معرفی و بررسی خودروی تویوتا آوالون

شرکت تویوتا بی شک یکی از بهترین شرکت های سازنده خودرو های لوکس و قدرتمند در سطح جهان می باشد . امروز با یکی از بهترین خودرو های حال حاضر این شرکت یعنی آوالون در خدمت شما هستیم . خودروی تویوتا آوالون یکی از گران ترین و بهترین خودرو های سدان شرکت تویوتا می باشد ، در ادامه این خودرو به صورت کامل نقد و بررسی می شود .

ابتدا نگاهی به طرح زیبای اوالون می اندازیم . ظاهر بیرونی زیبا و شکیلی دارد و هرکسی آن را از نزدیک ببیند بی شک عاشقش می شود . علاوه بر آن تویوتا در ظاهر داخلی این خودرو نیز سنگ تمام گذاشته است و تقریبا میشه گفت بهتر از تمامی مدل های این شرکت می باشد همراه با امکانات بسیار زیاد که در ادامه با ان ها آشنا خواهیم شد . از ویزگی های ظاهر بیرونی این خودرو می توان به چراغ های زنون یا HID ، چراغ های عقب LED ، رینگ ۱۸ اینچی ، اگزوز هایی بسیار زیبا با پوشش کروم ، مه شکن با دید خودکار و … اشاره کرد .

می رسیم به ظاهر داخلی باید بگیم که واقعا یکی از زیباترین خودرو هایی می باشد که ظاهر به این زیبایی را دارد و تمامی لوازم به کار رفته با بهترین کیفیت و بیشتر از کشور فرانسه ، به طور مثال صندلی های چرم اصل با بهترین کیفیت ممکن و دوخته شده در فرانسه که بسیار عالی می باشد و آرامش خوبی به آدم می دهد .

از امکانات داخلی خودرو می توان به :

سیستم هوشمنده کنترل تهویه خودرو با سه دریچه با فیلتر های هوا برای سرنشینان جلو و دریچه های مخصوص برای صندلی های عقب با قدرت بسیار بالا ، سیستم حرفه ای صوتی تصویری با نمایشگر ۶.۱ اینچی لمسی با قابلیت پخش انواع فرمت های رایج همراه با ۸ بلندگوی قدرتمند JBL همراه با پشتیبانی از سیستم بیسیم یا در اصطلاح همان وایرلس و انواع خروجی برای آیفون ، آیپاد و … ، کروز کنترل ، رادار پویا ، سیستم استارت هوشمند ، فرمان تلسکوپی ، قابلیت تعویض دنده از پشت فرمان ، سیستم گرمایشی و سرمایشی صندلی های جلو و عقب ، سرعت سنج هوشمند و …

نوبت به پیشرانه این خودروی زیبا رسید . لازم به ذکر می باشد که این خوردو نیز هیبریدی می باشد که یک مزیت بزرگ برای تویوتا هستش . پیشرانه اصلی دارای حجم ۳.۵ لیتری با توان حداکثر ۲۶۸ اسب بخار در دور ۶۲۰۰ می باشد . که قدرت بالایی را به راننده ایفا می کند . موتور هیبریدی ۴ سیلندر بوده و دارای حجم ۲.۵ لیتر می باشد و قدرت زیادی نسبت به دیگر هیبریدی ها دارد . باتری این خودرو حداکثر توان خروجی ۲۴۴ الی ۶۴۴ ولت را دارا می باشد . این خودرو با یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک عملکرد خوبی در شتاب گرفتن دارد .

قیمت این خودرو با موتور ۳.۵ لیتری از ۳۱ هزار دلار شروع شده و تا ۴۰ هزار دلار ادامه دارد .

مدل هیبریدی نیز از ۳۵ هزار دلار شروع شده و تا ۴۱ هزار دلار ادامه دارد .

تویوتا اوالونمعرفی و بررسی خودروی تویوتا آوالون
نظرات (7)
ارسال نظر
  • ميمند

    با سلام و احترام
    آیا شرکتی هست که بتونه خودروی کیا کارنس ۲۰۱۴ یا ۲۰۱۵ وارد کنه.ممنون میشم آدرس یا شماره تلفنی رو بفرمایید
    با تشکر

  • mehran

    سلام ببخشید الان یعنی دیگه نمیشه آوالون رو با پلاک اروند وارد کرد ؟؟ چونکه موتورش بالای ۲.۵ هست

    • محمد احمدی

      سلام مهران جان ، صحبت های ضد و نقیضی وجود داره لطفا منتظر اطلاع رسانی باشید تا به مشکل نخورید

  • میثم

    سلام آقای احمدی عزیز . این خودرو با تمام کارهای پلاک اروند حدود چقدر قیمتش میشه؟

  • مجتبي

    با سلام ، لطفا راهنمایی بفرمایید اگر بنده این مدل تویوتا را بخرم بعد از ۵ سال میتوانم درخواست پلاک ملی بدهم ؟ نحوه محاسبات گمرکی در این مورد بعد از ۵ سال چگونهرخواهد بود . با تشکر

    • محمد احمدی

      سلام مجتبی جان ، شما فقط خودروهای مدل سال جاری و یک سال قبل رو میتونید پلاک ملی کنید دوست عزیز