قیمت گذاری خودروی تیگو ۵

قیمت گذاری خودروی تیگو ۵

تیگو ۵ یک شاسی‌بلند لوکس و حاصل کار تیم طراحی بین‌المللی است و در سال ۲۰۱۴ رونمایی شده است. طبق اعلام مدیران خودرو، مدل Excellent خودروی تیگو ۵ با قیمت  ۹۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان عرضه می شود. قیمت دیگر مدل های این محصول عبارت است از مدل MT با قیمت ۷۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، مدل Comfortable با قیمت ۸۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و مدل Luxury با قیمت ۸۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان.

چری تیگو5 - قیمت گذاری خودروی تیگو ۵
قیمت گذاری خودروی تیگو ۵

تیگو۵ با وزن خالص حدود ۱.۵ تن به پیشرانه ۲ لیتری مجهز شده است که حداکثر توانش در دور موتور ۵۷۵۰ به ۱۳۹ اسب‌بخار می‌رسد و حداکثر گشتاور آن نیز بین دور موتور ۴۳۰۰ تا ۴۵۰۰ به ۱۸۲ نیوتون‌متر می‌رسد

ظرفیت باک تیگو۵ ، ۵۵ لیتر است که با توجه به مصرف سوخت زیر ۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر آن را به خودرویی مناسب برای سفر های طولانی تبدیل می‌کند.پیشرانه‌۴ سیلندر تیگو۵ با ضریب تراکم ۱۰به۱ حساسیت زیادی روی بنزین ندارد و نگرانی از اینکه حتما باید از بنزین با کیفیت ، اکتان و مکمل برای جلوگیری از آسیب‌رسیدن به موتور استفاده کرد نیز تا حد زیادی با این ضریب تراکم برطرف می‌شود.

1394072315103621610821110 - قیمت گذاری خودروی تیگو ۵
قیمت گذاری خودروی تیگو ۵

تیگو۵ از سوی مدیران‌خودرو در ۴ تیپ و مجهز به دو نوع گیربکس ۵ سرعته دستی یا اتوماتیکCVT به بازار ایران عرضه خواهد شد. مدل مجهز به گیربکس دستی تنها یک تیپ‌ دارد و مدل اتوماتیک در سه تیپ Comfortable ، Luxury و Excellent به بازار عرضه خواهد شد. وزن این خودرو در مدل مجهز به گیربکس دستی ۱۴۹۵ کیلوگرم است و در مدل CVT به ۱۵۳۷ کیلوگرم می‌رسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.