داخلی و خارجی در شهرستان خمین از سوی مسوولان ارشد استان مرکزی و شهرستان اندیشیده شده و همه دستگاه‌های اجرایی نیز نهایت پشتیبانی و همکاری را با سرمایه گذاران خواهند داشت.
وی اظهارکرد: یکی از علل استقبال این شرکت خارجی از سرمایه گذاری در خمین، برخورداری از مزایای مناطق کمتر توسعه یافته و موقعیت جغرافیایی ممتاز این شهرستان است.
نماینده خمین در مجلس شورای اسلامی افزود: خمین در فهرست مناطق کمتر توسعه یافته کشور قرار دارد و براساس ماده ۳۱ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور هر سرمایه گذاری که بخواهد در بخش‌های تولیدی و معدنی شهرستان خمین فعالیت کند تا ۱۳ سال از معافیت مالیاتی برخوردار خواهد بود.
وی ادامه داد: این مزایا و معافیت به صنعتگرانی که در شهرک و نواحی صنعتی سرمایه گذاری کنند تعلق می‌گیرد و سرمایه گذاری در دیگر نقاط شهرستان نیز مشمول معافیت مالیاتی تا ۱۰ سال است.
نمایده مردم خمین گفت: توافق هسته ای اثرات مطلوبی در حوزه روابط بین المللی و اقتصاد داخلی بر جا گذاشته و خیزش توسعه اقتصادی در کشور ملموس است.
وی افزود: زمینه تحول بنیادی در بخش صنعت کشور ایجاد شده و فعالان اقتصادی بستر مناسب برای سرمایه گذاری و استفاده از فناوری اروپایی پیدا کرده‌اند.
شهرستان خمین در جنوب استان مرکزی ۱۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.