معرفی مک لارن P1 GTR هیبریدی + تصاویر

مک لارن P1™ GTR  تجربه یک رانندگی بی نظیر در جاده و در خارج از جاده است که با دسترسی به فن آوری و تخصص های خاص در مرکز تکنولوژی مک لارن  برای افراد معروف تولید میشود .

تصاویر اولیه از فضای داخلی خودروی مک لارن P1 GTR نشان از تمرکز بالا در طراحی فوق العاده برای ارتباط هر چه بیشتر راننده با خودرو  و همچنین صرفه جویی در وزن خودرو می دهد

شاسی بسیار سبک خودرو از فیبر کربن MonoCage تهیه شده است و وزن آن فقط ۹۰ کیلوگرم که شامل زیر ساخت های زیرین و فوقانی و از جمله سقف خودرو ، دریچه ورودی هوا در سقف خودرو، باطری ، سیستم تهویه و تامین کننده برق است .

فرمان این خودرو با به تازگی توسعه یافته و به نحوی طراحی که شده که کنترل تمامی امکانات به راحتی در دسترس راننده باشد. طراحی فرمان مک لارن GTR  از مدل فرمان قهرمان مسابقات فرمول ۱،  MP4-23 در سال ۲۰۰۸ ارث برده است.

جمعی از مهندسین طراحی و توسعه دهنده و تکنسین های اختصاصی توسعه دهنده این خودرو به تازگی ازمایشی از مک لارن GTR در گرمای شدید در پیست بین المللی بحرین را با موفقیت پشت سر گذاشتند و نتایج بدست امده فراتر از انتظارات بوده است

مک لارن P1 GTR از یک موتور هشت سیلندر V شکل ۳.۸ لیتری مجهز به توربو شارژر دوقلو، توان ۹۸۶ اسب بخار و از یک موتور الکتریکی ۸۳ اسب بخار نیرو بیرون می‌کشد. این ابرخودروی هیبریدی ۳.۱۸ میلیون دلار قیمت خواهد داشت.

اخرین مدل مک لارنبهترین خودروی هیبریدیتصاویر مک لارن P1 GTRخودروهای هیبریدی گران قیمتعکس مک لارنعکس مک لارن P1 GTRمک لارن P1 GTRمک لارن هیبریدی
نظرات (1)
ارسال نظر
  • کامبیز

    این ماشین عشق منه // وای که دیگه هیبریدی هم باشه .. آخر یکی ازینا رو می خرم ؛ حتی اگه قیمتش بالای ۲میلیارد باشه…( البته مدل غیر هیبریدی ـش رو میخوام )