شاسی بلند جدید ولوو اس 90 بزودی …

S90 بر اساس و پایه شاسی بلند جدید ولوو یعنی XC90 معماری و طراحی شده است. در واقع می‌توان گفت که بیشتر ویژگی‌های آن در این محصول نیز استفاده شده است. داخل کابین این خودرو از همان سیستم SUV استفاده شده و با بهره گیری از یک مانیتور بزرگ که همانند یک تبلت است، ظاهر داشبورد و کنسول را به زیبایی رسم کرده است.

ولوو S90 - شاسی بلند جدید  ولوو  اس 90 بزودی ...

گریل چشمگیر و چراغ‌های T شکل جلو باعث می‌شود اس ۹۰ ظاهری شیک‌تر و لوکس‌تر داشته باشد. این سدان که تولدی دوباره داشته است، قرار است با رقبایی همچون ایکس‌اف جگوار (Jaguar XF)، سری ۵ بی‌ام‌و (BMW 5 Series)، کلس ای مرسدس بنز (Mercedes-Benz E-Class) و ای ۶ آئودی (Audi A6) به رقابت بپردازد.
volvo s90 03 - شاسی بلند جدید  ولوو  اس 90 بزودی ...
از جمله اطلاعات دیگری که در مورد سبک این اتومبیل به دست آمده، می‌توان به ستون‌های باریک‌تر، چراغ‌های C شکل عقب و طراحی منحصربه‌فرد چرخ‌ها اشاره کرد. شرکت ولوو کاملاً آشکارا نشان داده که قصد دارد مستقیماً با شرکت‌های خودروسازی برتر آلمان، بریتانیا و ژاپن به رقابت بپردازد.
volvo s90 10 - شاسی بلند جدید  ولوو  اس 90 بزودی ...
مدل ۲۰۱۶ شاسی‌بلند ایکس‌سی ۹۰ (XC 90) این شرکت، شروع خوبی داشته و تقاضا برای این اتومبیل فراتر از تعدادی بوده که در تولید اولیه برنامه‌ریزی شده بود. سبک ایکس‌سی ۹۰، فناوری داخل کابین و موتورهای نوآورانه‌اش باعث شده قیمت بالایی داشته باشد. مطمئناً شرکت ولوو چنین بهبودهایی را در سدان اس ۹۰ جدید نیز به کار خواهد گرفت.
volvo s90 04 - شاسی بلند جدید  ولوو  اس 90 بزودی ...
موتورهایی که برای این سدان در نظر گرفته شده‌اند، یک مدل توربو شارژ و یک مدل سوپر شارژ ۴ سیلندری است. همچنین یک رانشگر هیبریدی نیز برای این سدان ارائه خواهد شد. توان این موتورها به ترتیب با موتورهای V6 و V8 برابر است.
volvo s90 07 - شاسی بلند جدید  ولوو  اس 90 بزودی ...
مدل‌های دایکست اتومبیل‌های دیگری نیز قبلاً قبل از رونمایی رسمی منتشر شده بودند، اتومبیل‌هایی مانند دیسکاوری لندروور (Land Rover Discovery) و وایپر داج (Dodge Viper).
volvo s90 05 - شاسی بلند جدید  ولوو  اس 90 بزودی ...
1 نظر
  1. علي می گوید

    سلام
    من جانباز ٧٠درصد هستم میخوام یه ماشین وارد کنم نمیدونم از کجا شروع کنم و از همه مهمتر میزان معافیت گمرکی برام چقدر هستش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.