تریومف از نسحه جدید ببر وحشی 2016 رو نمایی کرد

شرکت تجاری تریموف ( Triumph ) بزرگترین تولید کننده موتور سیکلت در انگلستان که در سال ۱۹۸۴ میلادی توسط John Bloor تاسیس شده است

تریموف مدل جدید ببر وحشی ( Tiger Sport ) از رنج  adventure-touring را معرفی نمود . این مدل جدید نسخه بروز رسانی شده  و بشدت تجدید نظر شده از نسخه قدیمی ببر وحشی ۱۰۵۰CC سه سیلندر است  .

ببر ورزشی  از به روز رسانی فن آوری، از جمله تکنولوژی ride-by-wire throttle برای کنترل هر چه بهتر موتور سوار سوار بر دریچه گاز، انتخاب حالت سوار، کنترل کشش قابل تنظیم، و ABS در مدل استاندارد ارائه خواهد شد . همچنین می شود یک اگزوز جدید، یک شیشه جلو قابل تنظیم، و آینه های جدید است. تغییر جزئیات کوچکتر شامل زیرپایی های grippier و بسیاری از تغییرات ظاهری برای ارائه هر چه بهتر یک  ببر ورزشی  مدرن تر و زیباتر، که در هر دو رنگ  مات نقره ای سیاه و سفید یا براق در دسترس خواهد بود .

تریموف موتور و اگزوز را برای تطبیق موتور با استاندارد های سختگیرانه یورو ۴ تغییرات بسیاری داده است ، که البته مصرف بهینه سوخت به عنوان یکی از نکات مثبت در نظر خریدران است .

ببر وحشی جدید یک موتور بسیار مهم برای تریموف با توجه به محبوبیت مدل های قبلی این موتور در انگلستان است

تریموفمقاله های موتور سیکلتموتورموتور آپاچیموتور برقموتور خارجی 2016موتور سنگینموتور سیکلتموتور سیکلت کویرموتور کراسموتورسیکلت برقی
نظرات (0)
ارسال نظر