لطفا از استاندار مقتدایی حمایت کنید .

[poll id=”2″]

همه چیز از یکم شهریور مصادف با روز دولت آغاز شد که جناب مقتدایی استاندار خوزستان خبر آزاد شدن تردد خودروهای پلاک اروند در کل خوزستان رو اعلام کرد و اظهار کرد دولت قصد داشت در این هفته یک هدیه ارزشمند به کل مردم استان  اهدا کند که در این راستا از امروز تردد خودروهای پلاک اروند در کل شهرهای استان آزاد اعلام شد.

بعد از مصوبه معاون اول رییس جمهور جناب نوبخت در مورد ممنوعیت خودروهای با موتور بالای ۲۵۰۰ سی سی و سر درگمی که برای تردد خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی در منطقه آزاد ایجاد شد حال نوبت به وزیر صنعت و معدن رسیده تا در برنامه پر بیننده پایش در شبکه اول سیما از ممنوعیت تردد خودروهای پلاک اروند در کل خوزستان خبر دهد و حد مجاز را تا مرکز استان اعلام نماید .

در پی صحبتهای آقای نعمت زاده وزیر صنعت و معدن واکنش هایی از مسولان خوزستان به همراه داشت که میتوان به پاسخ سید شریف حسینی نماینده خوزستان اشاره کرد : 

آقای وزیر صنعت بهتر است به وظایف خودش برسد و دخالت نکند!

بد نیست در این میان به وظایف کلی استاندار در قانون نگاهی بیاندازیم :

شرح وظایف استانداران (مصوب شورایعالی اداری۱۳۷۷)

ماده۱: استانداران در قلمرو مأموریت خویش بعنوان نماینده عالی دولت ،مسئولیت اجرای سیاستهای عمومی کشور در ارتباط با وزارتخانه ها، مؤسسات و شرکتهای دولتی و سایر دستگاههایی که بنحوی از بودجه عمومی دولت استفاده می نمایند. نهادهای انقلاب اسلامی ، نیروهای انتظامی ، شوراهای اسلامی شهر و شهرداریها و مؤسسات عمومی غیر دولتی را عهده دار خواهند بود.

با توجه به اینکه  خبر آزادی تردد خودروهای پلاک اروند توسط استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در منطقه اعلام شده است و هم استانی های عزیز بعد از انتشار این خبر اقدام به خرید خودروهای پلاک اروند نموده اند 

سوال ما از وزیر صنعت و معدن این است :

  • با توجه به گفته شما که استانداری مصوبه ای مبنی بر تردد خودوهای پلاک اروند در کل استان صادر کرد که این مصوبه بدون هماهنگی صادر شد . آیا شما به عنوان وزیر مسئول ، نباید فردای آن روز خبر ممنوعیت رو اعلام میکردید ؟
  • تکلیف شهروندانی که خودروهای پلاک اروند رو خریداری کرده اند چیست ؟

 همراهی مردم با مسئولان کمک شایانی در حل این موضوع خواهد داشت امیدواریم با پیگیری استاندار و مسئولان خوزستان این مسئله به بهترین نحو ممکن حل شود .

[box type=”note” ]لطفا نظرات و دیدگاه های خود با مسولان را در بخش نظرات درج کنید و مطلب رو با دیگران به اشتراک بگذارید.
لینک کوتاه برای ارسال به دوستان https://arvandplak.ir/?p=3912[/box]

 

[box type=”warning” ]این وب سایت بدون فیلتر کردن نظرات شما اقدام به انتشار نظرات مینماید لطفا در ارسال نظرات دقت نموده و از الفاظ رکیک استفاده نکنید [/box]

اخبار اهوازاخبار خوزستاناخبار منطقه ازاد ارونداخرین اخبار منطقه ازاد ارونداستاندار خوزستانمقتدایی استاندار خوزستان
نظرات (527)
ارسال نظر
  • محتوایی

    حق با آقای مقتدایی عزیزه. خواهشا شهرستانهای دیگه هم سر و صدا نکنن اعصاب نداریم هوا هم گرمه جنگ هم داشتیم شهید هم دادیم. شما هم با همون پرایداتون برید تو هوای خنک شهراتون حال کنید. ما همین یه دلخوشی رو داریم که حداقل با این وضع زندگی یک ماشین استاندارد سوار شیم

  • مصطفي

    این همه می گویند خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرده است ولی یکی از محرومترین استانهاست و آبش را می برند و نفتش ر امی برند و حالا تنها دلخوشی مردم استان را می خواهند بگیرند .مطمئن هستم این وزیر پولدار از محرومیت چیزی نمی داند و حاضر است برای حفظ منافع مافیای قدرت و ثروت این حلبی سازهای جانی همه کار بکند.
    ما مردم خوزستان این کار وزیر را محکوم می کنیم و آن را ظلم می دانیم.

  • فواد

    حداقل رای دهندگان باید به اندازه ماشینهای پلاک اروند باشه دوستان به همه اطلاع رسانی کنیم تا رای ها از ۲۰ هزارتا بیشتر بشه
    دمتون گرم

  • حاج سید

    سلام به مولا قسم اگه هرکی اون نه رو بزنه به اسلام و خون شهدا خیانت کرده همه باید بله رو بزنید جهت حمایت و تردد ازادانه در کل استان دست متحد رو همه بالا ببریم و حمایت قاطع از مواظع خودمان تا به اجرایی رسیدن هدف هایمان همگی با هم یا علی ابی طالب(ع)

  • اهوازي

    سلام و درود بر استاندار شجاع ما آقای مقتدایی.

  • اهوازي

    به وزیر صنعت از طرف یک خوزستانی

    آیا از اینهمه کشتاری که در جاده های کشور در اثر استفاده مردم عزیزمان از خودروهای بی کیفیت ساخت شما اتفاق می افتد اطلاع ندارید؟

    پس چرا سنگ این خودرو سازان جنایتکار را به سینه میزنید ؟ شرم کنید و مردم زجر کشیده استان خوزستان را به حال خود رها کنید.

  • بامداد

    مگه مردم مسخره مسئولینند که هر روز یه حرف می زنند استاندار حرف اول رو تو هر استان می زنه و مطمئنا با هماهنگی این خبر را اعلام نمودند یعنی خوزستانی ها همه جوره باید چوب ندونم کاری اقایون به اصطلاح مسئول رو بخورند مردم سرمایه گذاری کردند مگه شوخیه مردم خوزستان یه تکونی به خودتون بدید دیگه ای بابا

  • احسان متخصص

    انشاا… حوزه تردد،عوارض و محدودیت حجم موتور حل می شود،البته به برکت همت نمایندگان محترم.نعمت زاده هم میره به ….

  • صادق

    اقای وزیر شکر اضافی خوردن

  • نوری

    سلام-خداقوت به همشهریان باغیرت باباخون خودتون کثیف نکنین ازاین حرفا چندین بارگفته اند آیا تاثیریداشت روی شرایط تازه به نظرمن بهترم شد- کارخداروچه دیدی شاید بااین حرف وزیر …. مرخصی ها بیشتروچندمرحله ای شد. خداباماست-یه دستی توفلکه چمران کیانپارس بکش حالوش ببربلانسبت …پارس میکنه… دمتون گرم خیلی عزیزید.

  • رضا

    مقصر اصلی آقای ریاست محترم جمهور محترمه که هر وزیر پبر دوران رفسجانی را آورده و مجلس هم رای اعتماد داده خود آقای نعمت زاده سهام دار ایران خودرو ه پس باید این حرف ها را بزنه مگه گنگ شده بود که فردای همان روز که استاندار محترم ایران اجازه تردد را داد اعلام کرد می گفت نخریدکه تردد در ا ستان ممنوعه پس نمایندگان محترم باید استیضاحش کنن این کهنه سرمایه دار را

  • عارف

    نگران چی هستید اون وزیر معلوم شد از خوزستانیها بدش میاد و شاید از دزدان قافله آب کارون و گاز و نفت و …. باشه
    من پولشو ندارم هر وقت خریدم میرم باش اصفهان نزدیک سی و سه پل میاستم و بوق ماشین به مناسبت خرید ماشین خارجی خوزستانیها نگه میدارم

  • PEDRAM

    ****کردن بخوان جلو مردم خوزستان وایسن این کمترین حقیه که ما داریم

  • حمید

    از سایت اروند درخواست دارم اگه راهی میدونه که بشه صدامون به استاندار خوبمون برای حمایت ازش برسه اعلام کنه…

  • مهران

    بی شرفا براچی نه میزنین اون ۱۸ نفرو میگم
    اگه کار بیخ پیدا کرد باید بریم راهپیمایی کنیم …به هیکلشون
    عوضی ها

  • rohola

    ۱۴ تا مخالف رای دادن کیا بودن ؟ کارمندان ایران خودرو و سایپا خخخخخ

    • فواد

      عددی نیستند
      بی خیال

      • نيما

        باید ١٠٠٪ موافق باشن
        متاسفم واسه اون کسایی که خوزستانی هستند و مخالفن

  • مسعود

    امیدوارم درآینده نزدیک آقای مقتدایی در سمت وزارت باشند تا با فراغ بال بیشتربه خدمت صادقانه خود ادامه دهند .با تشکر

  • اشراقی

    آقا با خیال راحت برید بخرید من که ده روز پیش خریدم یک سر سوزن هم پشیمون نیستم همین که از ایران خودرو راحت شدم اعصابم راحته.
    مگر بچه شدین , جمع کردن و برگردوندن این ماشینها دیگه حالا کاملا” غیر ممکنه
    همه این استرسها مال افرادیه که هنوز نخریدن اینو باور کنید.

  • محمد

    همه با هم از استاندار عزیز حمایت می کنیم اما بهتره مسولین استان گل به خودی نزنن و قضیه روزی ۲۰۰۰ تومن رو حل کنن تا همونطور که اعلام شده این هدیه دولت در دهن مردم شیرینیش به تلخی تبدیل نشه

  • ابراهیم محمدی

    آقای مقتدایی استاندار محترم و شجاع

    شما پشتوانه این مردم شجاع را دارید و از شما تمام قـــــد حمایت می کنیم.

  • بهبهان

    ما از استاندار اقای مقتدایی حمایت میکنیم

  • صادق

    منم اگه تو ایرانخودرو سهامدار عمده بودم همین غلط هارو میکردم

    • mohsen r

      دقیقا منم همینطور

  • رضا

    خوز نیوز : معاون عمرانی استاندار خوزستان:
    تردد خودروهای اروند در سطح استان مجاز خواهد ماند
    استان ما از نعمات و امکانات زیادی برخوردار است و بهره‌اش در زمینه های مختلفی چون آب، گاز، نفت، کشاورزی و تالاب ها به کل کشور رسیده است / به دنبال رفع مشکلات خدمات پس از فروش این خودروها هستیم
    خوزنیوز: معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: امکانات موجود در زمینه تردد خودروهای منطقه آزاد در استان حفظ خواهد شد.
    احمد سیاحی در حاشیه جلسه شورای ترافیک در استانداری خوزستان به خبرنگار خوزنیوز گفت: با توجه به شرایط استان خوزستان، وجود ماشین آلات صنعتی و امکانات موجود و هم چنین به منظور رضایتمندی مردم خوزستان، باید از ظرفیت های موجود استفاده کنیم. یکی از این ظرفیت ها منطقه آزاد اروند است.
    وی افزود: از زمان مطرح شدن مجوز تردد خودروهای اروند در محدوده ۱۲۰ کیلومتری منطقه آزاد و سپس در کل استان توسط استاندار، مردم به نوعی راضی به استفاده از این امکانات هستند. استان ما از نعمات و امکانات زیادی برخوردار است و بهره‌اش در زمینه های مختلفی چون آب، گاز، نفت، کشاورزی و تالاب ها به کل کشور رسیده است.
    معاون عمرانی استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در حال رایزنی با مسئولان کشور هستیم تا اگر مجوزی هم نیاز باشد آن را از دولت دریافت کنیم. از سوی دیگر تاکنون جلوی تردد خودرویی هم در استان گرفته نشده است و اگر کسی چنین موردی سراغ دارد می تواند بگوید چنین مجوزی لغو شده، در حالی که به هیچ وجه چنین چیزی وجود نداشته است.
    سیاحی عنوان کرد: اگر ابهامی برای دولت در زمینه تردد خودروها در سطح استان وجود داشته باشد به دنبال رفع این ابهام هستیم و با توجه به توجیهات استاندار خوزستان، رضایتمندی مردم و اهمیت رضایتمندی مردم برای دولت شک نکنید که امکانات موجود حفظ خواهد شد و ابهامی هم اگر باشد برطرف می شود.
    وی اضافه کرد: در حال حاضر جمعیت خرمشهر و آبادان روی هم رفته به بیش از ۳۷۰ هزار نفر می رسد و میزان خودروهای وارد شده هنوز درصد بسیار بسیار ناچیزی از این عدد را تشکیل می دهند.
    سیاحی در رابطه با بیمه خودروهای منطقه آزاد اروند یادآور شد: هم اکنون بحث بیمه این خودروها حل شده و فردی که ماشین را می خرد دیگر نگرانی اولیه ای مبنی بر این که بیمه آن باید با پلاک اروند باشد یا پلاک ملی را ندارد، زیرا قیمت خودرو مشخص است.
    وی درباره خدمات پس از فروش خودروهای اروند نیز گفت: برنامه این بود که چه منطقه آزاد اروند و چه سازمان همیاری شهرداری خوزستان که فروش خودروهای اروند را برعهده دارد، خودروهایی وارد شود که خدمات پس از فروش آن ها مهیا باشد و به دنبال رفع مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد هستیم.
    صحبت های معاون استاندار خوزستان در حالی است که دوشب پیش نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در برنامه پایش که از شبکه یک سیما پخش می شود گفته بود تردد خودروهای اروند تنها تا مرکز استان مجاز خواهد بود.
    http://www.khouznews.ir/fa/mobile/71192

  • ساسان

    حداقل کاری بود که میتوتنستن واسه خوزستان انجام بدین هفتاد در صد درامد کشور از خوزستان …تنها منطقه ازادی هم که واسه کشور سود داشته همین اروند تنها جایی که صاذرات ترانزیت به خارج کشور انجام میشه..بقیه مناطق ازاد سود که هیچ همش ضرر هستند.محل ورود کالای قاچاقند..قشم و چابهار که فقط محل ورود انواع اقسام کالای قاچاق .منطقه ازاد ماکو . ارس . انزلی ..تنها چیزی که نیستن منطقه ازاد وفقط دارن از امتیاز خودروها استفاده میکنن و عملا تعطیلا..

  • کارون

    همه باهم باید پای منافع خوزستان ایستادگی کنیم.
    مردم استان حق دارند که از منافع منطقه ازاد اروند برخوردار شوند و هیچکسی حق محروم کردن مردم را ندارد. اگر امروز بی تفاوت باشیم قطعا فردا پشیمان خواهیم بود.
    از همه دوستان تقاضا دارم که از مواضع استاندار شجا عمان حمایت کنند و هر فرد سهم خود را در ابادانی استا نمان به خوبی ایفا نماید.
    راستی امیدوارم که این مسائل باعث نشوند که مسئله اول خوزستان یعنی ((طرحهای انتقا ل اب از سرشاخه های کارون و دز)) در حاشیه قرار بگیرد و خدای ناکرده غفلت ما سبب اسیب به کارون عزیزمان شود.

  • مجید

    با سلام خدمت هم استانی های عزیز
    هم باهم باید از استاندار حمایت کنیم و از این تصمیم کوتاه نیایم و از نماینده هامون در مجلس بخوایم که خیلی جدی با وزیر برخورد داشته باشن تا این امتیاز رو از دست ندیم .

  • حمید

    بابا چرا الکی جو میدی ال میکنیم بل میکنیم .مگه چندتا ماشین وارد شده کلا ۴۲۰۰ تا که ۳۰۰ تاش توی خود منطقه است‌بقیه اش توی اهواز و ماهشهر تکو توک پخشا توشهرای دیگه به اهواز و ماهشهر که کار ندارن ازاد که ..یه مشت بچه پول دارن دیگه جیزیشون نمیشه که…حالا کسانی که انقدر حرص و جوش میزنن هیچ کدوم ماشین ندارنا…شوما اگه کننده بودید که در امد تیلیاردی خوزستان توی تهران خرج نمیشد کارونم خشک نمیشد.

  • ناشناس

    همه با هم در مقابل بد خواهان می ایستیم
    به امید سربلندی خوزستان

  • نيما

    این ٨ نفر هم که تا الان مخالفن شرط میبندم که خوزستانی نیستن

    • رضا

      نه دوست من متاسفانه آبادانین .. همونهایی که من و شما ۵ شنبه و جمعه میریم توی بازاراشون پولامون رو خرج میکنیم…..حیف…!!

      • زنده باد کارون...

        ما با ید با هم متحد با شیم و اجازه ندهیم که هیچ مسئله ای اتحاد ما را تضعیف کند.
        من اهوازیم و عاشق ابادان و خرمشهر
        من اهوازیم و عاشق دزفول و شوشتر
        من اهوازیم و عاشق ایذه و مسجد سلیمان و بهبهان
        من اهوازیم و عا شق ماهشهر و هندیجان و شادگان
        من اهوازیم و عاشق کارونم…
        پلاک اروند حق مسلم همه مردم خوزستان است.

        • صفا

          درود بر اینهمه انر‍‍ژی مثبت.

        • یه‌‌دلسوز ملت

          اندیمشک (دروازه ی طلایی استان)رویادت رفت

          • محمود

            با سلام.
            من به عنوان یک اندیمشکی از استاندار عزیز و پرتوان و مردمی خوزستان حمایت میکنم

  • نيما

    لطفا همه پخش کنن

  • نويد

    لطفا هرکسی که این سایت رو مشناسه به همه از طریق smsاطلاع رسانی کنه تا تکلیف مردم روشن بشه
    آخه یعنی چی که هر مقام غیر مسئول هر دفعه میاد یه حرفی میزنه

  • عرشیا آبادانی

    درود بر شرف و غیرت جنوبی استاندارمان دکتر مقتدایی.
    ما مردم ستم کشیده خوزستان تمام و کمال از استاندارمان حمایت کرده و خواهیم کرد.
    آقای نعمت زاده شما سابقه خوبی در زمینه صنعت پتروشیمی دارید.
    لطفا خرابش نکنید

  • نیما

    لطفا همه ادرس این قسمت سایت رو توی هر شبکه ی اجتماعی که عضو هستین بذارین
    که بقیه هم از این رای گیری با خبر بشن
    اخه خیلی از هم استانی ها از سایت اروند پلاک بی خبر هستند

  • رضا

    آبادان – ایرنا – معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به ترخیص ۱۹۶ دستگاه خودرو در شش ماه نخست پارسال گفت: چهار هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو در شش ماه نخست سال جاری در منطقه آزاد اروند ترخیص شده است.

  • شهروند

    ما خوزستانی ها با تمام وجود از استاندار حمایت میکنیم مطمئن باشید اگر رسما اعلام کنن فقط کافیه تمام کسانی که خودرو پلاک اروند دارند جلوی استانداری تجمع کنن اونوقت مشخص میشه کی ضرر میکنه
    نماینده های محترم مجلس هم اگر دنبال رای میگردن بهتره تا دیر نشده موضع خود را مشخص کرده و اقای نعمت زاده رو به مجلس بکشونن

  • رضا

    چرا اینقدر با اعصاب مردم بازی میکنن تکلیف ما چی میشه که رفتیم همه سرمایه مون رو دادیم ماشین اروندی خریدیم چیه ؟
    اگه تردد ماشین ها ممنوع بشه اول ماشینامون رو میاریم جلو استانداری تا استاندار یا پلاک ملی شون کنه یا پولشو بمون بده ! دوم نمایندگی های سایپا و ایران خودرو رو رو سرشون خراب میکنیم .
    از مسئولین استانی و نمایندگان میخوایم با هم متحد باشن و نگذارند این حداقل امتیازی که با زحمت استاندار برای مردم مظلوم خوزستان گرفته شده از بین بره.

  • رضا

    آقا من میگم اگر جرات دارن رسما اعلام کنن ممنوعه ،تا آن موقع رسما عکس العمل مردم را ببینن ،اول از همه تمام نمایندگیهای خودرو داخلی رو سرشون خراب میکنن بعد نوبت منطقه آزاد میرسه که با سکوت فتنه انگیزش داره فقط پول پارو میکنه!!

  • دژپل

    خدا میدونه. اینایی که مخالف تردد ماشینهایی اروند تویه کل خوزستانن. چقد دارند رشوه از ایران خودرو میگیرن

  • خوزستاني

    اقای مقتدایی روی حرفت بمون … مردم خوزستان حمایتت میکنن-خوزستان بارها دین خود را به نظام ثابت کرده و این کمترین کاری است که برای مردم خوزستان انجام میدهند.

  • #@بادبان

    دولت خواست از دستگاههای کارت خوان کارمزد بگیره،تمام اصناف گفتن ما کارمزد نمیدیم همه ی اصناف با هم متحد شدن گفتن تمام دستگاهای کارت خوان تحویل میدیم،دولت وقتی فهمید اوضاع خرابه حریف اینا نمیشه گفت غعلا کارمزد منتفی،دوستان من باهم متحد باشین دولت اول حرفی میزنه مثله این نعمت زاده میخاد شمارو از خرید خودروی با کیفیت محروم کنه لطفا از خود دفاع کنید ایستادگی کنید