قیمت گذاری خودروی تیگو ۵

قیمت گذاری خودروی تیگو ۵

تیگو ۵ یک شاسی‌بلند لوکس و حاصل کار تیم طراحی بین‌المللی است و در سال ۲۰۱۴ رونمایی شده است. طبق اعلام مدیران خودرو، مدل Excellent خودروی تیگو ۵ با قیمت  ۹۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان عرضه می شود. قیمت دیگر مدل های این محصول عبارت است از مدل MT با قیمت ۷۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، مدل Comfortable با قیمت ۸۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و مدل Luxury با قیمت ۸۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان.

قیمت گذاری خودروی تیگو ۵

تیگو۵ با وزن خالص حدود ۱.۵ تن به پیشرانه ۲ لیتری مجهز شده است که حداکثر توانش در دور موتور ۵۷۵۰ به ۱۳۹ اسب‌بخار می‌رسد و حداکثر گشتاور آن نیز بین دور موتور ۴۳۰۰ تا ۴۵۰۰ به ۱۸۲ نیوتون‌متر می‌رسد

ظرفیت باک تیگو۵ ، ۵۵ لیتر است که با توجه به مصرف سوخت زیر ۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر آن را به خودرویی مناسب برای سفر های طولانی تبدیل می‌کند.پیشرانه‌۴ سیلندر تیگو۵ با ضریب تراکم ۱۰به۱ حساسیت زیادی روی بنزین ندارد و نگرانی از اینکه حتما باید از بنزین با کیفیت ، اکتان و مکمل برای جلوگیری از آسیب‌رسیدن به موتور استفاده کرد نیز تا حد زیادی با این ضریب تراکم برطرف می‌شود.

قیمت گذاری خودروی تیگو ۵

تیگو۵ از سوی مدیران‌خودرو در ۴ تیپ و مجهز به دو نوع گیربکس ۵ سرعته دستی یا اتوماتیکCVT به بازار ایران عرضه خواهد شد. مدل مجهز به گیربکس دستی تنها یک تیپ‌ دارد و مدل اتوماتیک در سه تیپ Comfortable ، Luxury و Excellent به بازار عرضه خواهد شد. وزن این خودرو در مدل مجهز به گیربکس دستی ۱۴۹۵ کیلوگرم است و در مدل CVT به ۱۵۳۷ کیلوگرم می‌رسد.

اخبار خودرواعلام قیمت گذاری خودروی تیگو ۵امکانات خودروی تیگو ۵بررسی تیگو ۵بررسی خودروی تیگو ۵بررسی فنی خودروی تیگو ۵بررسی موتور خودروی تیگو ۵تیگو 5خودروی تیگو 5رونمایی از خودروی تیگو 5طراحی تیگو ۵طراحی خودروی تیگو ۵قیمت تیگو ۵قیمت خودروی تیگو ۵قیمت گذاری خودروی تیگو ۵مشخصات تیگو ۵مشخصات خودروی تیگو 5مشخصات فنی تیگو ۵مشخصات فنی خودروی تیگو ۵موتور خودروی تیگو ۵
نظرات (0)
ارسال نظر