شاسی بلند جدید ولوو اس 90 بزودی …

S90 بر اساس و پایه شاسی بلند جدید ولوو یعنی XC90 معماری و طراحی شده است. در واقع می‌توان گفت که بیشتر ویژگی‌های آن در این محصول نیز استفاده شده است. داخل کابین این خودرو از همان سیستم SUV استفاده شده و با بهره گیری از یک مانیتور بزرگ که همانند یک تبلت است، ظاهر داشبورد و کنسول را به زیبایی رسم کرده است.

گریل چشمگیر و چراغ‌های T شکل جلو باعث می‌شود اس ۹۰ ظاهری شیک‌تر و لوکس‌تر داشته باشد. این سدان که تولدی دوباره داشته است، قرار است با رقبایی همچون ایکس‌اف جگوار (Jaguar XF)، سری ۵ بی‌ام‌و (BMW 5 Series)، کلس ای مرسدس بنز (Mercedes-Benz E-Class) و ای ۶ آئودی (Audi A6) به رقابت بپردازد.

از جمله اطلاعات دیگری که در مورد سبک این اتومبیل به دست آمده، می‌توان به ستون‌های باریک‌تر، چراغ‌های C شکل عقب و طراحی منحصربه‌فرد چرخ‌ها اشاره کرد. شرکت ولوو کاملاً آشکارا نشان داده که قصد دارد مستقیماً با شرکت‌های خودروسازی برتر آلمان، بریتانیا و ژاپن به رقابت بپردازد.
مدل ۲۰۱۶ شاسی‌بلند ایکس‌سی ۹۰ (XC 90) این شرکت، شروع خوبی داشته و تقاضا برای این اتومبیل فراتر از تعدادی بوده که در تولید اولیه برنامه‌ریزی شده بود. سبک ایکس‌سی ۹۰، فناوری داخل کابین و موتورهای نوآورانه‌اش باعث شده قیمت بالایی داشته باشد. مطمئناً شرکت ولوو چنین بهبودهایی را در سدان اس ۹۰ جدید نیز به کار خواهد گرفت.
موتورهایی که برای این سدان در نظر گرفته شده‌اند، یک مدل توربو شارژ و یک مدل سوپر شارژ ۴ سیلندری است. همچنین یک رانشگر هیبریدی نیز برای این سدان ارائه خواهد شد. توان این موتورها به ترتیب با موتورهای V6 و V8 برابر است.

مدل‌های دایکست اتومبیل‌های دیگری نیز قبلاً قبل از رونمایی رسمی منتشر شده بودند، اتومبیل‌هایی مانند دیسکاوری لندروور (Land Rover Discovery) و وایپر داج (Dodge Viper).
S90XC90اس 90خودروی ولوو 3.شاسی بلندشاسی بلند جدید ولووشاسی بلند ولووولووولوو اس 90ولوو ایکس سی 90ولوو جدید
نظرات (1)
ارسال نظر
  • علي

    سلام
    من جانباز ٧٠درصد هستم میخوام یه ماشین وارد کنم نمیدونم از کجا شروع کنم و از همه مهمتر میزان معافیت گمرکی برام چقدر هستش