بررسی آئودی S3 مدل 2017 (Audi S3 Review)

آئودی S3 را باید یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت آئودی دانست.خودرویی با طراحی بروز و اسپرت که در نسل جدید از سیستم هایی نظیر کنترل پایداری بهرمند شده است .

در بیرون آئودی S3  این خودرو باز طراحی شده است و  به چراغ‌های جلو، جلو پنجره و سپر نمایی اسپرت‌تر به S3 بخشیده‌اند. آئودی هم‌چنین با پایین‌تر آوردن ورودی‌های هوای روی سپر، به خنک کنندگی بهتر دیسک‌های ترمز خودرو کمک کرده‌ است.

آئودی اس ۳ خودرویی موتور ،چهار چرخ محرک با ظرفیت حمل ۵ مسافر که در دسته سدان های ۴ درب با قیمت ۵۳،۷۷۵ دلار جای می گیرد.

نوع موتور استفاده شده در این آئودی جدید از نوع توربوشارژ ۱۹۴۸ سی سی است که دارای ۴ سیلندر خطی  با ۱۶ سوپاپ است .این خودرو می تواند خروجی  ۲۹۲ اسب بخار @ ۶۲۰۰ دور در دقیقه و  گشتاور: ۲۸۰ پوند فوت @ ۱۹۰۰ دور در دقیقه را تولید و از طریق گیربکس ۶ سرعته دو کلاچه اتوماتیک به چرخ ها منتقل کند.

امکانات رفاهی آئودی S3  شامل  کنسول وسط جدید،داشبورد جدید ،سیستم تهویه مطبوع با چهار خروجی و تنظیم دمای جداگانه، نمایشگر ۷ اینچی ،سیستم کنترل چندرسانه‌ای آئودی MMI، سیستم‌های نمایشگر جدید، مکان یاب ماهواره‌ای،استفاده از نمایشگر TFT با اندازه ۱۲.۳ اینچ و بسیاری دیگر است.

از نظر ابعادی این خودرو داری ابعاد به ترتیب فاصله ی دو محور: ۱۰۳.۶   اینچ  ، طول: ۱۷۵.۸   اینچ  ، عرض: ۷۰.۷   اینچ   و ارتفاع: ۵۴.۸   اینچ  و دارای  وزن: ۳۴۸۵ پوند است.

شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت خودروی آئودی S3 در حدود ۴.۶ ثانیه  و دارای بیشترین سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت است.

 

گالری تصاویر  آئودی S3 مدل ۲۰۱۷

Audi S3 PicturesAudi S3 Pictures 2017Audi S3 Reviewآئودی S3 2017آئودی S3 مدل 2017بررسی آئودی S3تصاویر آئودی S3
نظرات (0)
ارسال نظر