معرفی و بررسی خودروی تویوتا آوالون

شرکت تویوتا بی شک یکی از بهترین شرکت های سازنده خودرو های لوکس و قدرتمند در سطح جهان می باشد . امروز با یکی از بهترین خودرو های حال حاضر این شرکت یعنی آوالون در خدمت شما هستیم . خودروی تویوتا آوالون یکی از گران ترین و بهترین خودرو های سدان شرکت تویوتا می باشد ، در ادامه این خودرو به صورت کامل نقد و بررسی می شود .

14 1024x225 - معرفی و بررسی خودروی تویوتا آوالون

ابتدا نگاهی به طرح زیبای اوالون می اندازیم . ظاهر بیرونی زیبا و شکیلی دارد و هرکسی آن را از نزدیک ببیند بی شک عاشقش می شود . علاوه بر آن تویوتا در ظاهر داخلی این خودرو نیز سنگ تمام گذاشته است و تقریبا میشه گفت بهتر از تمامی مدل های این شرکت می باشد همراه با امکانات بسیار زیاد که در ادامه با ان ها آشنا خواهیم شد . از ویزگی های ظاهر بیرونی این خودرو می توان به چراغ های زنون یا HID ، چراغ های عقب LED ، رینگ ۱۸ اینچی ، اگزوز هایی بسیار زیبا با پوشش کروم ، مه شکن با دید خودکار و … اشاره کرد .

22 - معرفی و بررسی خودروی تویوتا آوالون

33 - معرفی و بررسی خودروی تویوتا آوالون

می رسیم به ظاهر داخلی باید بگیم که واقعا یکی از زیباترین خودرو هایی می باشد که ظاهر به این زیبایی را دارد و تمامی لوازم به کار رفته با بهترین کیفیت و بیشتر از کشور فرانسه ، به طور مثال صندلی های چرم اصل با بهترین کیفیت ممکن و دوخته شده در فرانسه که بسیار عالی می باشد و آرامش خوبی به آدم می دهد .

از امکانات داخلی خودرو می توان به :

سیستم هوشمنده کنترل تهویه خودرو با سه دریچه با فیلتر های هوا برای سرنشینان جلو و دریچه های مخصوص برای صندلی های عقب با قدرت بسیار بالا ، سیستم حرفه ای صوتی تصویری با نمایشگر ۶.۱ اینچی لمسی با قابلیت پخش انواع فرمت های رایج همراه با ۸ بلندگوی قدرتمند JBL همراه با پشتیبانی از سیستم بیسیم یا در اصطلاح همان وایرلس و انواع خروجی برای آیفون ، آیپاد و … ، کروز کنترل ، رادار پویا ، سیستم استارت هوشمند ، فرمان تلسکوپی ، قابلیت تعویض دنده از پشت فرمان ، سیستم گرمایشی و سرمایشی صندلی های جلو و عقب ، سرعت سنج هوشمند و …

15 1024x524 - معرفی و بررسی خودروی تویوتا آوالون

34 1024x524 - معرفی و بررسی خودروی تویوتا آوالون

41 1024x524 - معرفی و بررسی خودروی تویوتا آوالون

نوبت به پیشرانه این خودروی زیبا رسید . لازم به ذکر می باشد که این خوردو نیز هیبریدی می باشد که یک مزیت بزرگ برای تویوتا هستش . پیشرانه اصلی دارای حجم ۳.۵ لیتری با توان حداکثر ۲۶۸ اسب بخار در دور ۶۲۰۰ می باشد . که قدرت بالایی را به راننده ایفا می کند . موتور هیبریدی ۴ سیلندر بوده و دارای حجم ۲.۵ لیتر می باشد و قدرت زیادی نسبت به دیگر هیبریدی ها دارد . باتری این خودرو حداکثر توان خروجی ۲۴۴ الی ۶۴۴ ولت را دارا می باشد . این خودرو با یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک عملکرد خوبی در شتاب گرفتن دارد .

قیمت این خودرو با موتور ۳.۵ لیتری از ۳۱ هزار دلار شروع شده و تا ۴۰ هزار دلار ادامه دارد .

مدل هیبریدی نیز از ۳۵ هزار دلار شروع شده و تا ۴۱ هزار دلار ادامه دارد .

7 نظرات
  1. ميمند می گوید

    با سلام و احترام
    آیا شرکتی هست که بتونه خودروی کیا کارنس ۲۰۱۴ یا ۲۰۱۵ وارد کنه.ممنون میشم آدرس یا شماره تلفنی رو بفرمایید
    با تشکر

  2. mehran می گوید

    سلام ببخشید الان یعنی دیگه نمیشه آوالون رو با پلاک اروند وارد کرد ؟؟ چونکه موتورش بالای ۲.۵ هست

    1. محمد احمدی می گوید

      سلام مهران جان ، صحبت های ضد و نقیضی وجود داره لطفا منتظر اطلاع رسانی باشید تا به مشکل نخورید

  3. میثم می گوید

    سلام آقای احمدی عزیز . این خودرو با تمام کارهای پلاک اروند حدود چقدر قیمتش میشه؟

    1. محمد احمدی می گوید

      سلام میثم جان ادرس زیر رو مشاهده کنید دوست عزیز
      قیمت تمامی مدل های تویوتا

  4. مجتبي می گوید

    با سلام ، لطفا راهنمایی بفرمایید اگر بنده این مدل تویوتا را بخرم بعد از ۵ سال میتوانم درخواست پلاک ملی بدهم ؟ نحوه محاسبات گمرکی در این مورد بعد از ۵ سال چگونهرخواهد بود . با تشکر

    1. محمد احمدی می گوید

      سلام مجتبی جان ، شما فقط خودروهای مدل سال جاری و یک سال قبل رو میتونید پلاک ملی کنید دوست عزیز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.