فروش اینترنتی محصولات نگین خودرو تا دوشنبه ۱۸ آبان

فروش اینترنتی محصولات نگین خودرو تا دوشنبه ۱۸ آبان

شکوهی مدیربازاریابینماینده رسمی RENAULT فرانسه در ایران اعلام کرد: شرایط ویژه خرید آنلاین که در راستای طرح تکریم مشتریان از ابتدای آبانماه سال جاری آغاز شده بود دو­شنبه ۱۸ آبانماه به پایان خواهد رسید. استفاده از مزایای فروش اینترنتی، کاهش قابل توجه فرآیندهای زمانبر فروش و افزایش سرعت در خرید و همچنین دسترسی آسان متقاضیان به سیر مراحل خرید محصولات این برند اصیل و اروپایی است که ۱ درصد تخفیف ویژه خرید اینترنتی نیز از جمله مزایای خاص این سامانه می­باشد که از ابتدای آبان ماه ۱۳۹۴ مورد بهره برداری قرار گرفته است.

فروش اینترنتی محصولات نگین خودرو تا دوشنبه ۱۸ آبان

شکوهی افزود: در این نوع فروش، جهت افزایش اطمینان خاطر خریداران پیش بینی شده است تا بلافاصله بعد از ثبت قرار داد در سامانه اینترنتی شرکت، کارشناسان فروش با متقاضیان تماس بگیرند و فرایند نهایی خرید را تکمیل کنند.

همچنین نزدیک ترین شعبه و یا نمایندگی نگین خودرو به محل سکونت متقاضی نیز مسوول پاسخگویی و انجام فرایند تحویل خودرو و مدارک به مشتریان خواهد بود.

فروش اینترنتی محصولات نگین خودرو تا دوشنبه ۱۸ آبان

در طرح خرید اینترنتی، سفران در ۲ تیپ، فلوئنس در ۳ تیپ، اسکالا در ۴ تیپ، سیمبل در ۲ تیپ، داستر در ۳ تیپ و کولئوس محصولاتی هستند که به صورت اینترنتی و با تخفیف ویژه، امکان خرید اینترنتی آنها برای متقاضیان فراهم شده است.

به گفته وی خریداران می‌توانند همه روزه با مراجعه به سایت رسمی شرکت نگین خودرو – صفحه فروش اینترنتی به آدرس www.neginkhodro.com  نسبت به خرید خودرو به صورت اینترنتی اقدام کنند.

بررسی محصولات نگین خودروفروش اینترنتی محصولات نگین خودروفروش اینترنتی محصولات نگین خودرو تا دوشنبه ۱۸ آبانفروش اینترنتی نگین خودروفروش محصولات نگین خودروفروش ویژه محصولات نگین خودروقیمت جدید محصولات نگین خودروقیمت محصولات نگین خودرومحصولات نگین خودرونگین خودرو
نظرات (0)
ارسال نظر