رد ایده توربوشارژ کردن مدل سوبارو کوپه BRZ

رد ایده توربوشارژ کردن مدل سوبارو کوپه BRZ

به رغم اشتیاق مقامات اجرایی و مشتریان، تویوتا (شریک تجاری سوبارو) سال گذشته ساخت یک سایون FR-S کروکی یا توربوشارژ را رد کرد. این در حالیست که سوبارو احتمال استفاده از یک روش کمی متفاوت در دستیابی به توان موتوری بالاتر در این خودرو را رد نکرده است.

این شرکت به دلیل فروش ضعیف دلیلی برای هزینه کردن روی هر پروژه ای را نمی بیند. این در حالیست که تیم تقویت خودروهای سوبارو(STI) چندان نسبت به پتانسیل فروش یک BRZ قدرتمندتر بدبین نیست.

رد ایده توربوشارژ کردن مدل سوبارو کوپه BRZ

گفته میشود این شرکت به دلایل دیگری همچون مشکلات نصب و مشکلات احتمالی در تست تصادف نصب یک موتور توربوشارژ روی این خودرو را غیرعملی می داند. یوشیو هیراکاوا رئیس تیم STI سوبارو وعده داد که این گروه هر سال دو مدل جدید عرضه کند و BRZ در لیست عرضه قرار دارد.

وی افزود: مهندسان این شرکت در حال کار روی یک فن آوری پیشرفته برای یک BRZ تقویت شده هستند و یک کمپرسور الکتریکی یکی از گزینه ای برای غلبه بر چالشهای ناشی از توربوشارژرهای سنتی است. وی گفت: این یک مسئله حساس است ولی برای مدل STI تحت مطالعه قرار دارد.

BRZ تقویت شده بعید است تا زمانیکه پلتفرم ۸۶ تویوتا وارد نسل بعدی شود(امری که احتمالا در سال ۲۰۱۸ رخ خواهد داد) وارد بازار گردد. تویوتا شریک تجاری سوبارو است و ۱۶ درصد سهام آن را در اختیار دارد.

امکانات سوبارو مدل BRZبررسی خودروی سوبارو مدل BRZبررسی سوبارو مدل BRZبررسی فنی سوبارو مدل BRZبررسی مدل کوپه BRZ سوباروبررسی موتور سوبارو مدل BRZخودروی سوبارو مدل BRZرد ایده توربوشارژ کردن مدل کوپه BRZ سوبارورونمایی از سوبارو مدل BRZسوباروسوبارو مدل BRZطراحی سوبارو مدل BRZمدل کوپه BRZ سوبارومشخصات خودروی سوبارو مدل BRZمشخصات سوبارو مدل BRZمشخصات فنی سوبارو مدل BRZمشخصات مدل کوپه BRZ سوبارومعرفی سوبارو مدل BRZمعرفی مدل کوپه BRZ سوباروموتور سوبارو مدل BRZ
نظرات (0)
ارسال نظر