آئودی RS3 مدل ۲۰۱۷ در نمایشگاه خودروی پاریس ( Audi RS3 On Paris Auto Show)

آئودی RS3 مدل ۲۰۱۷ محبوب در نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی شد.خودرویی که تقریبا در اکثر قسمت های بدنه بروز شده است.فیس جلو جدید و تهاجمی شده است و این بدلیل بکار بردن دریچه های  مصرف هوای بزرگتر و مش های  لانه زنبوری در جلو پنجره مشبک. می باشد.همچنین در نمای پشتی از    اسپویلر عقب، و یک سیستم اگزوز دوگانه عظیم جدید استفاده کرده است.

داخل کابین بسیار به آئودی   RS3 اسپرت بک شبیه است. . مواردی همانند استفاده از چرم ناپا  برای صندلی های اسپرت و فرمان آلکانترا که بهمراه پدال استیل نمای لوکس و اسپرت دارد.با اضافه شددن سیستم انتخاب حالات  رانندگی، راننده می‌تواند فرمان، گیربکس، موتور و اگزوز را به‌صورت دلخواه خود تنظیم کند.

دیسک‌های فیبر کربن،رینگ‌های ۱۹ اینچی، سپر جلوی جدید،اسپلیتر جدید،ورودی‌های هوای بزرگ‌تر،رکاب‌های جانبی اسپرت،دیفیوزر بزرگ برای عقب و استفاده از  سر اگزوزهای جدید از سایر بروز رسانی ها در این خودرو هستند.

در زیر کاپوت آئودی RS3 مدل ۲۰۱۷ از  یک موتور ۲.۵ لیتری پنج سیلندر  توربوشارژ با توان تولید حدود ۴۰۰ اسب بخار و ۴۸۰ نیوتن متر گشتاور  به همراه یک گیربکس هفت سرعته دو کلاچه  اتوماتیک و  سیستم  Quattro چهار چرخ محرک و دیسکی  استفاده می کند..شتاب ۰ تا ۱۰۰ در این خودرو ۴.۱ ثانیه می باشد و در ادامه می تواند به بیشترین سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد.

  • کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

  • ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

Audi RS3Audi RS3 2017Paris Auto Showآئودی RS3 2017آئودی RS3 مدل 2017
نظرات (0)
ارسال نظر