200 دستگاه تاکسی پلاک اروند تا پایان 1394

محمدرضا معتمدی در نشست خبری که امروز(۱۴ دی ماه) در منطقه آزاد اروند برگزار شد، اظهار کرد: تا پایان سال جاری، ۲۰۰ دستگاه تاکسی پلاک اروند به ناوگان تاکسیرانی آبادان و خرمشهر افزوده خواهد شد.

وی افزود: توسعه ناوگان حمل و نقل از اهمیت بسیار بالایی برای منطقه آزاد اروند برخوردار است و حمل و نقل درون شهری یکی از بخش‌های این توسعه است، زیرا با توجه به سفرهای پی در پی اتباع خارجی و ویژه بودن منطقه از لحاظ توریستی و به منظور تامین رفاه و آسایش مردم، باید حداقل‌های رفاهی و اجتماعی در منطقه نهادینه شود.

معتمدی ادامه داد: در این راستا با چندین شرکت خصوصی واردکننده خودرو مذاکره و پیشنهادهای مختلفی بررسی شده و با توجه به شرایط آب و هوایی، اقلیمی و منطقه‌ای و همچنین با توجه به نظر خود تاکسی‌رانان، خودرو مورد نظر جهت واگذاری انتخاب شده است. در این بررسی یک مدل از شرکت خودرو ساز هیوندای انتخاب شده است.

وی گفت: در برنامه اولیه منطقه آزاد اروند جهت نوسازی ناوگان سازمان‌های تاکسیرانی آبادان و خرمشهر، حدود ۲ هزار دستگاه تاکسی و تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد از محل اعتبار بانک‌ها برای تاکسی‌رانان در نظر گرفته شده است.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد روند قیمت تمام‌شده هر دستگاه خودرو را در حدود ۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: بنا بر تفاهم‌نامه بین منطقه آزاد اروند و سازمان‌های تاکسیرانی آبادان و خرمشهر، متقاضیان دریافت خودرو پلاک اروند از سوی تاکسیرانی‌ها به ما معرفی می‌شود تا اقدامات لازم جهت خرید و تحویل خودروها به متقاضیان صورت پذیرد. در این مرحله، تا ۱۰ روز آینده منتظر آمار این سازمان‌ها هستیم.

معتمدی اظهار کرد: محدودیت تاکسی‌هایی که تا سال ۸۵ خریداری شده بودند، برداشته شده و تمام تاکسی‌داران می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند و هر چند بخش خصوصی آماده سرمایه‌گذاری در این پروژه است ولی اولویت با تاکسی‌های درون‌شهری و سازمان‌های تاکسیرانی است.

وی گفت: شرایط برای تاکسی‌داران به گونه‌ای فراهم شده که خرید تاکسی پلاک اروند با حداقل هزینه برای تاکسی‌دار تمام شود. تمامی خودروها دارای ۵ سال گارانتی شرکت هستند و شرکت واردکننده موظف است سرویس‌های لازم پس از فروش را به استفاده‌کننده بدهد.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد روند عنوان کرد: برای ارائه سرویس بهتر و ارائه امکانات توسط سازمان‌های تاکسیرانی، آموزش و نظارت توسط منطقه آزاد اروند در خصوص استفاده از تاکسی‌های پلاک اروند انجام خواهد شد.

منبع ایسنا

اوگان حمل و نقلتاکسی اروندتاکسی اروندیتاکسی پلاک اروندتاکسی منطقه آزاد اروندخرید خودروهای اروندیخودروهای اروندیخودروهای پلاک اروندیخودروی اروندیسایت خودروهای اروندیشرایط خودروهای اروندیعکس خودروهای اروندیفروش خودروهای اروندیقیمت خودروهای اروندیمحمدرضا معتمدیمنطقه آزاد اروندناوگان تاکسیرانی آبادانناوگان تاکسیرانی خرمشهرنرخ خودروهای اروندی
نظرات (0)
ارسال نظر