رد ایده توربوشارژ کردن مدل سوبارو کوپه BRZ

رد ایده توربوشارژ کردن مدل سوبارو کوپه BRZ

به رغم اشتیاق مقامات اجرایی و مشتریان، تویوتا (شریک تجاری سوبارو) سال گذشته ساخت یک سایون FR-S کروکی یا توربوشارژ را رد کرد. این در حالیست که سوبارو احتمال استفاده از یک روش کمی متفاوت در دستیابی به توان موتوری بالاتر در این خودرو را رد نکرده است.

این شرکت به دلیل فروش ضعیف دلیلی برای هزینه کردن روی هر پروژه ای را نمی بیند. این در حالیست که تیم تقویت خودروهای سوبارو(STI) چندان نسبت به پتانسیل فروش یک BRZ قدرتمندتر بدبین نیست.

2014 Subaru BRZ Front Rear 300x148 - رد ایده توربوشارژ کردن مدل سوبارو کوپه BRZ
رد ایده توربوشارژ کردن مدل سوبارو کوپه BRZ

گفته میشود این شرکت به دلایل دیگری همچون مشکلات نصب و مشکلات احتمالی در تست تصادف نصب یک موتور توربوشارژ روی این خودرو را غیرعملی می داند. یوشیو هیراکاوا رئیس تیم STI سوبارو وعده داد که این گروه هر سال دو مدل جدید عرضه کند و BRZ در لیست عرضه قرار دارد.

وی افزود: مهندسان این شرکت در حال کار روی یک فن آوری پیشرفته برای یک BRZ تقویت شده هستند و یک کمپرسور الکتریکی یکی از گزینه ای برای غلبه بر چالشهای ناشی از توربوشارژرهای سنتی است. وی گفت: این یک مسئله حساس است ولی برای مدل STI تحت مطالعه قرار دارد.

BRZ تقویت شده بعید است تا زمانیکه پلتفرم ۸۶ تویوتا وارد نسل بعدی شود(امری که احتمالا در سال ۲۰۱۸ رخ خواهد داد) وارد بازار گردد. تویوتا شریک تجاری سوبارو است و ۱۶ درصد سهام آن را در اختیار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.